Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Μανώλης Δαμιανάκης, CEO Κρητών Άρτος: Η υγειονομική κρίση αλλάζει τον επιχειρηματικό χάρτη

tags :
Μανώλης Δαμιανάκης, CEO Κρητών Άρτος: Η υγειονομική κρίση αλλάζει τον επιχειρηματικό χάρτη
Η Κρητών Άρτος ασχολείται με κρητικά παραδοσιακά αρτοσκευάσματα, κατά βάση παξιμάδια και κριτσίνια
Για την ελληνική οικονομία και τα μακροοικονομικά μεγέθη της, καθώς και για τα καινοτόμα προϊόντα που παράγει η εταιρεία της οποίας ηγείται μιλά σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη, Τρίποντο στην οικονομία, στον Alpha 98,9, o Μανώλης Δαμιανάκης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κρητών Άρτος, η οποία λειτουργεί εδώ και 15 χρόνια.
«Η Κρητών Άρτος ασχολείται με κρητικά παραδοσιακά αρτοσκευάσματα, κατά βάση παξιμάδια και κριτσίνια. Πρόσφατα κάναμε μια παγκόσμια καινοτομία, βγάλαμε προϊόντα κατεψυγμένης ζύμης, πίτες και πιτάκια, αλλά με ζύμη παξιμαδιού, μόνο με ελαιόλαδο. Το ότι είμαστε στον χώρο των τροφίμων βοήθησε και τη δική μας εταιρεία στο να κλείσουμε περίπου στα ίδια επίπεδα στις πωλήσεις σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχει μια μικρή πτώση μονοψήφια κι αυτό χαρακτηρίζει γενικά τον κόσμο των τροφίμων, μιας και το λιανεμπόριο στο οποίο κατά βάση δραστηριοποιούμαστε, αφού ένα μεγάλο ποσοστό των πωλήσεών μας, το πλειοψηφικό, είναι στο σούπερ μάρκετ και λιγότερο στη HORECA. Βέβαια ο μεγάλος κερδισμένος αυτής της υγειονομικής κρίσης που νομίζω ότι αλλάζει τον επιχειρηματικό χάρτη στη χώρα μας και τις συμπεριφορές του καταναλωτή είναι τα σούπερ μάρκετ που πήραν μερίδιο από τις άλλες αγορές, και από τη HORECA και από τα εστιατόρια. Νομίζω ότι αυτή η τάση θα παραμείνει», επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ο CEO της Κρητών Άρτος, λέγοντας ότι η καινοτομία χαρακτηρίζει την εταιρεία και τα προϊόντα της.
«Η εξαγωγή είναι μια πάρα πολύ δύσκολη δουλειά. Τα παξιμάδια είναι κατά βάση προϊόντα που εξάγονται κυρίως για την ομογένεια σε Αμερική, Καναδά, Αυστραλία και λιγότερο Γερμανία. Όμως, έχουμε αρχίσει και βγάζουμε τύπου παξιμαδάκια με γεύσεις, άρα το παξιμάδι το έχουμε κάνει ένα φυσικό, κρητικό σνακ μεσογειακής διατροφής, βάζοντας μέσα στη συνταγή του παξιμαδιού τυριά κρητικά, ελαιόλαδο, αρωματικά φυτά Κρήτης και άλλα προϊόντα ώστε να γίνει λίγο πιο σνακ, πιο μαλακό, πιο μικρό, ώστε να μπορεί ένας καταναλωτής στην Ευρώπη, στην Αμερική, σε μια άλλη χώρα να το καταλάβει και να το βάλει στην καθημερινότητά του. Αυτό είναι το μεγάλο μας στοίχημα», τονίζει ο Μανώλης Δαμιανάκης.
«Λείπει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, βάσει του οποίου ο τουρίστας που θα φιλοξενηθεί σε ένα ξενοδοχείο ή θα πάει σε μία ταβέρνα ουσιαστικά να εκπαιδευτεί πάνω στην ελληνική διατροφή, αυτό λείπει», καταλήγει.
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ:
https://www.alpha989.com/Interview.aspx?a_id=89267

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης