Τελευταία Νέα
Διεθνή

O Elon Musk χρησιμοποιεί το Clubhouse - To νέο μέσο που μπαίνεις μόνο με πρόσκληση

O Elon Musk χρησιμοποιεί το Clubhouse - To νέο μέσο που μπαίνεις μόνο με πρόσκληση
Σύμφωνα με τους New York Times, η εφαρμογή είχε 600.000 χρήστες τον Δεκέμβριο του 2020
Σχετικά Άρθρα
Mια νέα εφαρμογή, το Clubhouse, κερδίζει σταδιακά δημοτικότητα και έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα στον χώρο των social media, με πολλούς διάσημους όπως ο Elon Musk να κάνουν ήδη χρήση του.
Το Clubhouse βασίζεται αποκλειστικά στον ήχο.
Το νέο μέσο είναι διαθέσιμο μόνο στο iPhone και για να μπει κάποιος, χρειάζεται να τον προσκαλέσει κάποιος άλλος χρήστης.
Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα στρατηγική μάρκετινγκ, η οποία κάνει τους χρήστες αυτής της εφαρμογής να αισθάνονται μέρος μιας «ελίτ» χρηστών των social media.

Πως μπορείτε να γίνετε μέλος

Το Clubhouse είναι μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι χρήστες μοιράζονται κλιπ ήχου αντί για δημοσιεύσεις κειμένου.
Ηχογραφείς τη φωνή σου, στέλνεις το ηχητικό μήνυμα και μετά αυτό αυτοκαταστρέφεται.
Η εταιρεία περιγράφεται ως «νέος τύπος κοινωνικού μέσου που βασίζεται στη φωνή» όπου «άνθρωποι από κάθε μέρος μπορούν να μιλούν, να λένε ιστορίες, να αναπτύσσουν ιδέες, να εμβαθύνουν τις φιλίες και να συναντούν ενδιαφέροντα νέα άτομα».
Βασικές προϋποθέσεις για να μπορέσεις να γίνεις μέλος του Clubhouse είναι να είσαι άνω των 18, να έχεις iPhone (η εφαρμογή είναι διαθέσιμη μόνο για iOS) και κάποιος να σου έχει στείλει ειδική πρόσκληση.
Ο κάθε χρήστης μπορεί να διαθέσει μόνο μία κάθε ημέρα και όταν την αποδεχθείς, προστίθεσαι στο κοινό ενός «δωματίου» ως ακροατής με κλειστό μικρόφωνο.
Μέχρι στιγμής, όπως μεταδίδει η Wall Street Journal, την εφαρμογή έχουν δοκιμάσει και αρκετοί διάσημοι μέχρι τον περασμένο Μάιο όταν ακόμα λειτουργούσε στην beta εκδοχή της είχε φτάσει τους 3.500 χρήστες.
Σύμφωνα με τους New York Times, η εφαρμογή είχε 600.000 χρήστες τον Δεκέμβριο του 2020.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης