Καρώ Σημαία

Formula 1: Περίπατος στην Αυστρία για τον Φερστάπεν - Ακόμα μοιράζουν... ποινές οι αγωνοδίκες!

Formula 1: Περίπατος στην Αυστρία για τον Φερστάπεν - Ακόμα μοιράζουν... ποινές οι αγωνοδίκες!
Ο Μαξ Φερστάπεν δεν κινδύνευσε σε κανένα κομμάτι του αγώνα, παίρνοντας τη νίκη στο Grand Prix της Αυστρίας, την ώρα που ο Λιούις Χάμιλτον έμεινε εκτός βάθρου.
Μοναχικός αγώνας για τον Φερστάπεν στην κορυφή, την ώρα που οι Χάμιλτον και Μπότας έπρεπε να ξεπεράσουν το εμπόδιο του Νόρις. Κακός αγώνας για τον Πέρεζ, με τις επιλογές του Μεξικανού να του στοιχίζουν μία θέση στην τετράδα, ενώ συγκινητική ήταν η προσπάθεια του Ράσελ να κερδίσει τον πρώτο του πόντο με την Williams.

Καθαρή εκκίνηση μπροστά, «μονομαχία» ανάμεσα σε Πέρεζ και Νόρις
 
Στην εκκίνηση ο Φερστάπεν διατήρησε την πρωτιά, με τους υπόλοιπους πιλότους να ακολουθούν, με την πρώτη επτάδα να παραμένει ίδια. Πιο πίσω, ο Λεκλέρ είχε κερδίσει δύο θέσεις και ανέβηκε στην 10η, ενώ ο Σάινθ έπεσε στην 13η θέση. Στο τέλος του πρώτου γύρου βγήκε η κίτρινη σημαία, μετά από επαφή του Εστεμπάν Οκόν και του Αντόνιο Τζιοβινάτσι. Ο Γάλλος πιλότος στριμώχτηκε από τα υπόλοιπα μονοθέσια, με τον μπρος δεξί τροχό της Alpine να χτυπά με τον πίσω αριστερό της Alfa Romeo, με αποτέλεσμα να σπάσει η ανάρτηση και να τεθεί εκτός αγώνα.

Στον 4ο γύρο και μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας, ο Μπότας κατάφερε να περάσει προς στιγμήν τον Χάμιλτον, ενώ ο Πέρεζ προσπάθησε να περάσει τον Νόρις. Ο Μεξικανός βρέθηκε εκτός πίστας στην αμμοπαγίδα, πέφτοντας στην 10η θέση, ενώ ο Χάμιλτον βρέθηκε και πάλι μπροστά από τον Μπότας. Ο Τζιοβινάτσι δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων, επειδή προσπέρασε μονοθέσιο υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Στον 10ο γύρο ο Φερστάπεν είχε απόσταση σχεδόν 4 δευτερολέπτων από τον 2ο Νόρις, ο οποίος κρατούσε πίσω του τον Χάμιλτον.

210043484_1408388372857978_7764440761419018330_n1.jpg

Εξαιρετικό ξεκίνημα για τις Alpha Tauri, με τους Πιερ Γκασλί και Γιούκι Τσουνόντα να βρίσκονται στην και θέση. Στον 15ο γύρο ο Λεκλέρ εκμεταλλεύτηκε το κακό φρενάρισμα του Πέρεζ στην 3η στροφή, με τον Μονεγάσκο να αλλάζει γραμμή και να ανεβαίνει στην 7η θέση. Στον 19ο γύρο ο Μπότας πλησίασε στον ρυθμό των προπορευόμενων, μειώνοντας την διαφορά από τον Χάμιλτον, με τον Βρετανό να μην μπορεί να περάσει την McLaren. Όλα άλλαξαν στον 20ο γύρο, με τον Νόρις να χάνει την θέση του από τον Χάμιλτον, ενώ ενημερώθηκε πως δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για την «μονομαχία» με τον Πέρεζ. Ποινή δέχθηκε και ο Τσουνόντα, με τον Ιάπωνα πιλότο να τιμωρείται με πέντε δευτερόλεπτα, καθώς πάτησε την γραμμή στην είσοδο του pit lane.

Διπλή ποινή για Πέρεζ, «μπλεξίματα» για Χάμιλτον

Στον 28ο γύρο οι δύο Mercedes συνέχισαν το «κυνήγι», με τον Χάμιλτον να είναι σχεδόν 11 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φερστάπεν, ενώ ο Μπότας βρισκόταν στα 2 από τον Νόρις. Στο 30ο γύρο ο Νόρις άλλαξε ελαστικά, ενώ εξέτισε και τα πέντε δευτερόλεπτα, όπως και ο Μπότας, με τον Φινλανδό να το εκμεταλλεύεται και να επιστρέφει 3ος στην πίστα. Ακολούθησε και ο Χάμιλτον, με τον Βρετανό να περνά την σκληρή γόμα στον 31ο γύρο, με τον Φερστάπεν να επιλέγει επίσης την σκληρή γόμα και να μένει πρώτος, με διαφορά 13 δευτερολέπτων. Ο Λεκλέρ πέρασε επίσης σε σκληρή γόμα στον 35ο γύρο, επιστρέφοντας στην 10η θέση.

Την ίδια ώρα, ο Φερστάπεν δεν έδειξε να απειλείται στην κορυφή, με την διαφορά του Ολλανδού από τον Χάμιλτον να αγγίζει τα 15 δευτερόλεπτα. Μεγάλη μάχη έγινε για την θέση, με τους Γκασλί, Ρικιάρντο, Πέρεζ και Λεκλέρ να έχουν απόσταση περίπου 2.5 δευτερολέπτων. Στον 41ο γύρο ο Λεκλέρ προσπάθησε να περάσει τον Πέρεζ στην 2η στροφή, με τον Μεξικανό να ωθεί την Ferrari εκτός πίστας. Οι αγωνοδίκες χρειάστηκαν λίγα λεπτά για να αποφασίσουν, τιμωρώντας τον πιλότο της Red Bull με πέντε δευτερόλεπτα. Η μονομαχία του δεν έμελλε να σταματήσει εκεί, με τον Μεξικανό να παλεύει να διατηρήσει την θέση του στον 47ο γύρο, βγάζοντας πάλι εκτός τον Μονεγάσκο.

213048798_830986270954228_1147860269843231062_n1.jpg

Τελικά ο Σάινθ πέρασε για αλλαγή ελαστικών στον 49ο γύρο, επιστρέφοντας με την μεσαία γόμα πίσω από τον Τσουνόντα στην θέση, ενώ μετά από λίγα δευτερόλεπτα βρέθηκε μπροστά από τον πιλότο της Alpha Tauri. Στον 51ο γύρο ο Μπότας είχε φτάσει στο μισό δευτερόλεπτο από τον Χάμιλτον, ο οποίος είχε πρόβλημα με το μονοθέσιο του. Τελικά η γερμανική ομάδα έδωσε εντολή στους δύο πιλότους να αλλάξουν θέση, όπερ και εγένετο στον 53ο γύρο, την ώρα που ο Πέρεζ δέχθηκε νέα ποινή πέντε δευτερολέπτων για το δεύτερο συμβάν με τον Λεκλέρ.

Μάχη ανάμεσα σε Ferrari και Ρικιάρντο, «λύγισε» ο Ράσελ

Ο Νόρις δεν άργησε να κάνει την κίνηση, περνώντας τον Χάμιλτον για την θέση στον 54ο γύρο, με τον Χάμιλτον να μπαίνει και να βάζει νέο ζευγάρι σκληρής γόμας και να επιστρέφει 4ος. Οι αγωνοδίκες έδωσαν νέα ποινή πέντε δευτερολέπτων, αυτή την φορά στον Λανς Στρολ, καθώς ξεπέρασε το όριο ταχύτητας του pit lane. Το «φεστιβάλ» με τις ποινές συνεχίστηκε, πάλι με τον Τσουνόντα, ο οποίος δέχθηκε και δεύτερη ποινή πέντε δευτερολέπτων, επειδή πάτησε την γραμμή μπαίνοντας στα pit.

Στην μάχη των κατασκευαστών, ο Ρικιάρντο προσπαθούσε να κρατήσει πίσω του τον Λεκλέρ για την θέση, την ώρα που ο Σάινθ με την «φρέσκια» μεσαία γόμα μείωνε την διαφορά. Στον 60ο γύρο η Red Bull τράβηξε τον Φερστάπεν για δεύτερη αλλαγή, με τον Ολλανδό να βάζει νέο σετ σκληρής γόμας. Στην 10η θέση, ο Ράσελ πάλευε με «νύχια και με δόντια» να παραμείνει στην δεκάδα, με τον Αλόνσο να βρίσκεται στην ζώνη DRS του. Στην 2η θέση, ο Νόρις βρισκόταν πλέον μόλις 1.4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Μπότας, 7 γύρους πριν το τέλος του αγώνα.

211027241_843415429620007_6338364054951316098_n1.jpg

Στον 66ο γύρο ο Λεκλέρ άφησε τον Σάινθ να περάσει, με τον Ισπανό να έχει καλύτερο ρυθμό και ελαστικά, πιέζοντας τον Ρικιάρντο για την 6η θέση. Τελικά ο Αλόνσο πήρε την 10η θέση από τον Ράσελ στον 68ο γύρο, ενώ ο Σάινθ έφτασε πίσω από την McLaren του Αυστραλού. Στον τελευταίο γύρο ο Ισπανός πιλότος της Ferrari έκανε την προσπέραση, ενώ είχε διαφορά λιγότερη των 10 δευτερολέπτων από τον Πέρεζ, όσο και ο ποινή που δέχθηκε, με αποτέλεσμα να βρεθεί στην θέση. Την ώρα που ο Φερστάπεν περνούσε την γραμμή του τερματισμού, οι Ραϊκόνεν και Φέτελ συγκρούστηκαν, με αποτέλεσμα να βρεθούν εκτός πίστας.

Ο Μπότας τερμάτισε δεύτερος, με τον Νόρις να συμπληρώνει το βάθρο. Με αυτό τον τρόπο, ο Ολλανδός πέτυχε το πρώτο Grand Slam της καριέρας του στην Formula 1, έχοντας την pole position, τη νίκη στον αγώνα και τον ταχύτερο γύρο. Πιλότος της ημέρας ψηφίστηκε ο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να «σβήσει» την ποινή των πέντε δευτερολέπτων που είχε δεχθεί. Με αυτή τη νίκη, ο Φερστάπεν έφτασε τους 182 βαθμούς, με τον Χάμιλτον να μένει στους 150.

213094947_1265777203854904_5011243486409174427_n1.jpg

Μάριος Αγγελέτος

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης