Η εξέλιξη των μπαταριών στερεού ηλεκτρολύτη αποτελεί βασικό παράγοντα για την ευρεία διάδοση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς η αυτονομία και ο χρόνος φόρτισης εξακολουθούν να είναι ζητήματα που απασχολούν τους οδηγούς.
Τα τελευταία χρόνια, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες και εταιρείες τεχνολογίας εργάζονται πάνω στις μπαταρίες στερεού ηλεκτρολύτη (SSB ή Solid-State Battery), οι οποίες υπόσχονται μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, ταχύτερη φόρτιση και αυξημένη ασφάλεια σε σχέση με τις σημερινές μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Πρόσφατα, η Samsung SDI ανακοίνωσε ότι προχωρά στην ανάπτυξη μπαταριών στερεού ηλεκτρολύτη, με στόχο τη μαζική παραγωγή έως το 2027.
Η τεχνολογία που παρουσιάστηκε υπόσχεται αύξηση της ενεργειακής πυκνότητας έως και 300-400% σε σύγκριση με τις τρέχουσες λύσεις, ενώ μια νέα εκδοχή μπαταρίας πρισματικής διάταξης θα επιτρέπει φόρτιση από 8% έως 80% σε μόλις εννέα λεπτά.
Παράλληλα, η Toyota έχει εξαγγείλει ότι μέχρι το 2027 θα λανσάρει τη δική της τεχνολογία μπαταριών στερεού ηλεκτρολύτη, με στόχο αυτονομία άνω των 1.200 χιλιομέτρων και χρόνους φόρτισης μόλις 10 λεπτών (διαβάστε περισσότερα)
Πρόσφατα, η Samsung SDI ανακοίνωσε ότι προχωρά στην ανάπτυξη μπαταριών στερεού ηλεκτρολύτη, με στόχο τη μαζική παραγωγή έως το 2027.
Η τεχνολογία που παρουσιάστηκε υπόσχεται αύξηση της ενεργειακής πυκνότητας έως και 300-400% σε σύγκριση με τις τρέχουσες λύσεις, ενώ μια νέα εκδοχή μπαταρίας πρισματικής διάταξης θα επιτρέπει φόρτιση από 8% έως 80% σε μόλις εννέα λεπτά.
Παράλληλα, η Toyota έχει εξαγγείλει ότι μέχρι το 2027 θα λανσάρει τη δική της τεχνολογία μπαταριών στερεού ηλεκτρολύτη, με στόχο αυτονομία άνω των 1.200 χιλιομέτρων και χρόνους φόρτισης μόλις 10 λεπτών (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών