Η YASA, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, προσφέρει μια επαναστατική προσέγγιση στους ηλεκτροκινητήρες, αλλάζοντας τους κανόνες σε supercars και ηλεκτρικά AMG με τους υπέρ-κόμπακτ αξονικής ροής ή axial-flux κινητήρες της.
Αν κάποιος ανησυχεί πως η Βρετανία έχει σταματήσει να εξελίσσει πρωτοποριακή μηχανολογία, αρκεί να γνωρίσει τη YASA.
Η Lamborghini επέλεξε ήδη τα πανάλαφρα και πανίσχυρα ηλεκτρικά μοτέρ της για τη νέα Temerario, όμως το αντίκτυπο αυτής της τεχνολογίας ξεπερνά κατά πολύ τα υπεραυτοκίνητα.
Για πάνω από 200 χρόνια, η παγκόσμια βιομηχανία λειτουργούσε σχεδόν αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρες τύπου radial-flux – από παιχνίδια μέχρι Tesla.
Η YASA κατάφερε να εξελίξει σε μαζική παραγωγή την ξεχασμένη τεχνολογία αξονικής ροής (axial-flux) που ο Faraday είχε επιδείξει το 1821.
Η διαφορά;
Πολύ πιο υψηλή ροπή, μικρότερο βάρος, καλύτερη ψύξη και σημαντικά μικρότερο μέγεθος – ιδανικό για υβριδικές διατάξεις ή ακόμα και τοποθέτηση μέσα στους τροχούς (διαβάστε περισσότερα)
Η Lamborghini επέλεξε ήδη τα πανάλαφρα και πανίσχυρα ηλεκτρικά μοτέρ της για τη νέα Temerario, όμως το αντίκτυπο αυτής της τεχνολογίας ξεπερνά κατά πολύ τα υπεραυτοκίνητα.
Για πάνω από 200 χρόνια, η παγκόσμια βιομηχανία λειτουργούσε σχεδόν αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρες τύπου radial-flux – από παιχνίδια μέχρι Tesla.
Η YASA κατάφερε να εξελίξει σε μαζική παραγωγή την ξεχασμένη τεχνολογία αξονικής ροής (axial-flux) που ο Faraday είχε επιδείξει το 1821.
Η διαφορά;
Πολύ πιο υψηλή ροπή, μικρότερο βάρος, καλύτερη ψύξη και σημαντικά μικρότερο μέγεθος – ιδανικό για υβριδικές διατάξεις ή ακόμα και τοποθέτηση μέσα στους τροχούς (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών