Καρώ Σημαία

Formula 1: Απίστευτη νίκη για τον Χάμιλτον στο «σπίτι» του - Ανώμαλη «προσγείωση» για την Red Bull

Formula 1: Απίστευτη νίκη για τον Χάμιλτον στο «σπίτι» του - Ανώμαλη «προσγείωση» για την Red Bull
Ο Λιούις Χάμιλτον πραγματοποίησε τον καλύτερο του αγώνα για φέτος και «εξαφάνισε» την ποινή 10 δευτερολέπτων που δέχθηκε, παίρνοντας τη νίκη στο Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας.
Σχετικά Άρθρα

Στον ίσως πιο επεισοδιακό αγώνα της σεζόν, ο Λιούις Χάμιλτον πήρε τη νίκη μέσα στο Σίλβερστοουν, μετά από μία σπουδαία προσπέραση στον Σαρλ Λεκλέρ, δύο γύρους πριν το τέλος του αγώνα. Ο Μονεγάσκος εκμεταλλεύτηκε το ατύχημα των Χάμιλτον - Φερστάπεν και την απόσυρση του δεύτερου, οδηγώντας τον αγώνα για το μεγαλύτερο μέρος του. Ωστόσο ήταν η οδήγηση του Χάμιλτον που, παρά την ποινή 10 δευτερολέπτων που είχε δεχθεί, είδε πρώτος την καρώ σημαία.

Καταστροφή για Φερστάπεν και Χάμιλτον στην εκκίνηση!


Στην εκκίνηση ο Χάμιλτον προσπάθησε να κάνει την κίνηση στον Φερστάπεν, με τον Ολλανδό να διατηρεί το προβάδισμα, την ώρα που ο Λεκλέρ πέρασε τον Μπότας για την θέση. Προς το τέλος του 1ο γύρου, ο Βρετανός έκανε την κίνηση στην εσωτερική, ο Φερστάπεν «έκλεισε» για να αμυνθεί, τότε τα δύο μονοθέσια είχαν επαφή, με τον Φερστάπεν να έχει κλατάρισμα στον πίσω δεξί τροχό, ενώ ο Χάμιλτον είχε πρόβλημα στην μπροστινή πτέρυγα.

1_1_2.jpg

Μετά το ατύχημα βγήκε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο τελικά έγινε κόκκινη σημαία, με τα μονοθέσια να επιστρέφουν στα πιτς. Μετά την απομάκρυνση του μονοθεσίου, οι οδηγοί επέστρεψαν στην πίστα για εκκίνηση από στάση, με τον Λεκλέρ να είναι πρώτος. Μετά την εκκίνηση ο Μονεγάσκος διατήρησε το προβάδισμα, με τους Χάμιλτον, Νόρις και Μπότας να ακολουθούν.

Ο Φέτελ έχασε τον έλεγχο της Aston Martin του και έπεσε στην 19η θέση, την ώρα που ο Χάμιλτον δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων για την επαφή με τον Φερστάπεν. Στον 12ο γύρο η διαφορά του Λεκλέρ από τον Βρετανό ήταν σταθερά στα 2 δευτερόλεπτα, με τον Νόρις να κρατά πίσω του τον Μπότας για την 3η θέση. Στο γκαράζ της Ferrari επικράτησε «παγωμάρα» στον 16ο γύρο, με τον Λεκλέρ να λέει πως υπάρχει πρόβλημα με τον κινητήρα και να χάνει ισχύ.

«Μπλόκο» του Λεκλέρ στις Mercedes

Ο Χάμιλτον κατέβασε την διαφορά κάτω από το δευτερόλεπτο, μπαίνοντας στο DRS του Λεκλέρ. Στον 19ο γύρο ο Πέρεζ πέρασε στα πιτ για να βάλει την σκληρή γόμα, επιστρέφοντας στην 15η θέση. Τελικά ο Νόρις μπήκε στα πιτ στον 20ο γύρο, ωστόσο άργησε να μπει ο πίσω δεξίς τροχός και έκανε 6 δευτερόλεπτα. Η Mercedes τράβηξε τον Χάμιλτον στα πιτ στον 28ο γύρο, εκτίοντας την ποινή των 10 δευτερολέπτων, ενώ μπήκε επέστρεψε 4ος, πίσω από τον Νόρις.

2_1_3.jpg

Μεγάλο πλήγμα για την Ferrari, με το πιτ του Σάινθ να διαρκεί 12.4 δευτερόλεπτα και να επιστρέφει 6ος, ενώ ο Λεκλέρ πέρασε χωρίς πρόβλημα την σκληρή γόμα και επέστρεψε πρώτος, 6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Μπότας. Ο Φινλανδός δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τον ρυθμό της Ferrari, με την διαφορά να φτάνει σε 2 γύρους τα 9.4 δευτερόλεπτα. Στην μάχη της 5ης θέσης, ο Σάινθ έφτασε γρήγορα πίσω από τον Ρικιάρντο, με τον Αυστραλό να κρατά την θέση του.

Πιο πίσω ο Πέρεζ εκμεταλλεύτηκε την έκβαση του αγώνα και από την τελευταία θέση βρέθηκε στην , προτού περάσει στα πιτ για νέο σετ μεσαίας γόμας, επιστρέφοντας στην 16η θέση του 40ου γύρου. Η Mercedes έδωσε εντολή στα δύο της μονοθέσια να αλλάξουν θέσεις, με τον Χάμιλτον να «κυνηγά» τον Λεκλέρ, 11 γύρους πριν το τέλος του αγώνα. Η Aston Martin ενημέρωσε τον Φέτελ πως θα χρειαστεί να αποσύρουν το μονοθέσιο, με τον Γερμανό να επιστρέφει στο γκαράζ της ομάδας.

Μάχη μέχρι τελικής πτώσεως…

Ο Χάμιλτον άρχισε να μειώνει την διαφορά από τον Λεκλέρ, ενώ ήταν σχεδόν 1 δευτερόλεπτα ταχύτερος ανά γύρο, ρίχνοντας την διαφορά γρήγορα κάτω από τα 7 δευτερόλεπτα. Έξι γύρους πριν το τέλος του αγώνα, ο Χάμιλτον έφτασε κάτω από τα 2.5 δευτερόλεπτα, με τους δύο να «πέφτουν» πάνω στους τελευταίους. Οι Πέρεζ και Ραϊκόνεν είχαν μάχη για την 11η θέση, με τους δύο να έχουν επαφή και τον Φινλανδό να κάνει τετ α κε. Στον 49ο γύρο ο Χάμιλτον βρέθηκε μέσα στο DRS του Λεκλέρ, περνώντας τελικά στην θέση στον 51ο γύρο.

3_36.jpg

Ο Χάμιλτον άνοιξε αμέσως την διαφορά, φτάνοντας γρήγορα πάνω από τα 2 δευτερόλεπτα από την Ferrari. Στο τέλος ήταν η Mercedes του Χάμιλτον που αντίκρισε πρώτη την καρώ σημαία, με τους Λεκλέρ και Μπότας να συμπληρώνουν το βάθρο. Αυτό ήταν το πρώτο βάθρο για τον Μονεγάσκο την φετινή σεζόν και συνολικά δεύτερο της Ferrari, μετά την θέση του Σάινθ στο Μονακό. Ο Πέρεζ ήταν αυτός που έκανε το ταχύτερο γύρο, ωστόσο βρισκόταν στην 16η θέση, με αποτέλεσμα ο πόντους να μην απονεμηθεί σε κανέναν πιλότο.

Ο Λεκλέρ ήταν αυτό που ψηφίστηκε «Πιλόος της Ημέρας», καθώς έφτασε μία «ανάσα» από μία τεράστια νίκη στο Σίλβερστοουν. Πλέον ο Χάμιλτον φτάνει τους 175 βαθμούς στο πρωτάθλημα των πιλότων, στο -8 από τον Φερστάπεν, ενώ η Mercedes εκμεταλλεύτηκε τον κακό αγώνα των Red Bull, με την διαφορά να είναι στους 4 (!) βαθμούς (289 – 285). 

4_27.jpg

Μάριος Αγγελέτος


www.bnsports.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης