Οικονομία

Παράταση εκπτώσεων έως 30 Μαρτίου και άνοιγμα του λιανεμπορίου ζητούν οι έμποροι

tags :
Παράταση εκπτώσεων έως 30 Μαρτίου και άνοιγμα του λιανεμπορίου ζητούν οι έμποροι

Υπόσχονται θρησκευτική ευλάβεια στα υγειονομικά πρωτόκολλα

Σχετικά Άρθρα
«Επι ξυρού ακμής» το λιανεμπόριο αφού για κάθε μέρα που παραμένει κλειστό εξανεμίζονται 47 εκατ. ευρώ από τα κρατικά έσοδα και οι απώλειες τζίρου εκτιμάται ότι ξεπερνούν τα 40 εκατ. ευρώ την ημέρα.

Στελέχη του λιανεμπορίου με δεδομένο τις απώλειες από το παρατεταμένο lockdown επιθυμούν διακαώς να ανοίξουν τα καταστήματά τους από την ερχόμενη Δευτέρα 1 Μαρτίου τηρώντας με θρησκευτική ευλάβεια τα υγειονομικά πρωτόκολλα.
Τις επόμενες ημέρες θα ληφθούν οι σχετικές αποφάσεις από την Επιστημονική Επιτροπή των λοιμωξιολόγων και προσδοκούν να ανάψει το «πράσινο φως».

Συνηγορεί το ΥΠΑΝ

Με το άνοιγμα του λιανεμπορίου τάσσεται και το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων όπως και το υπουργείο Οικονομικών το οποίο θέλει να επανέλθει σταδιακά η επιστροφή στην κανονικότητα με την προσδοκία βελτίωσης των κρατικών εσόδων.
Ο Εμπορικός Σύλλογος της Αθήνας με επιστολή προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ζητάει την επαναλειτουργία του λιανεμπορίου από την ερχόμενη Δευτέρα και τη ίδια στιγμή να παραταθεί η περίοδος των χειμερινών εκπτώσεων έως τα τέλη Μαρτίου.
Ειδικότερα αναφέρεται ότι «λόγω των έκτακτων συνθηκών που αντιμετωπίζει το εμπόριο και την συσσώρευση μεγάλων ποσοτήτων αδιάθετου αποθέματος, ειδικά στα προϊόντα μόδας, σας μεταφέρουμε το αίτημα του εμπορικού κόσμου της χώρας για παράταση των τακτικών χειμερινών εκπτώσεων 2021, έως το τέλος Μαρτίου.
Η επαναλειτουργία των καταστημάτων από την Δευτέρα 1η Μαρτίου με ταυτόχρονη παράταση της εκπτωτικής περιόδου θα δώσει μια νέα ανάσα στην αγορά.

Νέου τύπου SMS

Στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι το άνοιγμα του λιανεμπορίου πρέπει να τεθεί σε εφαρμογή η αποστολή SMS και περιορισμένο χρόνο για τις μετακινήσεις των καταναλωτών.
Τα ίδια θεωρούν ότι το click away όπως και το click in shop έχουν εξαντληθεί ως μέτρα λειτουργίας της αγοράς.
Επιχειρηματίες λένε ότι το λιανεμπόριο δεν μπορεί να παραμείνει με τα ρολά κατεβασμένα καθώς τα έξοδα τρέχουν ενώ τα έσοδα είναι στο μηδέν.
Ανάλογα αιτήματα διατυπώνουν και στελέχη με σημαντικό αριθμό καταστημάτων, τα οποία λένε ότι η συνεισφορά του λιανεμπορίου στον περιορισμό μετάδοσης του COVID 19 έχει εξαντληθεί.
Να σημειωθεί ότι η αλυσίδα Jumbo του Απόστολου Βακκάκη λειτουργεί μόλις με 20 καταστήματα σε σύνολο 52 καταστημάτων που διαθέτει στην Ελλάδα καθώς ο κύριος όγκος των καταστημάτων βρίσκεται σε «κόκκινες περιοχές» όπως είναι η Αττική η Θεσσαλονίκη η Πάτρα το Ηράκλειο Κρήτης και η Κόρινθος.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης