Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε την πληθωρική BMW X3 M50 xDrive

tags :
Δοκιμάζουμε την πληθωρική BMW X3 M50 xDrive
Το μεσαίο SUV της βαυαρικής εταιρείας στην κορυφαία του εκδοχή, ανεβάζει τους τόνους, πετάει από πάνω του το σεντόνι της διακριτικότητας και βρυχάται σαν επιβλητικό λιοντάρι έτοιμο να «καταπιεί» τα χιλιόμετρα… νεράκι.
Έχουμε συνηθίσει τα νέα μοντέλα να είναι λίγο flat.
Όλα πάνω-κάτω φέρουν το μανδύα SUV, όλα προσέχουν τα… λιπαρά τους (κατανάλωση καυσίμου), μειώνουν τα κυβικά τους και τους κυλίνδρους κάτω από καπό και φιγουράρουν αθόρυβα στους δρόμους για μία άχρωμη συνύπαρξη ανάγκης.

Αυτό φυσικά δεν ισχύει στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής μας.
Η Χ3 Μ50 συστήνεται με σύστημα τετρακίνησης xDrive, εξακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα, με χωρητικότητα 3.000 κ.εκ. και απόδοση σχεδόν 400 ίππους και 580 Nm ροπής.
Πριν σταματήσουν βέβαια να διαβάζουν οι οικολόγοι φίλοι του Caroto, να προσθέσουμε ότι το SUV της BMW εφοδιάζεται και με ήπια υβριδικό 48V σύστημα που παίζει το ρόλο του στο να μην ξεφύγει η κατανάλωση καύσιμου και είναι υπεύθυνο για τους 18 ίππους και 200 Nm ροπής.
Οι αριθμοί ακούγονται εντυπωσιακοί, όπως είναι φυσικά και το αμάξωμα του μεσαίου SUV.

Τετραγωνισμένο σύμφωνα με τη μόδα στη νέα γκάμα της γερμανικής φίρμας, φέρει στοιχεία από το πρωτότυπο Neue Klasse, είναι αρκετά μυώδες, ενώ τη νύχτα το μοντέρνο στοιχείο εκτοξεύεται με το σύστημα φωτισμού Iconic Glow.
Επιβλητικό θα λέγαμε με μία λέξη, με τις υπογραφές «M», τους τροχούς 21 ιντσών, τις κόκκινες δαγκάνες και τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης να «σπάνε» τον όγκο των 4,75 μέτρων σε μήκος, 1,92 πλάτος και 1,66 μέτρων σε ύψος.

Οι διαστάσεις του δηλαδή έχουν αυξηθεί ελαφρώς σε σχέση με το παρελθόν (+3,4 εκατοστά μήκος και 2,9 σε φάρδος), κάτι που τείνει να γίνει ρουτίνα στην εξέλιξη της κάθε γενιάς.
Το εσωτερικό της X3 είναι επίσης σύγχρονο αλλά πιο διακριτικό σε σχέση με την πρώτη εξωτερική εικόνα.
Το Curved Display είναι ίσως το πρώτο πράγμα στο οποίο πέφτει η ματιά, το sport κοφτό τιμόνι με τη μικρή στεφάνι και την κόκκινη γραμμή στην κορυφή αλλά και η λιγότερη έμφαση σε θέματα ποιότητας υλικών σε σχέση με αυτό που περιμένεις (διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης