Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Σε τι είδους ταξίδια επενδύει φέτος η Trivago

tags :
Σε τι είδους ταξίδια επενδύει φέτος η Trivago
Η Trivago εξετάζει το ενδεχόμενο μικρότερων ταξιδιών και ευκολότερων περιορισμών
Καθώς οι ταξιδιώτες αρχίζουν να κινητοποιούνται ξανά, η Trivago για το 2021 “θα εξετάσει το ενδεχόμενο μικρότερων ταξιδιών και ευκολότερων προορισμών”, που αναζητούν περισσότερο οι ταξιδιώτες.
Για το σκοπό αυτό, η εταιρεία επενδύει σε μεγάλο βαθμό στα τοπικά της ταξιδιωτικά προϊόντα, λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Άξελ Χέφερ.
Τα οποία περιλαμβάνουν την κυκλοφορία ενός τοπικού ταξιδιού ανακάλυψης. Αυτό βρίσκεται επί του παρόντος σε βασικές αγορές που επικεντρώνονται σε προορισμούς που βρίσκονται σε απόσταση οδήγησης.
Η εταιρεία για να ενισχύσει αυτή την προσπάθεια απέκτησε πρόσφατα το Weekend.com. Ένα διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο, με έδρα στη Γερμανία, στοχεύοντας ταξιδιώτες που αναζητούν σύντομα διαλείμματα.

Το στοίχημα με τα τοπικά ταξίδια

“Πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να μην προσφέρουμε μόνο την ευρύτερη επιλογή καταλύματος και τις καλύτερες τιμές, όπως κάνουμε στο βασικό μας προϊόν, λέει ο Άξελ Χέφερ.
Αλλά και να εμπνεύσουμε κάποια στιγμή για το πότε και πού να ταξιδέψουμε. Αυτός είναι ο πυρήνας του τοπικού μας ταξιδιωτικού προϊόντος”.
Η περαιτέρω ανάπτυξη του προϊόντος θα έχει περισσότερες προτάσεις σχετικά με το πού να ταξιδέψετε και τους λόγους που πρέπει να ταξιδέψετε.
Κάτι που ο Άξελ Χέφερ λέει ότι είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία ενός συγκεκριμένου τοπικού προϊόντος.
Ωστόσο για το 2021 η Trivago θα παραμείνει “προσεκτική στις δαπάνες μάρκετινγκ”, έως ότου υπάρχει αρκετή διαβεβαίωση ότι υπάρχει ζήτηση για ταξίδια.
“Το β’ 3μηνο θα μπορούσε να γίνει λίγο καλύτερο, αλλά προφανώς είναι δύσκολο να το πούμε. Υπάρχει πολλή αβεβαιότητα”, υπογραμμίζει ο Μάθιας Τίλμαν επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών της Trivago.

Μείωση των εσόδων 70% το 2020

Τα έσοδα για την Trivago υποχώρησαν κατά 70% από 838,6 εκατ. ευρώ σε 248,9 εκατ. ευρώ για το πλήρες έτος 2020, καθώς η πανδημία COVID-19 προκάλεσε καταστροφή στον κλάδο των ταξιδιών.
Για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2020, τα συνολικά έσοδα μειώθηκαν κατά 79% από 155,5 εκατομμύρια ευρώ σε 32,3 εκατομμύρια ευρώ από έτος σε έτος.
Για το πλήρες έτος 2020, η εταιρεία παρουσίασε μια προσαρμοσμένη ζημιά EBITDA ύψους 12,3 εκατομμυρίων ευρώ, σε σύγκριση με ένα θετικό 70 εκατομμύρια δολάρια για το 2019.
Για το τέταρτο τρίμηνο του 2020, η Trivago παρουσίασε μια προσαρμοσμένη ζημιά EBITDA 3,4 εκατομμυρίων ευρώ σε σύγκριση με ένα θετικό 18,4 εκατομμύρια για την ίδια περίοδο το 2019.
Για τους 12 μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2020, τα έσοδα από παραπομπές στην Αμερική μειώθηκαν κατά 71% σε 89,9 εκατομμύρια ευρώ.
Σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019, τα έσοδα από παραπομπές μειώθηκαν 70% στα 102,9 εκατομμύρια ευρώ στην αναπτυγμένη Ευρώπη και μειώθηκαν 73% στα 46,1 εκατομμύρια ευρώ στον υπόλοιπο κόσμο.
Το τέταρτο τρίμηνο του 2020, τα έσοδα από παραπομπές μειώθηκαν 77% σε 13 εκατομμύρια ευρώ στην Αμερική, ενώ τα έσοδα από παραπομπές μειώθηκαν 86% σε 8,2 εκατομμύρια ευρώ στην αναπτυγμένη Ευρώπη και 77% σε 8,3 εκατομμύρια ευρώ στον υπόλοιπο κόσμο κατά τη διάρκεια των τριών περίοδος μηνός.
Για όλα τα τμήματα – την Αμερική, την ανεπτυγμένη Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο – τα έσοδα από παραπομπές επηρεάστηκαν αρνητικά από σημαντικές μειώσεις.
Τα άλλα έσοδα μειώθηκαν κατά 1 εκατομμύριο ευρώ, ή 26%, κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2020 και κατά 4,4 εκατομμύρια ευρώ, ή 29%, κατά τους 12 μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2020, κυρίως λόγω της μείωσης των εσόδων από συνδρομές.
“Το τέταρτο τρίμηνο του 2020, ένα δεύτερο κύμα λοιμώξεων του COVID-19 έχει πραγματοποιηθεί στις περισσότερες χώρες όπου δραστηριοποιούμαστε, αναφέρει η εταιρεία.
Τα μέτρα για τον περιορισμό του ιού, συμπεριλαμβανομένων των αυστηρών κλειδαριών και των περιορισμών κινητικότητας, έχουν επανεισαχθεί σε πολλές χώρες, φέρνοντας τη δραστηριότητα ταξιδιού σχεδόν σε πλήρη διακοπή σε πολλές περιοχές για δεύτερη φορά τον τελευταίο χρόνο”.
Τα έξοδα πώλησης και μάρκετινγκ ήταν 54% των συνολικών εσόδων το 4ο τρίμηνο του 2020, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο από έτος σε έτος.
Κατά το τέταρτο τρίμηνο, τα έξοδα πώλησης και μάρκετινγκ μειώθηκαν κατά 84%, ή 89,6 εκατομμύρια ευρώ, από περίοδο σε περίοδο σε 17,5 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων 11,3 εκατομμύρια ευρώ ή 65% ήταν διαφημιστικές δαπάνες.
Για το πλήρες έτος 2020, τα έξοδα πώλησης και μάρκετινγκ μειώθηκαν κατά 73% από έτος σε έτος σε 178,3 εκατομμύρια ευρώ.
Οι διαφημιστικές δαπάνες μειώθηκαν σε όλες τις αγορές ως αντίδραση στην πανδημία.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης