Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πρακτικές για την επιβίωση των ταξιδιωτικών πρακτορείων

tags :
Πρακτικές για την επιβίωση των ταξιδιωτικών πρακτορείων
Η ψηφιοποίηση θα οδηγήσει στην ανάκαμψη των ταξιδιωτικών οργανισμών
Η ανάπτυξη βιώσιμων πολιτικών και ψηφιακής τεχνολογίας είναι «κρίσιμης σημασίας» για τις ταξιδιωτικές εταιρείες και οργανισμούς.
Αυτό υποστήριξε η Caroline Bremner, επικεφαλής ταξιδιωτικών και τουριστικών ερευνών της Euromonitor International, κατά τη διάρκεια σεμιναρίου της Παγκόσμιας Ταξιδιωτικής Αγοράς.
Η ψηφιοποίηση θα οδηγήσει στην ανάκαμψη των ταξιδιωτικών οργανισμών.
Αυτό συμβαίνει, καθώς περισσότεροι καταναλωτές θα κάνουν κράτηση μέσω διαδικτύου ή κινητών.
Παράλληλα, υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον από τους καταναλωτές να έχουν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον τους, πρόσθεσε η Bremner.
“Η βιωσιμότητα είναι πιο επίκαιρη από ποτέ”, ανέφερε η ερευνήτρια.
Το 66% των καταναλωτών παγκοσμίως θέλουν να έχουν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον μέσω των καθημερινών δράσεών τους το 2021. Τούτο προέκυψε από πρόσφατη της Euromonitor.
Μάλιστα, η μείωση των πλαστικών θεωρείται ως η πιο δημοφιλής «πράσινη» δραστηριότητα, σύμφωνα με την έρευνα.

Συνδυασμός ψηφιακής και βιώσιμης πρακτικής

«Ο συνδυασμός ψηφιακού και βιώσιμου είναι ένας νικηφόρος συνδυασμός», δήλωσε η Bremner στο διαδικτυακό σεμινάριο.
Τόνισε επίσης την ανάγκη να εκπαιδευτεί το προσωπικό για να προσφέρει καλές υπηρεσίες που δεν μπορούν να προσφερθούν από την τεχνολογία, προσθέτοντας: «Αφήστε το check-in σε μηχανήματα, αλλά πάρτε την τοπική εικόνα από τους ντόπιους – μοναδικές εμπειρίες που δεν μπορείτε να αποκτήσετε από ένα μηχάνημα».
Ωστόσο, κατέληξε ότι τα ταξίδια βρίσκονται πίσω από άλλους τομείς όσον αφορά στα διαπιστευτήρια αειφορίας των εταιρειών.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης