Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας ΕΟΤ: Υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση για την Ελλάδα

tags :
Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας ΕΟΤ: Υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση για την Ελλάδα
Ο γγ του ΕΟΤ κάνει τις προβλέψεις του και για την πορεία της φετινής καλοκαιρινής σεζόν
Για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνεται εξαιτίας της επέλασης της πανδημίας του κορωνοϊού, καθώς και για τις ενέργειες που πραγματοποιεί ο ΕΟΤ στην κατεύθυνση προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό μιλά σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη, Τρίποντο στην οικονομία, στον Alpha 98,9, o Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), ο οποίος κάνει τις προβλέψεις του και για την πορεία της φετινής καλοκαιρινής σεζόν.

Ο απολογισμός της ITB

«Εμφανιστήκαμε virtually στην ITB με 250 ελληνικές επιχειρήσεις, με 40 δήμους και περιφέρειες. Μεταξύ των ελληνικών επιχειρήσεων, επειδή θέλαμε να δώσουμε βάρος στην ποιότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, άρα και στην καινοτομία του, συνεργαστήκαμε με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο και είχαμε μαζί μας 60 boutique hotels, καθώς επίσης και 20 ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις, start ups, του τουρισμού που πουλάνε και εξάγουν το προϊόν τους προς το εξωτερικό.
»Έγιναν εκατοντάδες συναντήσεις από όλες τις επιχειρήσεις με buyers και με ανθρώπους που ενδιαφέρονταν για το προϊόν τους. Η γενικότερη γεύση που μας άφησε η ITB ήταν καλή και για έναν άλλο λόγο. Γιατί επιλέξαμε στην ITB ως χώρα, ως Ελλάδα, να παρουσιάσουμε το νέο σύνθημα της καμπάνιας που θα ξεκινήσει ο ΕΟΤ το επόμενο διάστημα», επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ο Δημήτρης Φραγκάκης, υπογραμμίζοντας ότι η Ελλάδα έχει μεγάλη δυναμική στον τουρισμό.

Οι παράγοντες που θα κρίνουν τη σεζόν

«Σε πολύ μεγάλο βαθμό το 2021 θα είναι μία last minute χρονιά. Από τις επαφές που κάνουμε το τελευταίο τρίμηνο με τις αεροπορικές εταιρείες και τους tour operators προκειμένου να δούμε τις διαθέσιμες θέσεις που θα μπουν το επόμενο διάστημα, βλέπουμε ότι υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση για την Ελλάδα. Αυτό είναι ένα πολύ καλό σημάδι και αν πάνε όλα καλά με τον εμβολιασμό, εάν προχωρήσει το πιστοποιητικό εμβολιασμού που έχει υιοθετήσει και η Ευρωπαϊκή Ένωση, και αξιοποιώντας τα test που έχουμε φέτος στη διάθεσή μας και φυσικά με τα υγειονομικά πρωτόκολλα που πέρυσι τα εφαρμόσαμε με πολύ μεγάλη επιτυχία, νομίζω ότι μπορούμε να μιλάμε για τον Μάιο, σιγά-σιγά θα εμφανίζεται το πρώτο τουριστικό ρεύμα. Ενδεχομένως και πιο νωρίς…», τονίζει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.

Προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού

«Στη φιλοσοφία μας και στη στρατηγική μας, την οποία έχουμε εκπονήσει και έχει έναν τριετή ορίζοντα, έχει πολύ πολύ μεγάλη σημασία να προωθήσουμε τη χώρα ως έναν εν δυνάμει τουριστικό προορισμό για όλο τον χρόνο. Εμείς και στην καμπάνια του ΕΟΤ το έχουμε αυτό το στοιχείο, πλέον θα έχουμε μία εθνική καμπάνια για όλη τη χώρα, αλλά ετοιμάζουμε και άλλες 4 μικρο-καμπάνιες οι οποίες είναι για την προβολή του θεματικού τουρισμού, για γαστρονομία, για θαλάσσιο τουρισμό κ.λπ.», καταλήγει ο Δημήτρης Φραγκάκης.
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ:
https://www.alpha989.com/Interview.aspx?a_id=90427

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης