Τελευταία Νέα
Διεθνή

Τα υπερηχητικά επιβατικά αεροσκάφη επιστρέφουν - Θα είναι «πράσινα» και θα πετούν Λονδίνο - Νέα Υόρκη σε 3,5 ώρες

Τα υπερηχητικά επιβατικά αεροσκάφη επιστρέφουν - Θα είναι «πράσινα» και θα πετούν Λονδίνο - Νέα Υόρκη σε 3,5 ώρες

Η United Airlines υπέγραψε συμφωνία με την αεροδιαστημική εταιρεία «Boom Supersonic», για την αγορά 15 υπερηχητικών αεροσκαφών «Overture»

Η αντίστροφη μέτρηση για την επιστροφή στους αιθέρες των υπερηχητικών επιβατικών αεροσκαφών έχει ήδη ξεκινήσει, όπως επιβεβαιώνει η ανακοίνωση της συμφωνίας που υπέγραψε η United Airlines με την αεροδιαστημική εταιρεία Boom Supersonic, για την αγορά 15 υπερηχητικών αεροσκαφών «Overture».
Το «Overture» αναμένεται να είναι το πρώτο μεγάλο και «καθαρό» εμπορικό αεροσκάφος, καθώς θα χρησιμοποιεί 100% «πράσινα» καύσιμα, που ικανοποιεί τον στόχο της εταιρείας να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 100% μέχρι το 2050.
Το συγκεκριμένο αεροσκάφος θα ενσωματώνει βελτιώσεις στην κατανάλωση βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων (SAF) σε ποσοστό 100% από την είσοδό του σε υπηρεσία, η οποία προβλέπεται να γίνει το 2029.
Η συμφωνία ωστόσο, προβλέπει ρητά, πως η αεροπορική εταιρεία θα αγοράσει τα αεροσκάφη «Overture» της Boom μόλις αυτά αγγίξουν τις απαιτήσεις ασφάλειας, λειτουργίας και βιωσιμότητας της United, ενώ υπάρχει πρόβλεψη για δυνατότητα αγοράς επιπλέον 35 αεροσκαφών.

Λονδίνο – Νέα Υόρκη σε 3,5 ώρες!

Το αεροσκάφος Overture της Boom, είναι υπερηχητικό, τύπου Concorde, με δυνατότητα διαμόρφωσης 65 ως 88 επιβατικών θέσεων, η τιμή εισιτηρίου των οποίων, θα είναι αρχικά στο επίπεδο της διακεκριμένης θέσης των αεροσκαφών συμβατικής τεχνολογίας.
Η πτητική του ικανότητα θα μειώσει το χρόνο των υπερατλαντικών πτήσεων, όπως Λονδίνο – Νέα Υόρκη, κατά 50%, περίπου στις 3,5 ώρες.
Η United δεν αποκάλυψε οικονομικές λεπτομέρειες, παρά το γεγονός ότι έγινε μία κατάθεση χρημάτων από την αεροπορική εταιρία, ενώ εκπρόσωπος της Boom δήλωσε ότι η παραγγελία ανταποκρίνεται στους όρους μιας εμπορικής συμφωνίας.
Τα υπερηχητικά αεροσκάφη έχουν δεχτεί κριτική από τους υποστηρικτές του περιβάλλοντος και φορείς της αεροπορικής αγοράς, για την κατανάλωση περισσότερου καυσίμου ανά επιβάτη, σε σύγκριση με τα υποηχητικά, και του θορύβου που παράγουν, γεγονός που οδήγησε την Aerion να εγκαταλείψει τα δικά της σχέδια παραγωγής υπερηχητικού, λόγω έλλειψης χρηματοδότησης.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης