Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι πακέτα διακοπών επιλέγουν οι πελάτες του TUI Group

tags :
Τι πακέτα διακοπών επιλέγουν οι πελάτες του TUI Group
Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα οι πελάτες της TUI έκαναν 43 εκατομμύρια πιο βιώσιμες διακοπές μεταξύ 2015 και 2020
Όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν «πράσινα και δίκαια» πακέτα διακοπών, τα τελευταία έξι χρόνια και διαμένουν σε ξενοδοχεία με ανεξάρτητη πιστοποίηση βιωσιμότητας.
Αυτό δείχνουν τα στοιχεία πελατών του TUI Group, το οποίο ανέφερε αύξηση 84%.
Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα οι πελάτες της TUI έκαναν 43 εκατομμύρια πιο βιώσιμες διακοπές μεταξύ 2015 και 2020.

Πιστοποιημένα καταλύματα και περιβαλλοντική απόδοση

Η ανάλυση 300 ξενοδοχείων έδειξε ότι τα πιστοποιημένα καταλύματα προσφέρουν πολύ καλύτερη περιβαλλοντική απόδοση. Δείχνοντας:
* 10% χαμηλότερες εκπομπές CO2.
* 24% χαμηλότερα απόβλητα.
* 19% λιγότερο γλυκό νερό που χρησιμοποιείται ανά διανυκτέρευση.
* 23% υψηλότερη χρήση πράσινης ενέργειας.
* 9% υψηλότερη απασχόληση ποσοστό τοπικού προσωπικού.
Παρέχουν επίσης υψηλότερη ποιότητα και βαθμολογία ικανοποίησης πελατών, σύμφωνα με την εταιρεία.
Με βάση αυτά τα δεδομένα, οι πελάτες που επιλέγουν «πιο πράσινες και πιο δίκαιες» διακοπές τα τελευταία έξι χρόνια έχουν σώσει, τον πλανήτη από:
* Ετήσιες εκπομπές 144.000 αυτοκινήτων.
* Ετήσιες ενεργειακές ανάγκες 108.000 νοικοκυριών.
* Όγκο νερού 10.600 πισίνες Ολυμπιακού μεγέθους.
* Απόβλητα που θα απαιτούσαν μεταφορά 15.700 φορτηγών.

Οι στόχοι για τα επόμενα χρόνια

«Σαράντα τρία εκατομμύρια πιο πράσινες και πιο δίκαιες διακοπές αποτελούν ισχυρό σημείο εκκίνησης για τη δέσμευση μας στην αειφορία, λέει ο υπεύθυνος του TUI Group Τόμας Έλεμπερκ.
Δείχνουν ότι αναλαμβάνουμε την ευθύνη. Και εργαζόμαστε σε συγκεκριμένες λύσεις για πιο βιώσιμο τουρισμό, μαζί με τους συνεργάτες μας στους προορισμούς.
Ως ηγέτης της βιομηχανίας, μπορούμε να θέσουμε πρότυπα στη βιωσιμότητα και να τα κλιμακώσουμε παγκοσμίως.
Η στρατηγική μας για την αειφορία για τα επόμενα χρόνια θα βασιστεί σε αυτές τις επιτυχίες. Και θα οδηγήσει σε σημαντική αλλαγή.
Η οικολογική βιωσιμότητα όπως η διατήρηση της φύσης και των ειδών, καθώς και η κοινωνική αειφορία -δηλαδή καλύτερη κατάρτιση, εκπαίδευση και προοπτικές ζωής για τους ανθρώπους που ζουν στους προορισμούς διακοπών- είναι εξίσου σημαντικοί στόχοι. Ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε σύντομα τη νέα μας στρατηγική».

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης