Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πώς θα βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους οι εταιρείες βραχυπρόθεσμης ενοικίασης

tags :
Πώς θα βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους οι εταιρείες βραχυπρόθεσμης ενοικίασης
Η υιοθέτηση της τεχνολογίας στον τομέα των βραχυπρόθεσμων ενοικιάσεων έχει επιταχυνθεί
Οι εταιρείες βραχυπρόθεσμης ενοικίασης στηρίζονται στην τεχνολογία για να βελτιώσουν την ποιότητα και τις υπηρεσίες τους. Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της Breezeway.
Η πανδημία έχει ενισχύσει την εστίαση της φιλοξενίας στην ποιότητα, την ασφάλεια και την καθαριότητα. Δημιουργώντας διαρκείς επιχειρησιακές αλλαγές και επηρεάζοντας τις αποφάσεις για την τεχνολογία.
Η υιοθέτηση της τεχνολογίας στον τομέα των βραχυπρόθεσμων ενοικιάσεων έχει επιταχυνθεί, σύμφωνα με την έρευνα.
Τα δεδομένα δείχνουν πώς οι διαχειριστές αυτοματοποιούν τις ροές εργασίας. Με στόχο να διευθύνουν μια πιο αποτελεσματική και κερδοφόρα επιχείρηση.
Η διαχείριση των ακινήτων με υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και η ικανοποίηση των προσδοκιών των επισκεπτών δεν ήταν ποτέ πιο δύσκολη. Και οι διαχειριστές δίνουν προτεραιότητα σε τεχνολογικές λύσεις για να προσφέρουν την καλύτερη εξυπηρέτηση για τους επισκέπτες και τους ιδιοκτήτες σπιτιού.
* Το 71% πιστεύουν ότι οι υψηλές προσδοκίες των επισκεπτών για τα πρότυπα καθαρισμού θα παραμείνουν.
* Το 88% των διαχειριστών σχεδιάζουν να διαφοροποιήσουν την επιχείρηση τους. Επεκτείνοντας ή βελτιστοποιώντας την τεχνολογική υποδομή τους. Θα αυτοματοποιήσουν διαδικασίες για να ενισχύσουν την επωνυμία τους και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
* Το 53% χρησιμοποιούν 4 ή περισσότερες λύσεις λογισμικού για τη λειτουργία της επιχείρησης τους.
“Το 2021 είναι το έτος κατά το οποίο η τεχνολογία κυριαρχεί, τονίζει ο Τζέρεμι Γκολ ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Breezeway.
Οι υψηλότερες απαιτήσεις από πελάτες και ιδιοκτήτες έχουν αυξήσει το εύρος και το βάθος των εργασιών για τους παρόχους φιλοξενίας”.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης