
Η νέα γενιά του Fiat Grande Panda είναι πλέον διαθέσιμη στην ελληνική αγορά, με τιμές που ξεκινούν λίγο πάνω από τις 20.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο ήπια υβριδικές όσο και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.
Τέλη του έτους η πιο οικονομική χειροκίνητη έκδοση.
Το νέο Grande Panda βασίζεται στην πλατφόρμα Smart Car του ομίλου Stellantis, την ίδια που χρησιμοποιεί και το Citroën C3, και συνδυάζει ρετρό αναφορές με σύγχρονη αισθητική.
Το αμάξωμα των 3.999 χιλιοστών είναι σημαντικά μεγαλύτερο από την προηγούμενη Panda, τοποθετώντας το νέο μοντέλο στην κατηγορία B.
Ταυτόχρονα η απόσταση των περίπου 18 εκατοστών του αμαξώματος από το έδαφος ενισχύει τον χαρακτηρισμό του ως ένα SUV πόλης.
Παράλληλα, προσφέρει πρακτικότητα και ευρυχωρία, με χώρο αποσκευών 412 λίτρων στις υβριδικές εκδόσεις και 361 λίτρων στις ηλεκτρικές, κυρίως λόγω της τοποθέτησης της μπαταρίας.
Κοινό χαρακτηριστικό όλων των υβριδικών εκδόσεων είναι ο τρικύλινδρος 1.2 Turbo κινητήρας με ήπια υβριδική υποβοήθηση (MHEV, 28 ίππους e-power), που αποδίδει 110 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DDCT).
Η κατανάλωση κυμαίνεται από 5 έως 5,1 λίτρα/100 χλμ., προσφέροντας οικονομία και χαμηλές εκπομπές CO₂ (διαβάστε περισσότερα)
Το νέο Grande Panda βασίζεται στην πλατφόρμα Smart Car του ομίλου Stellantis, την ίδια που χρησιμοποιεί και το Citroën C3, και συνδυάζει ρετρό αναφορές με σύγχρονη αισθητική.
Το αμάξωμα των 3.999 χιλιοστών είναι σημαντικά μεγαλύτερο από την προηγούμενη Panda, τοποθετώντας το νέο μοντέλο στην κατηγορία B.
Ταυτόχρονα η απόσταση των περίπου 18 εκατοστών του αμαξώματος από το έδαφος ενισχύει τον χαρακτηρισμό του ως ένα SUV πόλης.
Παράλληλα, προσφέρει πρακτικότητα και ευρυχωρία, με χώρο αποσκευών 412 λίτρων στις υβριδικές εκδόσεις και 361 λίτρων στις ηλεκτρικές, κυρίως λόγω της τοποθέτησης της μπαταρίας.
Κοινό χαρακτηριστικό όλων των υβριδικών εκδόσεων είναι ο τρικύλινδρος 1.2 Turbo κινητήρας με ήπια υβριδική υποβοήθηση (MHEV, 28 ίππους e-power), που αποδίδει 110 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DDCT).
Η κατανάλωση κυμαίνεται από 5 έως 5,1 λίτρα/100 χλμ., προσφέροντας οικονομία και χαμηλές εκπομπές CO₂ (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών