Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως να προσελκύσουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες τους νέους πελάτες

tags :
Πως να προσελκύσουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες τους νέους πελάτες
Το 44% των ερωτηθέντων ήταν πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες ενός ταξιδιωτικού πράκτορα
Όλο και περισσότεροι καταναλωτές ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες των ταξιδιωτικών συμβούλων καθώς ξεκινούν τα ταξίδια.
Αυτό προκύπτει σύμφωνα με έρευνα της Αμερικανική Ένωσης Ταξιδιωτικών Συμβούλων (ASTA).
Συγκεκριμένα, παρατηρεί αύξηση σε νέους πελάτες που δεν είχαν προηγουμένως χρησιμοποιήσει ταξιδιωτικό πράκτορα.
Το 44% των ερωτηθέντων ήταν πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες ενός ταξιδιωτικού πράκτορα.
Πως όμως μπορεί κανείς να προσελκύσει καλύτερα έναν πιθανό πελάτη που δεν έχει χρησιμοποιήσει προηγουμένως έναν σύμβουλο;
Σύμφωνα με την έρευνα της ASTA, το 27% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούσαν πάντα ή συχνά έναν σύμβουλο πριν από την πανδημία.
Αυτό αφήνει ένα σημαντικό ποσοστό 73% που δεν χρησιμοποιούσε συχνά έναν σύμβουλο.

Αναβάθμιση δωματίου

Το 55% των ατόμων που δεν χρησιμοποιούν ποτέ σύμβουλο ταξιδιών είπε ότι η λήψη δωρεάν αναβάθμισης δωματίου είναι σημαντική για αυτούς.
Η ASTA προτείνει την αξιοποίηση των προτιμώμενων σχέσεων μεταξύ των προμηθευτών που περιλαμβάνουν ανέσεις αναβάθμισης δωματίου. Αυτό θα μπορούσε να είναι το πλεονέκτημα που προσελκύει έναν καταναλωτή.

Το πρωινό σε πρώτο πλάνο

Η μεγάλη πλειοψηφία – 72% – των ατόμων που δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ έναν σύμβουλο κατατάσσουν το δωρεάν πρωινό ως σημαντική διαμονή. Αυτός είναι ένας άλλος πιθανός τομέας ευκαιριών.

Ειδικές σχέσεις

Και το 55% εκείνων που δεν έχουν χρησιμοποιήσει έναν σύμβουλο δήλωσαν ότι ήταν πιο πιθανό να το χρησιμοποιήσουν στο μέλλον εάν έχουν πρόσβαση στην εσωτερική πρόσβαση και τις ειδικές σχέσεις αυτού του συμβούλου.
Πάνω από το ήμισυ (51%) είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν έναν ταξιδιωτικό σύμβουλο επειδή ο σύμβουλος θέτει τα συμφέροντα των πελατών πάνω από τα δικά τους.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης