Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι επηρεάζει τις ταξιδιωτικές αποφάσεις των Ευρωπαίων το 2021

tags :
Τι επηρεάζει τις ταξιδιωτικές αποφάσεις των Ευρωπαίων το 2021
Στη Γαλλία, 1 στους 2 ταξιδιώτες είναι αισιόδοξοι για μελλοντικά ταξίδια φέτος
Οι υγειονομικοί κανονισμοί και οι απαιτήσεις, όπως η εφαρμογή μάσκας και τα κατάλληλα πρωτόκολλα υγιεινής COVID-19, είναι όλοι κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις επιλογής προορισμού, μεταφοράς και διαμονής στην Ευρώπη.
Αυτό αποκαλύπτουν στοιχεία έρευνας της Expedia, σχετικά με την συμπεριφορά των Ευρωπαίων ταξιδιωτών, φέτος.

Σιγουριά για τα ταξίδια το 2021

Στη Γαλλία, 1 στους 2 ταξιδιώτες είναι αισιόδοξοι για μελλοντικά ταξίδια φέτος. Αλλά οι ταξιδιώτες Ιταλίας, Γερμανίας και Ηνωμένου Βασιλείου χρειάζονται περισσότερη σιγουριά, καθώς λιγότεροι από 4 στους 10 ταξιδιώτες έχουν θετική προοπτική.
Παρά τις διαφορές στην εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών ανά χώρα, οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες αναμένουν κατά μέσο όρο 2,1 ταξίδια αναψυχής από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του 2021.

Τι επηρεάζει τις ταξιδιωτικές αποφάσεις των Ευρωπαίων

Στη Γαλλία και την Ιταλία, η επιβολή των μασκών είναι ο κύριος παράγοντας που επηρεάζει τις αποφάσεις μεταφοράς.
Οι εκτιμήσεις προϋπολογισμού (45%) και οι πολιτικές επιστροφής χρημάτων ή ακυρώσεων (51%) οδηγούν για τους Γερμανούς και τους ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο, αντίστοιχα.
Οι πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα πανδημίας – όπως αυξημένα μέτρα καθαρισμού, ανέπαφες υπηρεσίες και μειωμένη χωρητικότητα – θα πρέπει να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των επικοινωνιών μάρκετινγκ των παρόχων ταξιδιών.
Και να υποστηρίζονται από ευελιξία κράτησης ή πλήρη επιστροφή χρημάτων για να παρέχουν στους Ευρωπαίους ταξιδιώτες οικονομική ηρεμία.

Παράγοντες αυξάνουν την εμπιστοσύνη των ταξιδιών

Διάφοροι παράγοντες αυξάνουν την εμπιστοσύνη των ταξιδιών και σε ολόκληρη την Ευρώπη.
* Οι ταξιδιώτες συμφωνούν ότι οι ευέλικτες ταξιδιωτικές πολιτικές, συμπεριλαμβανομένων των πλήρων ακυρώσεων και επιστροφών χρημάτων τόσο στις μεταφορές (52%) όσο και στα καταλύματα (52%), θα τους κάνουν πιο άνετους με τα ταξίδια.
* Για το 50% των Ευρωπαίων θα ήταν πιο άνετο το ταξίδι αν ένα εμβόλιο είναι ευρέως διαθέσιμο.
* Για τους ταξιδιώτες στο Ηνωμένο Βασίλειο, αυτός είναι ο κύριος παράγοντας (58%).
* Ένας προορισμός που είναι λιγότερο πυκνοκατοικημένος θα ενισχύσει επίσης την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών στο 46% των Ευρωπαίων.
* Και είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τους Γερμανούς ταξιδιώτες (49%).
Το καθησυχαστικό περιεχόμενο, όπως τα μηνύματα που επισημαίνουν ευέλικτες ταξιδιωτικές πολιτικές, καθώς και περιεχόμενο και εικόνες που αποδεικνύουν κοινωνική απόσταση ή μειωμένη χωρητικότητα και υπαίθρια τραπεζαρία, θα πρέπει να ενσωματωθούν στο περιεχόμενο μάρκετινγκ που στοχεύει Ευρωπαίους ταξιδιώτες.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης