Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Οι νέες οδηγίες του WTTC για την προσβασιμότητα του παγκόσμιου τουρισμού

tags :
Οι νέες οδηγίες του WTTC για την προσβασιμότητα του παγκόσμιου τουρισμού
Χωρισμένες σε τέσσερις πυλώνες, οι οδηγίες ακολουθούν μια παρόμοια δομή με τις οδηγίες ψυχικής υγείας WTTC που κυκλοφόρησαν πριν από έξι μήνες
Τις νέες κατευθυντήριες γραμμές για την προσβασιμότητα, δημοσιοποίησε το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC).
Αυτές εστιάζουν στην εμπειρία των ταξιδιωτών με αναπηρία.
Οι καινοτόμες κατευθυντήριες γραμμές της έκθεσης καταρτίστηκαν με βάση το πλαίσιο που ανέπτυξαν:
* Ηγέτες του ιδιωτικού τομέα στον τομέα.
* Εμπειρογνώμονες για ταξίδια και αναπηρίες.
* Διακυβερνητικοί οργανισμοί.

Οι τέσσερις πυλώνες

Χωρισμένες σε τέσσερις πυλώνες, οι οδηγίες ακολουθούν μια παρόμοια δομή με τις οδηγίες ψυχικής υγείας WTTC που κυκλοφόρησαν πριν από έξι μήνες.
Οι τέσσερις βασικοί πυλώνες περιλαμβάνουν:
* Ανάπτυξη ενός χωρίς αποκλεισμούς και προσβάσιμου συστήματος.
* Δημιουργία ασφαλών χώρων.
* Σχεδιάζοντας ένα ελκυστικό και σχετικό σύστημα.
* Παράδειγμα συμπερίληψης και προσβασιμότητας.

Τα κυριότερα σημεία των οδηγιών

Τα κυριότερα σημεία από αυτές τις σημαντικές οδηγίες περιλαμβάνουν:
* Την παροχή εκπαίδευσης στο προσωπικό σχετικά με την ευαισθητοποίηση σχετικά με την αναπηρία.
* Τον τρόπο υποστήριξης των ταξιδιωτών με αναπηρίες.
* Τη συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις σε τομείς όπου υπάρχουν κενά στη γνώση, την εμπειρία και τις υπηρεσίες προσβασιμότητας.

Ο πελάτης πρέπει να αισθάνεται ευπρόσδεκτος

Η έκθεση υπογραμμίζει επίσης τη σημασία της ανάπτυξης ενός σεβασμού περιβάλλοντος σε όλες τις τοποθεσίες και για όλες τις δραστηριότητες.
Υπενθυμίζοντας ειδικότερα στο προσωπικό ότι η στάση τους απέναντι στα άτομα με αναπηρία διαδραματίζει αναπόσπαστο ρόλο στο να κάνει τον πελάτη να αισθάνεται ευπρόσδεκτος.
Σημασία δίνεται στην ανάπτυξη δυνατοτήτων προσβασιμότητας που είναι σαφείς, εμφανείς. Και για τις οποίες οι ταξιδιώτες δεν χρειάζονται ειδική βοήθεια από το προσωπικό για χρήση.
Οι οδηγίες καθιστούν σαφές ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να παρέχουν στους ταξιδιώτες με αναπηρία προσβάσιμα προϊόντα και υπηρεσίες. Τα οποία θα ανταποκρίνονται κατάλληλα στις ανάγκες τους.
Θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνουν δυνατότητες προσβασιμότητας από τη διαδικασία κράτησης. Επιτρέποντας στους ταξιδιώτες με αναπηρία να επικοινωνήσουν με την επιχείρηση πριν από την κράτηση της υπηρεσίας ή του προϊόντος τους.

“Επιτακτική ανάγκη να είμαστε χωρίς αποκλεισμούς”

“Όπως δείχνει η έκθεση και σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, σχεδόν όλοι θα βιώσουν προσωρινά ή μόνιμα την αναπηρία σε κάποιο σημείο της ζωής τους, τονίζει η Γκλόρια Γκεβάρα Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος WTTC.
Περίπου το 15% του παγκόσμιου ο πληθυσμός ζει με κάποια μορφή αναπηρίας. Επομένως είναι επιτακτική ανάγκη να είμαστε χωρίς αποκλεισμούς.
Επιπλέον, καθ’ όλη τη φύση του, ο τομέας προάγει την πολιτιστική ανταλλαγή και κατανόηση.
Επομένως είναι απολύτως λογικό να αντικατοπτρίζουμε αυτές τις αξίες Ανυπομονούμε να δούμε αυτές τις οδηγίες να φέρουν πραγματική αλλαγή στο εργατικό δυναμικό”.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bakingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης