Με πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα, η Honda επενδύει στη δική της προσέγγιση για τα υβριδικά, με έμφαση στην αξιοπιστία, την απλότητα και την πραγματική οικονομία καυσίμου.
Η Honda ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες που ασχολήθηκαν με την υβριδική τεχνολογία, παρουσιάζοντας το 1999 το Insight πρώτης γενιάς.
Ήταν το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο παραγωγής στην Ευρώπη, πολύ πριν γίνει τάση η ηλεκτροκίνηση.
Από τότε έως σήμερα, η Honda δεν σταμάτησε να εξελίσσει τα συστήματά της, προσφέροντας σήμερα μια πλήρη γκάμα αυτοφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων που διαφέρουν ουσιαστικά από τα ήπια υβριδικά λιγότερο αποδοτικά mild hybrid.
Η σημερινή υβριδική τεχνολογία της Honda, με την ονομασία e:HEV, βασίζεται σε έναν θερμικό κινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι συνεργάζονται με ευφυή τρόπο.
Το αυτοκίνητο λειτουργεί τις περισσότερες φορές ηλεκτρικά, ιδιαίτερα σε συνθήκες πόλης, και φορτίζει την μπαταρία του αυτόματα κατά την επιβράδυνση ή μέσω του θερμικού κινητήρα όταν χρειαστεί (διαβάστε περισσότερα)
Ήταν το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο παραγωγής στην Ευρώπη, πολύ πριν γίνει τάση η ηλεκτροκίνηση.
Από τότε έως σήμερα, η Honda δεν σταμάτησε να εξελίσσει τα συστήματά της, προσφέροντας σήμερα μια πλήρη γκάμα αυτοφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων που διαφέρουν ουσιαστικά από τα ήπια υβριδικά λιγότερο αποδοτικά mild hybrid.
Η σημερινή υβριδική τεχνολογία της Honda, με την ονομασία e:HEV, βασίζεται σε έναν θερμικό κινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι συνεργάζονται με ευφυή τρόπο.
Το αυτοκίνητο λειτουργεί τις περισσότερες φορές ηλεκτρικά, ιδιαίτερα σε συνθήκες πόλης, και φορτίζει την μπαταρία του αυτόματα κατά την επιβράδυνση ή μέσω του θερμικού κινητήρα όταν χρειαστεί (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών