Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το εκρηκτικό Volvo EX30 Twin Motor Performance

tags :
Δοκιμάζουμε το εκρηκτικό Volvo EX30 Twin Motor Performance
Το μικρότερο μοντέλο στη μακρόχρονη ιστορία της Volvo κρύβει μία μεγάλη έκπληξη στην έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες.
Είναι ένα πραγματικό «πυραυλάκι» που κοντράρει σχεδόν ότι κινείται…
Πάνε κάμποσοι μήνες από τότε που είχαμε στα χέρια μας το πισωκίνητο ΕΧ30 με έναν ηλεκτροκινητήρα και απόδοση 272 ίππους, και αν έπρεπε να τονίσει κάποιος κάποιες ελλείψεις, αυτές σίγουρα δεν θα είχαν να κάνουν με το κομμάτι των επιδόσεων.
Έλα όμως που για τη Volvo το να δημιουργήσει μία επιπλέον έκδοση για το μικρό της SUV κρίθηκε σκόπιμο, με το αποτέλεσμα να είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό.
Ο ηλεκτρικός πύραυλος εδάφους-εδάφους λοιπόν, αποδίδει στην έκδοση δοκιμής μας συνολικά 428 ίππους, με την προσθήκη του εμπρός ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 156 ίππων (+272 ίππους από τον πίσω ηλεκτροκινητήρα) να συνθέτει ένα τετρακίνητο σύνολο που σοκάρει με την καλή έννοια.
Αυτό περίπου νιώθεις όταν βυθίζεις το πόδι σου στο δεξί πεντάλ, μία… κλοτσιά στο πίσω μέρος να δίνει σούπερ ώθηση και τα 543 Nm ροπής να δημιουργούν μία εντελώς «GT» ατμόσφαιρα.
Τι άλλο να πει κανείς όταν τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα, αριθμός που παραπέμπει σε μοντέλα υψηλών επιδόσεων ή καυτά Porsche πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ στο τιμολόγιο αγοράς.
Είναι η αλήθεια αποτυπωμένη σε αριθμούς όσον αφορά το κατά τ’ άλλα μικρό και συμπαγές SUV της Volvo, που δεν ξεπερνά τα 4,23 μέτρα σε μήκος, ούτε σε προκαλεί με την εμφάνιση του (ούτε διακριτικά για τον δεύτερο κινητήρα δεν φέρει στο αμάξωμα), όμως μία βόλτα αρκεί για να σε κάνει να μείνεις με το στόμα ανοιχτό.
Παρά την υπερβολική ισχύ ωστόσο αλλά και την τεράστια ροπή, ο βασικός κανόνας που θέλει το EX30 να είναι ένα «κυριλάτο» μικρό SUV στο σύνολο του, παραμένει ανεξίτηλος.
Μην περιμένετε ένα αλήτικο hot SUV, ούτε καν κάτι σαν τον ηλεκτρικό δαίμονα Hyundai Ioniq N.
Το τετρακίνητο EX30 ξέρει να σε εντυπωσιάζει με τη smooth αθόρυβη δύναμη του, το γοργό ξεπέταγμα, αλλά οφείλεις να προσαρμοστείς στο σχετικά ελαφρύ τιμόνι ή την άνετη θέση οδηγού και επιβατών (Διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης