Τελευταία Νέα
Ασφαλιστικά Νέα

Φτηνό ασφάλιστρο αυτοκινήτου; - Οι aggregators κάνουν παιχνίδι

Φτηνό ασφάλιστρο αυτοκινήτου; - Οι aggregators κάνουν παιχνίδι
Στα πέναλτι περιμένουν για να πάρουν το παιχνίδι

Ιστοσελίδες σύγκρισης και αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων, πράκτορες, μεσίτες ασφαλίσεων ασφαλιστικές, όλοι στο γήπεδο έχουν πάρει θέσεις, περιμένοντας να πάνε στα πέναλτι για να πάρουν το παιχνίδι.
Το φτηνό ασφάλιστρο αυτοκινήτου και πάλι στο επίκεντρο τώρα που ανοίγει ο καιρός και φεύγουν τα lockdown.
Σαν να αγνοούν το δείκτη ζημιών που αρχίζει να κουνιέται προς τα ‘κείθε’ που απεύχονται.

Η λυπητερή στο τέλος

Το φτηνό ασφάλιστρο αυτοκινήτου είναι η χαρά του αγοραστή και του πωλητή που στην συνέχεια μπορεί να καταλήξει σε λύπη και για τους δύο.
Το φτηνό ασφάλιστρο κυρίως έχει μόνο τις υποχρεωτικές καλύψεις, αστική ευθύνη για υλικά και σωματικές βλάβες και συνήθως φροντίδα ατυχήματος.
Το φτηνό ασφάλιστρο για τις ασφαλιστικές αυτοκινήτου σημαίνει όμως πολλά περισσότερα, σημαίνει άνοδο του δείκτη ζημιών, κακή εικόνα στο τεχνικό αποτέλεσμα.
Μετά έρχονται και οι εκκρεμείς ζημιές που μπορεί να μείνουν στα χαρτοφυλάκια των ασφαλιστικών και να τα βαρύνουν απαιτώντας άλλοτε δίκαια και άλλοτε άδικα αυξήσεις στα αποθεματικά για χρόνια. Λίγο μετά έρχονται και τα δικαστικά έξοδα και ότι συνεπάγεται αυτών.

Πάρτε κόσμε με την ‘εγγύηση του κατασκευαστή’

Ιnsurancemarket, Cosmote Insurance, Pricefox και οι τρεις ιστοσελίδες σύγκρισης αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων επενδύουν στην ψηφιακή τεχνολογία και αλλάζουν τους όρους της λιανικής στις ασφάλειες αλλά και στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης αφού κατά κάποιο τρόπο διαμεσολαβούν για την πώληση, φέρνοντας σε επαφή τον πελάτη με την ασφαλιστική, πατώντας επιλογές πλήκτρων.
Αν και το κόστος διατήρησης και συντήρησης των ψηφιακών αυτών καναλιών διανομής δεν είναι χαμηλό, όλοι μεταξύ τους έχουν μπει και αγωνίζονται γερά στο ίδιο γήπεδο σχεδόν με τους ίδιους όρους, θέλοντας να τραβήξουν το ενδιαφέρον της αγοράς και ξεπεράσουν τα μερίδια τους.
Για την ώρα δεν γίνονται ‘κανιβαλισμοί’ στην αγορά, άλλωστε δεν μπορούν και εύκολα να τραβήξουν μεγάλα χαρτοφυλάκια, λαμβάνοντας μπόνους και υψηλές προμήθειες.

Δύο νέοι στο χαρτοφυλάκιο της Cosmote Insurance

Πρόσφατα βγήκε και πάλι μπροστά η COSMOTE Insurance με ακόμα δύο ασφαλιστικές που πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιο της, την Hellas Direct και τις ΕΛΠΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ. Κάποιες ασφαλιστικές έχουν παρουσία σε περισσότερο από μία πλατφόρμα σύγκρισης τιμών.
Στο χαρτοφυλάκιο της COSMOTE μεταξύ άλλων η Εθνική Ασφαλιστική, η Interamerican, η Allianz, η ERGO, η Interlife, , η Ατλαντική Ένωση, η Eurolife FFH, η CNP Ζωής κ.α
Αν και οι γνώμες αρκετών διίστανται για την διανομή των ασφαλιστικών προϊόντων και την αξιοπιστία ορισμένων καναλιών διανομής με μέλλον για την επόμενη δεκαετία είναι πολυκαναλικό:
Πράκτορες, μεσίτες, on line, bancassurance. Διαφορετικά οι ίδιοι που διαμαρτύρονται θα πρέπει να στοχεύσουν σε συγκεκριμένους πελάτες και με συγκεκριμένα προϊόντα και αυτό απαιτεί πολύ εξειδίκευση και χρήμα.

Ελενα Ερμείδου
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης