
Το 2025 θα είναι η τελευταία χρονιά πριν από τη μεγάλη αλλαγή κανονισμών στη Formula 1, κάτι που συχνά οδηγεί σε ανταγωνιστικές και συναρπαστικές σεζόν.
Η ιστορία δείχνει ότι τέτοιες μεταβατικές χρονιές έχουν προσφέρει απρόβλεπτα αποτελέσματα και σκληρές μάχες, καθώς οι ομάδες προσπαθούν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο το υπάρχον τεχνικό πλαίσιο.
Η σεζόν του 2024 έδειξε ότι το grid είναι πιο συμπιεσμένο από ποτέ.
Επτά διαφορετικοί οδηγοί από τέσσερις διαφορετικές ομάδες κέρδισαν αγώνες, με την απόσταση μεταξύ των μονοθεσίων να έχει μειωθεί σημαντικά.
Η Red Bull διατήρησε την κυριαρχία της, αλλά ακόμη και ο Max Verstappen δυσκολεύτηκε σε αρκετούς αγώνες.
Η Ferrari, η McLaren και η Mercedes έχουν ήδη δείξει ότι μπορούν να αμφισβητήσουν την πρωτοκαθεδρία, ενώ η Alpine και η Haas βελτιώθηκαν αισθητά προς το τέλος της χρονιάς (διαβάστε περισσότερα)
Η σεζόν του 2024 έδειξε ότι το grid είναι πιο συμπιεσμένο από ποτέ.
Επτά διαφορετικοί οδηγοί από τέσσερις διαφορετικές ομάδες κέρδισαν αγώνες, με την απόσταση μεταξύ των μονοθεσίων να έχει μειωθεί σημαντικά.
Η Red Bull διατήρησε την κυριαρχία της, αλλά ακόμη και ο Max Verstappen δυσκολεύτηκε σε αρκετούς αγώνες.
Η Ferrari, η McLaren και η Mercedes έχουν ήδη δείξει ότι μπορούν να αμφισβητήσουν την πρωτοκαθεδρία, ενώ η Alpine και η Haas βελτιώθηκαν αισθητά προς το τέλος της χρονιάς (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών