Αλλαγή φόντου Αλλαγή φόντου

Banking News

22/02/2012
New York
Σύμβολο Τιμή %Μεταβολή
S&P 500 1.358 -0,33%
London
Σύμβολο Τιμή %Μεταβολή
FTSE 100 5.917 -0,20%
Frankfurt
Σύμβολο Τιμή %Μεταβολή
DAX 6.844 -0,93%
Tokyo
Σύμβολο Τιμή %Μεταβολή
NIKKEI 225 9.554 0,00%
Athens
Σύμβολο Τιμή %Μεταβολή
ΓΔ 752 -5,67%

Οι τραπεζίτες παραμένουν και με ικανοποίηση αποδέχονται την λύση της ανακεφαλαιοποίησης του κλάδου με κοινές άνευ ψήφου μετοχές αλλά θα χρειαστεί να συμμετάσχουν και με ίδια μέσα – Ο αγώνας δρόμου ξεκινάει….

30/01/12 - 15:48
Μεγάλη ικανοποίηση επικρατεί στα επιτελεία των ελληνικών τραπεζών καθώς η ανακεφαλαιοποίηση του κλάδου θα πραγματοποιηθεί με κοινές άνευ ψήφου μετοχές.
Οι τράπεζες θα ανακεφαλαιοποιηθούν μέσω του ΤΧΣ  με κοινές άνευ ψήφου άρα δεν θα κρατικοποιηθούν στο ορατό μέλλον, σίγουρα μια καλή είδηση για τον κλάδο.

Η ανακεφαλαιοποίηση του ελληνικού τραπεζικού συστήματος με  κοινές άνευ ψήφου μετοχές σημαίνει ότι αναβάλλεται για το μέλλον η κρατικοποίηση.
Επίσης θετικό είναι το  γεγονός ότι το core tier 1 θα είναι 9% το 2012 από 10% που σχεδιαζόταν δηλαδή γλιτώνουν 3 με 3,2 δισ και τον Ιούλιο του 2013 θα πρέπει να έχουν core tier 1 στο 10%.
Όμως τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα χρειαστεί να υπάρξει και αξιόλογη ίδια συμμετοχή στην προσπάθεια κεφαλαιακής ενίσχυσης.
Με βάση ενδείξεις οι τράπεζες θα χρειαστεί να συγκεντρώσουν 3-4 δις ευρώ ώστε να δείξουν με αποφασιστικότητα οι βασικοί μέτοχοι και οι διοικήσεις ότι συμμετέχουν και συνεισφέρουν στην ανακεφαλαιοποίηση του κλάδου,

Τι σημαίνει κοινές άνευ ψήφου μετοχές;

Οι κοινές άνευ ψήφου μετοχές είναι κάτι σαν τις προνομιούχες αλλά χωρίς τόκο.
Π.χ. οι προνομιούχες περιλαμβάνουν ετήσιο μεικτό τόκο 10% ενώ οι κοινές άνευ ψήφου δεν περιλαμβάνουν ετήσιο τόκο.
Οι κοινές άνευ ψήφου περιλαμβάνουν 3 σκέλη όσον αφορά το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας που θα επενδύσει 16 με 18 δις ευρώ στις τράπεζες.
1)Έλεγχο των τραπεζών. Το ΤΧΣ είτε με κοινές είτε με προνομιούχες θα ασκεί διαχειριστικό έλεγχο και θα προβαίνει σε veto όταν χρειάζεται.
Ούτως η άλλως το ΤΧΣ μέσα από το σχέδιο αναδιάρθρωσης θα μπορεί να ασκεί πλήρη έλεγχο στις τράπεζες
2)Οι κοινές άνευ ψήφου θα έχουν μεταβατικό χαρακτήρα 2 ή 3χρόνια.
Τι σημαίνει αυτό ότι μετά την πάροδο αυτού του χρονικού διαστήματος οι βασικοί και υφιστάμενοι μέτοχοι θα έχουν την δυνατότητα option δηλαδή δικαιώματος να αγοράσουν τις κοινές άνευ ψήφου.
Αν δεν εκδηλώσουν ενδιαφέρον τότε αυτομάτως οι κοινές άνευ ψήφου θα μετατρέπονται σε κοινές μετά ψήφου.
3)Οι κοινές άνευ ψήφου μετοχές ίσως να έχουν ποσοτικά κριτήρια ως προς το συνολικό μετοχικό κεφάλαιο κατά τα πρότυπα των προνομιούχων.
Π.χ. οι προνομιούχες μετοχές δεν μπορούν να υπερβαίνουν το 50% του μετοχικού κεφαλαίου μιας τράπεζας. Για τις κοινές άνευ ψήφου ίσως αυτό το όριο οριοθετηθεί υψηλότερα π.χ. 60%.

Το συμπέρασμα

Αν η ανακεφαλαιοποίηση υλοποιηθεί με κοινές άνευ ψήφου ειδικά για το σκέλος των ζημιών που θα αφορούν το PSI+ θα είναι μια ορθολογική λύση.
Οι τράπεζες δεν θα πληρώσουν τόκους 2-3 χρόνια ενώ οι μέτοχοι και κυρίως οι βασικοί θα έχουν την δυνατότητα μέσω options να αγοράσουν αυτές τις κοινές άνευ ψήφου.
Αν οι βασικοί μέτοχοι δεν εκδηλώσουν ενδιαφέρον μετά την πάροδο 2ετίας ή 3ετίας τότε αυτομάτως, οι κοινές άνευ ψήφου θα μετατρέπονται σε κοινές μετά ψήφου και η τράπεζα με συνοπτικές διαδικασίες θα κρατικοποιείται.

Πέτρος Λεωτσάκος
www.bankingnews.gr

15 σχόλια

  • Link σχολίου ΑΠΑΤΗΝ 30/01/12 - 00:44 γράφτηκε από ΑΠΑΤΗΝ

    Προς « ΣΤΡΑΤΟΣ Κ.»

    Ταπεινά και ειλικρινά σου ζήτω ΣΥΓΓΝΩΜΗ αν σε πρόσβαλα.

    Σκοπός δεν ήταν να κάνω επίδειξη. Ένας που προσπαθεί να γίνει Έλληνας από έλληνας ή ελλαδιτης ουδέποτε σκοπό έχει την επίδειξη . Άλλο πράγμα προσπάθησα να κάνω αλλά κρίνοντας εκ του αποτελέσματος μάλλον απέτυχα ΠΑΤΑΓΟΔΩΣ , τουλάχιστον όσο αφορά εσένα.


    Θα σε πρότρεπα να ξαναδιαβάσεις τα σχόλια μου και να δώσεις την απαραίτητη προσοχή σε τυχόν εισαγωγικά που περικλείουν κάποιες λέξεις πχ
    και συνδύασε το εξαγόμενο συμπέρασμα σου με την παρακάτω Ιστορία


    Μια γρήγορη Ιστορία.

    Όταν έγραψα «μια αίτηση» προς τον ΔΑΣΚΑΛΟ μου με ρώτησε γιατί την έγραψα με ΚΕΦΑΛΑΙΑ. Τότε του απάντησα ότι δεν ξέρω αλλά απλώς «έτσι μου έβγαινε». Τον ρώτησα γιατί μου έκανε αυτή την ερώτηση αλλά ουδέποτε έλαβα απάντηση. Έκανα πάνω από 6-7 χρόνια Ανα-γνωσης να Εννοήσω τον σκοπό της ερωτήσεως του αλλά και συνάμα να εννοήσω τον λόγο που ΕΓΩ έγραφα με αυτόν τον τρόπο όπως βέβαια και εκατοντάδες -χιλιάδες άλλοι συμπολίτες μου όπου ανάμεσα τους είσαι και ΕΣΥ.!!!




    ΥΓ ο Μεγαλύτερος ανορθόγραφος είμαι ΕΓΩ και όχι εσύ φίλτατε. ……και πάλι ΣΥΓΓΝΩΜΗ.
    Ελπίζω το ταχύτερο δυνατό να εννοήσεις το ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ μου.
    Διαφωνώ με αρκετά από αυτά που γράφεις αλλά αυτό είναι δευτερεύον.

    Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Link σχολίου ΣΤΡΑΤΟΣ Κ 29/01/12 - 22:53 γράφτηκε από ΣΤΡΑΤΟΣ Κ

    ΠΡΟΣ ΑΠΑΤΗΝ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝΕ,ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΝΝΟΗΣΕΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ.
    ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΑΙΤ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΣΟΥ
    ΝΑ ΔΙΞΕΙΣ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΣΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΗ ΣΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ

    ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΟΙΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΑΛΥΣΗ ,ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΙΝΩ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ
    ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ .ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ
    ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΝΝΟΕΙ Ο
    ΚΑΘΕΝΑΣ ,ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ!ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΚΟ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ
    ΑΠΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΝΗΡΟΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΞΥΠΝΟΙ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΑΙ
    Η ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΣΚΟΠΙΜΑ Η ΟΧΙ ,ΠΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ.ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
    ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ(ΑΙΝΣΤΑΙΝ ΣΩΣΤΟ) ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΑΛΟΘΙ ΨΕΥΤΙΚΟ ΟΥΔΕΤΕΡΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΕΩΣ ΑΠΑΘΕΙΑΣ.
    ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ? ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΝΑ
    ΠΑΤΕ.....ΣΤΗ ΜΑΧΗ

    ΛΕΣ....δηλαδή ΑΠΛΟΙΚΑ , ΜΑΘΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.!!!! Αυτή είναι η ΛΥΣΗ.!!
    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΜΑΣ ,ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΗΞΕΡΑΝ ΑΠΤΕΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. ΔΥΣΤΗΧΩΣ
    ΟΜΩΣ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ (ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ)ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΟΝΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ
    ΝΟΗΜΩΝ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ,ΕΒΡΙΣΚΑΝ ΤΡΟΠΟ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ
    ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΗΡΩΕΣ!

    ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΟ ΟΠΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΛΟΙΚΑ ΜΑΘΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
    ΤΟ ΟΠΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΤΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ.
    ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΜΑΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙΞΕΙ ΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ!!!

    ΤΕΛΟΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΨΥΧΗ.
    ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ!ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗ ΛΑΙΚΗ ,ΒΓΕΣ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ,ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ,
    ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΙΚΑ ,ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ,ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ,ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ...
    ΠΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΟΜΕΝΕΙ ?
    ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ .
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ.


    ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΟΥ...
    THN TΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΦΑΝΗΚΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ!!!

    Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Link σχολίου ΣΤΡΑΤΟΣ Κ 29/01/12 - 22:43 γράφτηκε από ΣΤΡΑΤΟΣ Κ

    ΠΡΟΣ ΑΠΑΤΗΝ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝΕ,ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΝΝΟΗΣΕΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ.
    ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΑΙΤ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΣΟΥ
    ΝΑ ΔΙΞΕΙΣ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΣΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΗ ΣΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ

    ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΟΙΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΑΛΥΣΗ ,ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΙΝΩ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ
    ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ .ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ
    ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΝΝΟΕΙ Ο
    ΚΑΘΕΝΑΣ ,ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ!ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΚΟ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ
    ΑΠΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΝΗΡΟΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΞΥΠΝΟΙ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΑΙ
    Η ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΣΚΟΠΙΜΑ Η ΟΧΙ ,ΠΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ.ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
    ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ(ΑΙΝΣΤΑΙΝ ΣΩΣΤΟ) ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΑΛΟΘΙ ΨΕΥΤΙΚΟ ΟΥΔΕΤΕΡΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΕΩΣ ΑΠΑΘΕΙΑΣ.
    ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ? ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ

    ΛΕΣ....δηλαδή ΑΠΛΟΙΚΑ , ΜΑΘΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.!!!! Αυτή είναι η ΛΥΣΗ.!!
    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΜΑΣ ,ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΗΞΕΡΑΝ ΑΠΤΕΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. ΔΥΣΤΗΧΩΣ
    ΟΜΩΣ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ (ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ)ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΟΝΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ
    ΝΟΗΜΩΝ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ,ΕΒΡΙΣΚΑΝ ΤΡΟΠΟ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ
    ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΗΡΩΕΣ!

    ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΟ ΟΠΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΛΟΙΚΑ ΜΑΘΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
    ΤΟ ΟΠΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΤΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ.
    ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΜΑΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙΞΕΙ ΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ!!!

    ΤΕΛΟΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΨΥΧΗ.
    ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ!ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗ ΛΑΙΚΗ ,ΒΓΕΣ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ,ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ,
    ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΙΚΑ ,ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ,ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ,ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ...
    ΠΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΟΜΕΝΕΙ ?
    ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ .
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ.


    ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΟΥ...

    Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Link σχολίου ΣΤΡΑΤΟΣ Κ 29/01/12 - 22:34 γράφτηκε από ΣΤΡΑΤΟΣ Κ

    ΠΡΟΣ ΑΠΑΤΗΝ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝΕ,ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΝΝΟΗΣΕΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ.
    ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΑΙΤ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΣΟΥ
    ΝΑ ΔΙΞΕΙΣ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΣΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΗ ΣΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ

    ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΟΙΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΑΛΥΣΗ ,ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΙΝΩ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ
    ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ .ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ
    ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΝΝΟΕΙ Ο
    ΚΑΘΕΝΑΣ ,ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ!ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΚΟ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ
    ΑΠΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΝΗΡΟΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΞΥΠΝΟΙ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΑΙ
    Η ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΣΚΟΠΙΜΑ Η ΟΧΙ ,ΠΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ.ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
    ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ(ΑΙΝΣΤΑΙΝ ΣΩΣΤΟ) ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΑΛΟΘΙ ΨΕΥΤΙΚΟ ΟΥΔΕΤΕΡΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΕΩΣ ΑΠΑΘΕΙΑΣ.
    ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ? ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ

    ΛΕΣ....δηλαδή ΑΠΛΟΙΚΑ , ΜΑΘΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.!!!! Αυτή είναι η ΛΥΣΗ.!!
    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΜΑΣ ,ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΗΞΕΡΑΝ ΑΠΤΕΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. ΔΥΣΤΗΧΩΣ
    ΟΜΩΣ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ (ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ)ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΟΝΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ
    ΝΟΗΜΩΝ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ,ΕΒΡΙΣΚΑΝ ΤΡΟΠΟ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ
    ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΗΡΩΕΣ!

    ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΟ ΟΠΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΛΟΙΚΑ ΜΑΘΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
    ΤΟ ΟΠΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΤΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ.
    ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΜΑΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙΞΕΙ ΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ!!!

    ΤΕΛΟΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΨΥΧΗ.
    ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ!ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗ ΛΑΙΚΗ ,ΒΓΕΣ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ,ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ,
    ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΙΚΑ ,ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ,ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ,ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ...
    ΠΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΟΜΕΝΕΙ ?
    ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ .
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ.


    ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΟΥ...

    Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Link σχολίου ΑΠΑΤΗΝ 29/01/12 - 18:51 γράφτηκε από ΑΠΑΤΗΝ

    Προς «ΣΤΡΑΤΟΣ Κ»

    1. Ουδέποτε υπαινίχτηκα ότι τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ έχουν δόλο, τουναντίον. ΑΝΑ-ΓΝΩΣΕ = περίπου ξαναδιάβασε ……….το σχόλιο μου. Άλλο πράγμα ήθελα να τονίσω και ουδέποτε σε ρώτησα γιατί το κάνεις γιατί ΑΠΛΩΣ μου ήταν « γνωστό».!


    2. Ναι ,όντως πλείστες φορές χανόμαστε μέσα στην πολυπλοκότητα με κίνδυνο να χάνουμε την αναζητούμενη ΑΠΛΟΤΗΤΑ. Για αυτό αν προσέξεις προσπαθώ σε τούτο το βήμα , που ευγενώς μου προσφέρεται , κάθε σχόλιο μου στην ουσία να αποτελεί προσπάθεια για μια στοιχειώδη ΑΠΛΟΙΚΗ ανάλυση πάνω σε οικονομικά -πολιτικά θέματα (κατά βάση) τα οποία περίτεχνα και φτιασιδωμένα μας πασάρονται προκειμένου να καλύπτουν ανομίες ή άλλα πράγματα πέρα από εκείνο που μας παρουσιάζουν.

    Όταν π.χ Αποδεικνύω ότι όλα τούτα τα περί Μετοχών της τραπεζικής ανακεφαλαιοποιήσεως είναι στην ουσία ένα ΑΤΟΚΟ ΔΑΝΕΙΟ προς τις τράπεζες από τον Ελληνικό λαό = ΕΜΕΙΣ και τα ΠΑΙΔΙΑ μας και όχι μόνο το οποίο Δάνειο το έχουμε δανειστεί εν αγνοία μας δεν νομίζεις ότι το περίτεχνο και πασπαλισμένο με σάλτσα χρηματιστηριακό γεύμα των «προνομιούχων και κοινών μετοχών» το κάνω « ΑΠΛΟΥΝ»; Αν λοιπόν κάνουμε όσα περισσότερα πράγματα κατά το μέτρο που δυναμεθα και κατά τα ανθρώπινα μέτρα ΑΠΛΟΙΚΑ τόσο καλύτερα θα είναι να εννοήσουμε «τα πράγματα» και να κάνουμε κάποιους περισσότερο ΑΠΛΟΙΚΟΥΣ μπας και συνεννοηθούμε.

    Αν μάλιστα μιλούσαμε σε άλλο είδους βήμα( φορουμ) το πιθανότερο θα ήταν ότι δεν θα μιλαγαμε για το «ΑΠΛΟΥΝ» το οποίο ανήκει σε άλλο ΝΟΗΤΙΚΟ επίπεδο άλλα για τα χθόνια (γήινα) επίπεδα που διαλεγόμαστε θα μιλούσαμε ανταυτης της έννοιας (ΑΠΛΟ) μάλλον για το περιβόητο ΕΛΛΗΝΙΚΟ (όχι νεοελληνικό) ΜΕΤΡΟ .!!!


    Επειδή λοιπόν η αναζήτηση πάντοτε είναι το ΑΠΛΟ δεν νομίζεις ότι η αναζητούμενη ΛΥΣΗ βρίσκεται « μέσα» στο ΑΠΛΟ ; Αν αναγραμματίσεις ( δηλαδή στο ΕΣΩτερικο της) την λέξη ΑΠΛΟ δεν νομίζεις ότι μας δίνει ( βρίσκουμε ) την λέξη ΟΠΛΑ ;


    Συνεπώς φίλε ναι μεν στην καλύτερη ΚΑΤΑ - ΝΟΟΥΜΕ τα πράγματα αλλά δεν τα ΕΝ-ΝΟΟΥΜΕ γιατί η ΚΑΤΟΧΗ όπως σου είπα είναι ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ πρωτίστως και δευτερευόντως οικονομική.!! Η έννοια «ΕΝ» π.χ είναι σαφώς ανώτερη από την έννοια « ΚΑΤΑ». Άρα η έννοια ΕΝΝΟΗΣΗ είναι ανώτερη από την έννοια ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ .

    Άρα κάνεις λάθος όταν λες ότι «δεν κατανοούμε» ασχέτως αν εννόησα αυτό που ήθελες να πεις. Η λέξη όμως που χρησιμοποίησες ήταν λάθος για να δηλώσεις αυτό που ήθελες . Αυτό είναι ένα μικρό παράδειγμα ότι υπάρχει όντως πρόβλημα συνεννόησης . Ρώτησε π.χ τους γύρω σου « Τι εστί Κράτος;» θα δεις ότι αν ρωτήσεις 10 ανθρώπους θα πάρεις 11 διαφορετικές απαντήσεις. Ο καθένας ότι θέλει καταλαβαίνει . Πάνω σε αυτό το «παιχνίδι» στηρίζεται όλη η ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ.!!!!!! Άλλο εννοεί Π.χ ο Βενιζέλος, άλλο ο ακροατής του Βενιζελου ,άλλο εννοεί ο ΓΑΠ αν και σε διαβεβαιώ ότι τελικά την όντως έννοια της λέξεως «ΚΡΑΤΟΣ» ,ουδείς θα στην πει.!!!!!

    Συνεπώς το μεγαλύτερο ΟΠΛΟ είναι η ΕΝΝΟΗΣΗ των ΕΝΝΟΙΩΝ δηλαδή ΑΠΛΟΙΚΑ , ΜΑΘΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.!!!! Αυτή είναι η ΛΥΣΗ.!!

    Τέλος θα ήθελα να σου πω ότι Όντως δεν χρειαζόμαστε τον Γερμανό αλλά ούτε και τον ψυχολόγο που λες. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι η ΨΥΧΗ . «Ψυχολόγους» όσους γουστάρεις σου βρίσκω διαφορών «αξιών» . ( από τον Γιωργάκη μέχρι τον Βαγγελάκη ) . ΨΥΧΗ όμως που πέφτει λίγο δύσκολα να σου βρω στην μαρκετα . Πρέπει να πάμε αλλού να την αναζητήσουμε.

    Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Link σχολίου ΣΤΡΑΤΟΣ Κ 29/01/12 - 15:02 γράφτηκε από ΣΤΡΑΤΟΣ Κ

    ΦΙΛΕ ΑΠΑΤΗΝ Η ΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΔΕΝ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΔΟΛΟ.ΑΠΛΑ ΜΕ ΓΛΙΤΩΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ
    ΠΟΛΥ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΛΥΨΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ
    Ο ΠΙΟ ΑΠΛΟΣ ΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΙΟ ΠΕΡΙΠΛΟΚΑ Η ΛΟΓΩ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΠΑΘΕΝΩ
    ΣΥΧΝΑ.ΙΔΙΩΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ.ΓΙΑΥΤΟ ΕΜΕΣΩΣ ΖΗΤΗΣΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ
    ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΛΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ?ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΜΕ,ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ?
    ΚΙ ΑΝ ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ?ΜΗΠΩΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΨΥΧΟΛΟΓΟ?

    ΕΙΛΙΚΡΙΝΩΣ ΦΙΛΙΚΑ

    Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Link σχολίου ΑΠΑΤΗΝ 29/01/12 - 14:03 γράφτηκε από ΑΠΑΤΗΝ

    Προς Ego

    Σωστότατο, αλλά θα είναι σε δόσεις ( αναθεωρήσεις θα μας τις πουν) αλλά και χρονικά θα είναι λίγο αργότερα , τουλάχιστον στον ΒΑΣΙΚΟ σχεδιασμό ( Plan A) όπως ήδη έχει σχεδιαστεί από το συγκεκριμένο Αρχιτεκτονικό γραφείο που έκανε τo όλο «project».

    Βέβαια, νομίζω ότι θα προηγηθούν άλλα γεγονότα όπου τελικά τούτη η αναπροσαρμογή των επισφαλειών από τους «Ανθρώπoυς με τα ΜΑΥΡΑ» ( Black –Rock) θα έχει μικρή σημασία γιατί τότε οι τράπεζες θα είναι υπό άλλο νομισματικό καθεστώς , κρατικές στην ουσία ( διαχείριση ) και πολυμετοχικές στο «φαίνεσθαι» για να μπορούν να υφίστανται πάνω στο ταμπλό αλλά και το ίδιο το ταμπλό προκειμένου να απασχολούμαστε ( παίζουμε ……να μας παίζουν …….να τα παίζουμε ) και για να έχουν λόγο ύπαρξης ……ας πούμε πολλοί και πολλά πράγματα για να τελειώνουμε.


    Προς « Στράτος Κ.»

    Μου αρέσουν τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ.!! (γιατί;)

    Υπογράφω το κείμενο σου ως « ΑΠΑΤΗΝ».


    «Έτσι και οι Γερμανοί- γάλλοι που μας πούλησαν το Χρέος που αυτοί ΕΚΟΨΑΝ και εμείς δανειστήκαμε θα είναι Ευτυχισμένοι και οι Τράπεζες που ανακεφαλαιοποιήθηκαν και θα έχουν και κάποιο έσοδο στα σίγουρα. Όμως τελικά με αυτόν τον τρόπο ο μόνος χαμένος ( γιατί ουδέποτε είναι όλοι κερδισμένοι άρα πάντα υπάρχει ένας χαμένος ) δεν είναι το Κράτος ( τι εστί Κράτος;) που πιθανόν να νομίσατε αλλά εκείνος ο οποίος στο όνομα του οποίου έχει παρθεί το Δάνειο δηλαδή η λεγομένη «ελληνική δημοκρατία» ( ΕΜΕΙΣ και τα ΠΑΙΔΙΑ μας ) γιατί το ΚΡΑΤΟΣ είναι το νομικό πρόσωπο που αντιπροσωπεύει την λεγομένη «Ελληνική Δημοκρατία» ενώ η Κυβέρνηση εκπροσωπεί ως φυσικό πρόσωπο το Νομικό πρόσωπο. !!! «

    Δεν νομίζεις «Στρατο Κ» ότι μιλώ ακριβώς για αυτά που εσύ λέγεις τα οποία μάλιστα έχεις την πολυτέλεια να τα γράφεις όλα με ΚΕΦΑΛΑΙΑ.!!!
    Όμως εγώ πολλές φόρες αναγκάζομαι να μην γράφω στα αγαπημένα μου «ΚΕΦΑΛΑΙΑ» αλλά να «πέφτω» στα μικρά γιατί τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ απαιτούν ΚΕΦΑΛΗ ,πράγμα το οποίο δεν είναι δεδομένο πάντα .!!


    ΥΓ . ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ! ΚΑΛΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ.!!! ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η «ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ» ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΛΛΑ Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΗ ΠΡΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΧΤΟΥΜΕ .! Ο ΗΛΙΟΣ ΓΥΡΙΖΕΙ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΙΜΑ.



    Διευκρίνιση ( για όποιον ενδιαφέρεται)

    Οι κοινές μετοχές άνευ ψήφου δεν έχουν ψήφο αλλά έχουν δικαίωμα μερίσματος. ΔΙΚΑΙΩΜΑ Μερίσματος όπως σε ΣΙΓΟΥΡΑ ανύπαρκτα κέρδη ή κέρδη μη διανεμόμενα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΣΜΑ ……βέβαια ΔΙΚΑΙΩΜΑ του καθενός είναι να κρατήσει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ και να περιμένει την επόμενη ζωή μήπως μπορέσει να πάρει κάτι…. .αν δεν έχουν μεσολαβήσει άλλα πράγματα.

    • Ακόμη και σε περίπτωση διανομής μερίσματος νομίζω ότι προηγούνται οι προνομιούχες ( και για αυτό ονομάζονται έτσι) ή εναλλακτικά χωρίς να αλλάζει την ουσία οι προνομιούχες έχουν κάποιο τόκο αν υπάρχουν κέρδη και ότι περισσέψει από τα κέρδη ,αν περισσέψει , τα παίρνουν οι κοινές. Άρα οι κοινές είτε με ψήφο είτε χωρίς θα είναι στο περίμενε ή πάντοτε υποδεέστερες των προνομιούχων αν και με λογιστικά και νομικίστικα τερτίπια όλα μπορεί να μεταβληθούν αν π.χ τα συμφέροντα των χειραγωγών εξυπηρετούνται από κάτι τέτοιο.

    Όσο για την βεβαιότητα των ανύπαρκτων κερδών αυτή εξασφαλίζεται από τους « Μελανοχίτωνες» = άνθρωποι με τα Μαυρα = Black Rock.
    Ως γνωστόν οι επισφάλειες που έχουν βγάλει μέχρι σήμερα οι οποίες , αν ενθυμούμαι καλώς , είναι λιγότερο από 10% του συνολικού δανειακού χαρτοφυλακίου , θα αποσβεστει στα επόμενα 2-3 χρόνια. Βέβαια ουδείς εμποδίζει και εδώ να αναθεωρηθεί τόσο ο χρόνος απόσβεσης όσο και το ύψος των επισφαλειών οπότε αν εσείς ποτέ δείτε κέρδη και μάλιστα διανεμόμενα ελάτε να μου το πείτε.

    Βέβαια για να είμαι ακόμα περισσότερο ολοκληρωμένος μπορεί κάποτε (έστω και θεωρητικά) ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ για λόγους «χρηματιστηριακούς» δηλαδή χειραγώγησης ( δηλαδή Δίκαια & «ελεύθερα» πράγματα όπως ΑΠΟΔΕΙΞΑ χθες ) να μοιράσουν κάποιο ψευδομέρισμα για να προκαλέσουν χρηματιστηριακή ΑΝΑΠΤΥΞΗ .


    Παρατήρηση . Το θέμα των « κοινών άνευ ψήφου» προέκυψε όχι από την Ανάγκη για να εξασφαλίσει μέρισμα γιατί αυτό θα εξασφαλιζόταν και μάλιστα θεωρητικώς καλυτέρα από τις προνομιούχες. Το θέμα τούτο προέκυψε ως νομικίστικο πρόβλημα το οποίο όμως στην ουσία τους «κάρφωσε» λίγο.!!

    Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Link σχολίου ΣΤΡΑΤΟΣ Κ 29/01/12 - 13:03 γράφτηκε από ΣΤΡΑΤΟΣ Κ

    ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΦΑΙΝΕΣΤΕ ΙΔΙΕΤΕΡΑ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ
    ΠΤΥΧΙΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ!ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΣΑΣ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ
    ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΩ!ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΠΕΙΡΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ
    ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΖΕΙΤΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗ!
    ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΩ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟΣΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ
    ΣΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΕΙΣΕΤΕ.
    ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗ.ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
    ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΙΑ ΝΑ ΧΑΖΕΥΟΥΜΕ Η ΝΑ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΜΕ!
    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ
    ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΤΟΥΦΕΚΙΑ!
    ΣΥΧΩΡΕΣΤΕΜΑΙ ΑΝ ΕΓΙΝΑ Η ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΟ ΨΥΧΙΚΟ ΣΑΣ ΚΟΣΜΟ, ΑΛΛΑ Ο ΤΥΦΩΝΑΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΘΑ ΜΑΣ
    ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΟΛΟΥΣ ,ΟΣΟ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ,ΑΝ ΔΕΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΝΩΘΟΥΜΕ.


    ΛΕΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ

    Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Link σχολίου kostas189 29/01/12 - 12:57 γράφτηκε από kostas189

    οι προνομιούχες που εκτός και αλλάξει ο νόμος δεν μπορεί παρά να είναι η μικρή μειοψηφία των νέων μετοχών που θα εκδοθούν δεδομένου ότι υπάρχει περιορισμός στην ποσόστωση στα ίδια κεφάλαια, δεν θα έχουν δικαίωμα σωρρευτικού μερίσματος? είναι αυτό που λέει ο oscar. εντάξει αν δεν υπάρχουν κέρδη δεν θα πληρωθεί το μέρισμα αλλά αν δεν υπάρχουν κέρδη που θα βρεθούν τα κεφάλαια για να αγοραστούν οι μετοχές, κοινές ή προνομιούχες??

    Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
  • Link σχολίου Κ 29/01/12 - 12:42 γράφτηκε από Κ

    ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ.

    Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
ΈναρξηΠροηγούμενο12ΕπόμενοΤέλος

Προσθήκη σχολίου

Συμπληρώστε τον τετραψήφιο κωδικό που βλέπετε παρακάτω.
Click to refresh image Ανανέωση εικόνας

com_k2-item-
ΑΑΑΚ9.950.00% ΑΑΑΠ4.710.00% ΑΒΑΞ0.86-2.94% ΑΒΕ0.15-3.33% ΑΒΕΝΙΡ0.101.02% ΑΓΚΡΙ0.28-0.36% ΑΓΚΡΙΔ0.00-100.00% ΑΔΑΚ203.07-7.53% ΑΕΓΕΚ0.16-10.67% ΑΘΗΝΑ0.134.17% ΑΙΟΛΚ0.80-6.65% ΑΚΡΙΤ0.289.92% ΑΛΑΠΙΣ0.14-7.95% ΑΛΚΑΤ1.700.00% ΑΛΚΟ0.3111.59% ΑΛΜΥ0.28-10.00% ΑΛΣΙΝ0.25-9.09% ΑΛΤΕΚ0.0719.35% ΑΛΤΕΡ0.760.00% ΑΛΤΙ1.070.00% ΑΛΥΣΚ0.00-100.00% ΑΛΥΣΠ0.00-100.00% ΑΛΦΑ1.35-15.09% ΑΝΔΡΟ0.159.77% ΑΝΕΚ0.110.00% ΑΝΕΠ1.676.37% ΑΝΕΠΟ0.50-9.09% ΑΡΑΙΓ1.37-3.52% ΑΡΒΑ4.76-0.83% ΑΣΑΣΚ0.670.00% ΑΣΚΟ0.313.00% ΑΣΠΤ0.00-100.00% ΑΣΤΑΚ7.600.00% ΑΣΤΗΡ2.50-5.66% ΑΤΕ0.29-17.14% ΑΤΕΔ0.000.00% ΑΤΕΚ1.657.84% ΑΤΕΡΜ0.120.00% ΑΤΛΑ0.080.00% ΑΤΡΑΣΤ0.900.00% ΑΤΤ0.32-13.98% ΑΤΤΙΚ0.0517.39% ΑΤΤΙΚΑ0.221.36% ΑΧΟΝ0.15-14.29% ΒΑΛΚ0.350.00% ΒΑΡΓ0.47-0.42% ΒΑΡΝΗ0.110.00% ΒΕΛΛ0.00-100.00% ΒΕΤΑΝ0.060.00% ΒΙΒΕΡ0.00-100.00% ΒΙΝΤΑ3.650.00% ΒΙΟΚΑ0.401.27% ΒΙΟΣΚ0.0827.87% ΒΙΟΤ0.190.00% ΒΙΟΧΚ3.16-2.47% ΒΙΣ0.60-9.92% ΒΟΣΥΣ1.314.80% ΒΟΧ1.350.00% ΒΥΤΕ0.405.54% ΒΩΒΟΣ0.41-8.30% ΓΑΛΑΞ0.583.57% ΓΕΒΚΑ0.35-6.90% ΓΕΔ0.101.04% ΓΕΔΔ0.00-100.00% ΓΕΚΤΕΡΝΑ1.01-3.81% ΓΤΕ0.27-1.81% ΓΤΕΔ0.000.00% ΔΑΙΟΣ5.536.55% ΔΑΚΓΔ8.12-4.47% ΔΑΚΕΤ306.57-1.94% ΔΕΕ127.27-20.55% ΔΕΗ3.66-7.81% ΔΙΕΚΑ0.100.00% ΔΙΟΝ0.176.88% ΔΙΧΘ1.09-0.91% ΔΟΛ0.16-0.61% ΔΟΜΙΚ0.42-1.40% ΔΟΥΡΟ0.450.22% ΔΡΟΜΕ0.30-15.01% ΔΡΟΥΚ0.27-6.90% ΕΒΖ0.91-2.77% ΕΒΡΟΦ0.380.53% ΕΔΡΑ0.11-14.06% ΕΔΡΙΠ0.822.23% ΕΕΕΚ14.40-3.10% ΕΚΤΕΡ0.40-11.11% ΕΛΑΙΝ1.410.00% ΕΛΑΣΚ0.00-100.00% ΕΛΒΑ1.18-2.48% ΕΛΒΕ0.74-1.85% ΕΛΒΙΟ3.700.00% ΕΛΓΕΚ0.34-9.79% ΕΛΙΝ0.65-3.30% ΕΛΙΧΘ0.06-18.84% ΕΛΚΑ1.61-2.42% ΕΛΛ14.09-2.49% ΕΛΛΑΚΤΩΡ1.19-6.30% ΕΛΜΠΙ0.14-15.62% ΕΛΠΕ5.75-4.64% ΕΛΣΤΡ0.61-2.73% ΕΛΤΚ1.72-3.37% ΕΛΤΟΝ0.56-0.36% ΕΛΥΦ0.280.00% ΕΛΦΚ0.09-14.85% ΕΜΔΚΟ0.080.00% ΕΜΔΠΟ0.140.00% ΕΜΕΠ0.780.00% ΕΜΠ0.00-100.00% ΕΝΒΙ2.08-6.73% ΕΝΚΛΩ0.050.00% ΕΝΤΕΡ0.840.00% ΕΠΙΛΚ0.56-1.59% ΕΠΣΙΛ0.540.00% ΕΣΥΜΒ2.684.28% ΕΤΕ2.34-12.69% ΕΤΕΜ0.27-4.98% ΕΥΑΠΣ3.941.55% ΕΥΒΡΚ0.20-10.00% ΕΥΔΑΠ3.74-3.86% ΕΥΠΙΚ0.42-2.32% ΕΥΠΡΟ3.98-0.25% ΕΥΡΟΜ0.37-1.35% ΕΥΡΩΒ0.97-17.09% ΕΥΡΩΣ0.05-2.00% ΕΦΤΖΙ0.460.88% ΕΧ3.000.00% ΕΧΑΕ3.09-3.74% ΖΑΜΠΑ5.19-1.89% ΖΗΝΩΝ0.00-100.00% ΗΛΕΑΘ0.551.84% ΗΟΛ0.6614.81% ΗΟΛΔ0.00-100.00% ΗΡΑΚ1.79-1.65% ΙΑΣΩ0.70-12.72% ΙΑΤΡ0.28-5.80% ΙΚΟΝΑ0.070.00% ΙΚΤΙΝ0.68-0.59% ΙΛΥΔΑ0.18-27.56% ΙΜΠΕ0.0314.81% ΙΜΠΕΔ0.00-100.00% ΙΝΚΑΤ0.53-9.35% ΙΝΛΟΤ0.68-9.45% ΙΝΤΕΚ0.46-8.73% ΙΝΤΕΡ1.120.00% ΙΝΤΕΤ0.39-0.25% ΙΝΤΚΑ0.23-10.24% ΙΝΦΙΣ0.4018.75% ΙΟΝΑ14.000.00% ΙΠΠΚ0.49-10.91% ΙΠΠΠΚΔ0.00-100.00% ΚΑΕ0.00-100.00% ΚΑΕΠ0.270.00% ΚΑΕΡ0.05-7.41% ΚΑΘΗ0.88-9.16% ΚΑΜΠ0.66-8.41% ΚΑΝΑΚ1.502.74% ΚΑΡΔ0.140.00% ΚΑΡΕΛ80.95-5.82% ΚΑΡΤΖ1.933.21% ΚΕΚΡ3.82-0.26% ΚΕΠΕΝ0.96-3.03% ΚΕΡΑΛ0.370.00% ΚΛΕΜ0.792.85% ΚΛΜ0.35-7.16% ΚΛΩΝΚ0.040.00% ΚΛΩΝΠ0.080.00% ΚΜΟΛ0.52-9.30% ΚΟΜΠ0.05-19.05% ΚΟΡΔΕ0.410.00% ΚΟΡΡΕΣ3.560.28% ΚΟΥΑΛ0.38-5.00% ΚΟΥΕΣ0.69-0.14% ΚΟΥΜ0.08-11.11% ΚΡΕΚΑ0.36-2.97% ΚΡΕΤΑ0.60-6.54% ΚΡΗΤΩΝ1.03-0.96% ΚΡΙ0.66-0.15% ΚΤΗΛΑ0.20-6.54% ΚΥΘΡ0.120.00% ΚΥΠΡ0.57-9.52% ΚΥΡΙΟ0.42-0.24% ΚΥΡΜ0.480.00% ΛΑΒΙ0.22-10.57% ΛΑΜΔΑ2.501.63% ΛΑΜΨΑ16.140.00% ΛΑΝΑΚ0.536.00% ΛΑΝΕΤ0.120.00% ΛΕΒΚ0.391.32% ΛΕΒΠ0.88-0.57% ΛΙΒΑΝ0.230.00% ΛΟΓΟΣ0.30-9.91% ΛΟΥΛΗ1.36-2.86% ΛΥΚ0.76-9.20% ΜΑΘΙΟ0.4024.61% ΜΑΙΚ0.11-2.73% ΜΑΞΙΜ0.100.00% ΜΑΡΑΚ0.220.00% ΜΑΡΦΒ0.30-10.75% ΜΑΣΟΠ0.86-10.00% ΜΕΒΑ1.142.70% ΜΕΝΤΙ2.558.51% ΜΕΡΚΟ6.090.66% ΜΕΣΟΧ0.120.00% ΜΕΤΚ5.92-4.82% ΜΗΧΚ0.20-7.41% ΜΗΧΠ0.15-3.27% ΜΙΓ0.38-8.19% ΜΙΓΡΕ1.364.62% ΜΙΝ0.92-6.21% ΜΙΝΟΑ2.260.00% ΜΛΑΝΤ0.640.00% ΜΛΣ2.000.00% ΜΟΗ5.50-4.51% ΜΟΝΤΑ0.329.76% ΜΟΤΟ0.270.00% ΜΟΥΖΚ0.244.35% ΜΟΥΣ0.00-100.00% ΜΟΧΛ0.750.00% ΜΠΕΛΑ3.69-0.27% ΜΠΟΚΑ0.094.65% ΜΠΟΠΑ0.470.00% ΜΠΤΚ0.470.21% ΜΥΤΙΛ2.82-7.84% ΝΑΚΑΣ1.139.71% ΝΑΥΠ0.396.03% ΝΑΥΤ0.24-7.69% ΝΕΛ0.0914.10% ΝΕΩΡΣ0.1919.50% ΝΗΡ0.510.20% ΝΙΚΑΣ0.56-6.67% ΝΙΟΥΣ0.31-2.21% ΝΤΟΔ0.650.00% ΝΤΟΚΧΟ1.800.00% ΝΤΟΠΛΕΡ1.880.00% ΝΤΡΙΑΡΤ0.06-13.89% ΞΥΛΚ0.191.60% ΞΥΛΠ0.383.58% ΟΛΘ11.33-4.71% ΟΛΚΑΤ0.380.00% ΟΛΠ11.06-6.90% ΟΛΥΜΠ1.430.70% ΟΠΑΠ6.61-4.06% ΟΠΤΡΟΝ1.228.93% ΟΡΑΟΡΑ2.860.00% ΟΤΕ2.55-3.04% ΟΤΟΕΛ1.200.00% ΠΑΙΡ0.461.32% ΠΑΠ0.650.00% ΠΑΡΝ0.43-16.86% ΠΑΣΑΛ0.27-0.37% ΠΕΙΡ0.50-11.74% ΠΕΡΣ0.1119.32% ΠΕΡΦ2.520.00% ΠΕΤΖΚ0.260.00% ΠΕΤΡΟ1.700.00% ΠΗΓΑΣ0.74-1.33% ΠΛΑΘ0.50-4.38% ΠΛΑΙΣ2.31-1.70% ΠΛΑΚΡ4.415.76% ΠΛΑΣ0.00-100.00% ΠΠΑΚ0.10-4.85% ΠΡΑΞΚ0.390.00% ΠΡΑΞΠ0.540.00% ΠΡΔ0.110.00% ΠΡΕΖΤ7.100.00% ΠΡΟ0.180.00% ΠΡΟΦ0.450.44% ΠΣΥΣΤ0.08-20.00% ΡΕΒ0.48-0.42% ΡΙΛΚΕ3.400.00% ΡΙΝΤΕ0.04-4.76% ΡΟΛΑ0.090.00% ΣΑΙΚΛ0.38-1.32% ΣΑΝΥΟ0.044.88% ΣΑΟΣ0.780.00% ΣΑΡ2.042.00% ΣΑΡΑΝ1.159.52% ΣΑΤΟΚ0.07-19.57% ΣΕΛΜΚ0.110.00% ΣΕΛΟ0.30-5.00% ΣΕΝΤΡ0.190.00% ΣΙΔΕ1.10-12.00% ΣΙΔΜΑ0.78-1.27% ΣΙΕΝΣ0.200.00% ΣΠΕΙΣ1.271.60% ΣΠΙ0.318.39% ΣΠΙΝΤ0.110.00% ΣΠΡΙ0.14-9.87% ΣΠΥΡ0.400.00% ΣΦΑ0.980.93% ΣΩΛΚ0.71-5.87% ΤΒΑΝΚ0.050.00% ΤΔΕΠ0.600.00% ΤΕΓΟ0.06-16.67% ΤΕΕΠ0.800.00% ΤΕΚΔΟ0.02-13.04% ΤΕΛΙ0.390.00% ΤΕΝΕΡΓ1.57-4.27% ΤΕΞΤ0.080.00% ΤΖΚΑ0.254.70% ΤΗΛΕΤ0.42-6.67% ΤΙΤΚ14.901.36% ΤΙΤΠ5.82-7.47% ΤΚΕΠ2.000.00% ΤΡΑΓ0.600.00% ΤΡΑΣΤΟΡ0.681.66% ΤΣΟΥΚ0.12-0.83% ΤΤ0.72-18.36% ΥΑΛΚΟ0.15-8.33% ΥΓΕΙΑ0.29-8.92% ΥΓΕΙΑΔ0.00-100.00% ΦΙΕΡ0.11-0.91% ΦΙΝΤΟ0.29-3.01% ΦΛΕΞΟ8.18-1.21% ΦΟΡΘ0.13-3.10% ΦΟΥΝΤΛ3.75-6.25% ΦΡΙΓΟ3.65-3.95% ΦΡΛΚ1.40-8.50% ΦΦΓΚΡΠ7.96-7.44% ΧΑΙΔΕ0.853.27% ΧΑΚΟΡ0.51-6.22% ΧΑΛΥΒ0.120.00% ΧΑΤΖΚ0.06-21.62% ΧΚΡΑΝ0.660.00%