Τελευταία Νέα
Διεθνή

H Apple συνδέει το επιχειρηματικό μοντέλο του Facebook με παραπληροφόρηση, θεωρίες συνομωσίες και βία

tags :
H Apple συνδέει το επιχειρηματικό μοντέλο του Facebook με παραπληροφόρηση, θεωρίες συνομωσίες και βία
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Facebook, Mark Zuckerberg, κατάκρινε το App Tracking Transparency και είπε ότι η Apple είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της
Ο CEO της Apple συνέδεσε το επιχειρηματικό μοντέλο του Facebook, το οποίο χρησιμοποιούσε δεδομένα για την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων, με μείωση της εμπιστοσύνης του κοινού στα εμβόλια και με την προώθηση της βίας.
Η ομιλία του Ceo της Apple, Tim Cook, στην χθεσινή διάσκεψη (28/1), που είχε ως θέμα το απόρρητο των δεδομένων στις Βρυξέλλες, δεν ανέφερε το όνομα του Facebook, αλλά η εταιρεία κοινωνικών μέσων ήταν σαφώς ο στόχος της προειδοποίησης του CEO της Apple.
«Εάν μια επιχείρηση βασίζεται στο να παραπλανεί τους χρήστες, στην εκμετάλλευση δεδομένων, σε επιλογές που δεν είναι καθόλου επιλογές, δεν αξίζει τον έπαινο μας. Αξίζει το χλευασμό », είπε ο Cook.

Προβολή εξτρεμιστικών ομάδων

Ο CEO της Apple επέκρινε επίσης αλγόριθμους που προτείνουν εξτρεμιστικές ομάδες στους χρήστες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Facebook είχε δεχτεί επίθεση για το συγκεκριμένο θέμα.
Την Τετάρτη, το Facebook δήλωσε ότι δεν θα προτείνει πλέον αυτόματα πολιτικές ομάδες.

Σύνδεση με παραπληροφόρηση σχετικά με τα εμβόλια

Ο Cook ανέφερε, επίσης. ότι πιστεύει ότι ορισμένες εταιρείες ανταμείβουν περιεχόμενο που θα μπορούσε να υπονομεύσει την εμπιστοσύνη του κοινού σχετικά με τα εμβόλια.
«Σε στιγμές αχαλίνωτης παραπληροφόρησης και θεωριών συνωμοσίας που εκτοξεύονται από αλγόριθμους, δεν μπορούμε πλέον να κλείνουμε τα μάτια σε μια τεχνολογική θεωρία που λέει ότι γενικά η εμπλοκή είναι καλή και όσο μεγαλύτερη είναι, τόσο καλύτερη», δήλωσε ο Cook.

Η κύρια αιτία της κόντρας

Η ομιλία πραγματοποιήθηκε καθώς η μάχη μεταξύ των αντιπάλων της Silicon Valley θερμαίνεται, εξαιτίας της νέας δυνατότητας των iPhone που ονομάζεται App Tracking Transparency, η οποία θα αναγκάσει τις εφαρμογές να ζητούν άδεια χρήστη για την πρόσβαση σε ευαίσθητα δεδομένα, τα οποία χρησιμοποιούνται από εταιρείες, όπως το Facebook και την Google, για διαφημιστικούς σκοπούς σε κινητά.

Τι απαντάει η άλλη πλευρά

Την Τετάρτη (27/1), ο Διευθύνων Σύμβουλος του Facebook, Mark Zuckerberg, κατάκρινε το App Tracking Transparency και είπε ότι η Apple είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της.
Υποστήριξε επίσης ότι η Apple χρησιμοποιεί το απόρρητο ως δικαιολογία για να βλάψει το Facebook.
«Η Apple έχει κάθε κίνητρο να χρησιμοποιήσει την κυρίαρχη θέση της πλατφόρμας για να παρεμβαίνει στον τρόπο λειτουργίας των εφαρμογών μας και άλλων εφαρμογών, κάτι που κάνει τακτικά για να προτιμούν τις δικές τους (εφαρμογές)», δήλωσε ο Zuckerberg.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης