Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πώς τα Big Data μπορούν να αυξήσουν την αξία του ξενοδοχείου σας

tags :
Πώς τα Big Data μπορούν να αυξήσουν την αξία του ξενοδοχείου σας
Οι κορυφαίες παγκόσμιες μάρκες ξενοδοχείου απέδωσαν πρόσφατα μεταξύ 30% και 60% της επιχείρησης τους σε πιστά μέλη
Οι ταξιδιώτες επιλέγουν επώνυμα ξενοδοχεία λόγω της διαβεβαίωσης τους για αξία. Ξέρουν τι να περιμένουν και μπορούν να κερδίσουν πόντους. Αυτή η πιστή βάση πελατών δεν πρέπει να υποτιμάται.
Οι κορυφαίες παγκόσμιες μάρκες ξενοδοχείου απέδωσαν πρόσφατα μεταξύ 30% και 60% της επιχείρησης τους σε πιστά μέλη.
Μόνο στις ΗΠΑ, οι κρατήσεις αφοσίωσης αφορούσαν περισσότερο από το 50% των συνολικών κρατήσεων ξενοδοχείων το 2019, σύμφωνα με το Kalibri Labs.

Η αφοσίωση των πελατών εξελίσσεται

Αλλά η αφοσίωση των πελατών εξελίσσεται. Δεν πρόκειται πλέον για τη συλλογή πόντων με δώρο μία διανυκτέρευση.
Σήμερα, η πίστη σημαίνει αναγνώριση και εξατομίκευση των επισκεπτών. Οι πιστοί επισκέπτες θέλουν να αισθάνονται ξεχωριστοί.
Οι ξενοδοχειακές εταιρείες προσπαθούν να δημιουργήσουν προσαρμοσμένες εμπειρίες επισκεπτών. Χρησιμοποιώντας πληροφορίες όπως προτιμήσεις επισκεπτών και ιστορικό προηγούμενης διαμονής.

Δεν υπάρχουν δεδομένα σε πραγματικό χρόνο

Ωστόσο, παραμένει ένα σημαντικό εμπόδιο. Οι περισσότεροι δεν διαθέτουν δεδομένα σε πραγματικό χρόνο σχετικά με το τι κάνει ο επισκέπτης μόλις φτάσει στην ιδιοκτησία.
Υπάρχει μια τεράστια αποσύνδεση και αυξάνεται.
Τα ξενοδοχεία μπορεί να γνωρίζουν για τους επισκέπτες τους πριν από τη διαμονή και μετά τη διαμονή.
Αλλά συχνά χάνουν το πιο σημαντικό μέρος του ταξιδιού. Την εξατομίκευση της εμπειρίας ενώ βρίσκονται στο κατάλυμα.
Αυτά τα δεδομένα παραμένουν συχνά κλειδωμένα στα συστήματα του ξενοδοχείου. Και δεν συνδέονται σε πραγματικό χρόνο στα διάφορα συστήματα διαχείρισης ακινήτων που χρησιμοποιούνται σε ολόκληρη την αλυσίδα.

Προχωρώντας σε ενοποιημένα δεδομένα

Ευτυχώς, υπάρχουν λύσεις που βοηθούν τις αλυσίδες φιλοξενίας να συλλέγουν δεδομένα από διαφορετικά συστήματα σε πραγματικό χρόνο.
Αλλά και να συγκεντρώνουν αυτά τα δεδομένα, ώστε να μπορούν να έχουν πρόσβαση και να ενεργούν σε εταιρικό επίπεδο.
Οι επωνυμίες πρέπει να επιτρέπουν στα ξενοδοχεία τους να χρησιμοποιούν την καλύτερη δυνατή τεχνολογία, η οποία μπορεί να μην είναι πάντα ιδιόκτητη.
Αλλά πρέπει επίσης να τους βοηθήσουν να τα συνδυάσουν. Όταν πολλά συστήματα μπορούν να τροφοδοτηθούν σε μία διεπαφή, οι ξενοδόχοι μπορούν να ενοποιήσουν τις ροές δεδομένων.
Και να εξατομικεύσουν τις εμπειρίες. Οι επωνυμίες από την πλευρά τους, μπορούν να εντοπίσουν γρήγορα ζητήματα και ευκαιρίες. Προσαρμόζοντας συνεχώς και καινοτομώντας για να παραμείνουν μπροστά από τους πελάτες και τον ανταγωνισμό.

Η εμπειρία του πελάτη στο επίκεντρο

Καθώς οι λειτουργίες συγκεντρώνονται, η εμπειρία του πελάτη βρίσκεται στο επίκεντρο. Και οι επωνυμίες προσπαθούν να αυξήσουν τις προτάσεις αξίας τους.
Η κοινή χρήση ομοιόμορφων συνόλων δεδομένων με εταιρικούς για τους πελάτες σε ακίνητα έχει γίνει πρωταρχική.
Όταν οι επωνυμίες μπορούν να ακολουθούν τους πελάτες τους σε όλη τη διαδρομή των επισκεπτών, είναι σε καλύτερη θέση για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες και να αυξήσουν την αφοσίωση.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης