Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως θα ξανακερδίσουν τους πελάτες τους οι αεροπορικές

Πως θα ξανακερδίσουν τους πελάτες τους οι αεροπορικές
Λύσεις για τις αεροπορικές εταιρείες
Λύσεις για τις αεροπορικές εταιρείες προκειμένου να βελτιώσουν της πτήσεις τους και να επαναφέρουν την εμπιστοσύνη των Αμερικανών ταξιδιωτών προτείνει η έρευνα της Inmarsat:
-  Εξορθολογισμός του ταξιδιού: οι κενές θέσεις στα αεροσκάφη κενών αυξάνουν την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών κατά 84%.
 - Ψηφιακές λύσεις που ελαχιστοποιούν τα σημεία επαφής. Αυτό σημαίνει ανέπαφες πληρωμές και πρόσβαση σε προσωπικές συσκευές για την ψυχαγωγία εν πτήση. Αυτές αντί για τις οθόνες καθίσματος θα ενισχύσουν την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών κατά 78% και 73% αντίστοιχα.
  - Διατήρηση συνδεδεμένων επιβατών: Οι μισοί από τους επιβάτες των ΗΠΑ λένε ότι το Wi-Fi εν πτήση είναι πιο σημαντικό τώρα από ό, τι ήταν πριν από την πανδημία. Ψηφιακές υπηρεσίες όπως οι ειδοποιήσεις κατάστασης προορισμού και η τηλεϊατρική θα ενισχύσουν την εμπιστοσύνη των επιβατών κατά 74% και 70% αντίστοιχα.
  - Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας: Ο επιπλέον χώρος για τα πόδια (48%) και οι δωρεάν αποσκευές (49%), καθίστανται όλο και πιο σημαντικές για το 48% και 49% των Αμερικανών ταξιδιωτών.
 
Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης