Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Έρευνα: Η αθέατη παγίδα του Adaptive Cruise Control

tags :
Έρευνα: Η αθέατη παγίδα του Adaptive Cruise Control
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα εξοπλίζονται με ολοένα και περισσότερα συστήματα υποβοήθησης, που υπόσχονται αυξημένη άνεση και ασφάλεια.
Ωστόσο, μια πρόσφατη μελέτη από την Ολλανδία υποστηρίζει ότι ορισμένες από αυτές τις τεχνολογίες -και συγκεκριμένα το Adaptive Cruise Control (ACC)- μπορεί να αυξάνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων, αντί να τον μειώνουν.
Η έρευνα ανέλυσε δεδομένα από όλο τον κόσμο σχετικά με την αποτελεσματικότητα 28 διαφορετικών συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS).
Αυτά ταξινομήθηκαν σε τέσσερις κατηγορίες, ανάλογα με το επίπεδο ελέγχου που ασκούν και την αμεσότητα της παρέμβασής τους:

- Ενημερωτικά συστήματα: Παρέχουν πληροφορίες χωρίς να επηρεάζουν τον έλεγχο του αυτοκινήτου (π.χ. ένδειξη πίεσης ελαστικών).
- Προειδοποιητικά συστήματα: Ενημερώνουν τον οδηγό για πιθανούς κινδύνους με μεγαλύτερη αμεσότητα (π.χ. ειδοποίηση τυφλού σημείου).
- Παρεμβατικά συστήματα: Αναλαμβάνουν δράση για να αποτρέψουν ένα ατύχημα (π.χ. αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης).
- Συστήματα άνεσης: Διατηρούν υψηλό επίπεδο ελέγχου, αλλά δεν παρεμβαίνουν άμεσα σε επικίνδυνες καταστάσεις (π.χ. Adaptive Cruise Control) (διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης