Τελευταία Νέα
Διεθνή

Facebook: Θέλει να δώσει το know-how για να δημιουργηθεί ανταγωνισμός, αλλά οι ΗΠΑ λένε «όχι»

Facebook: Θέλει να δώσει το know-how για να δημιουργηθεί ανταγωνισμός, αλλά οι ΗΠΑ λένε «όχι»
To Facebook θέλει να δημιουργήσει ανταγωνιστή, δίνοντας όλο το know how της πλατφόρμας, αλλά η πρόταση δεν γίνεται δεκτή από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
To Facebook προτίθεται να στηρίξει ένα νέο δίκτυο βοηθώντας το από την αδειοδότηση μέχρι και τη διαμόρφωση του περιεχομένου και τη χρήση (όλο το know-how), ακόμη και χορηγώντας τους δικούς του κωδικούς και όλη την τεχνογνωσια λειτουργίας, προκειμένου να υπάρξει ανταγωνισμός και να σταματήσει η δίωξη εναντίον της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Οι δικηγόροι του Facebook κατέθεσαν την πρόταση σε ομάδα κρατικών και ομοσπονδιακών δικαστικών λειτουργών της Επιτροπής Ανταγωνισμού, όπως αναφέρει η The Washington Post σήμερα Τρίτη 22 Δεκεμβρίου, ωστόσο η ομάδα αρνήθηκε να αποδεχθεί ακόμη και συζητήσει την πρόταση.
Η προσφορά δείχνει μέχρι ποιου σημείου είναι διατεθειμένη να προχωρήσει η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για να βγεί από τις αγωγές.
Πριν οι ομοσπονδιακοί και πολιτειακοί ανακριτές καταθέσουν σαρωτικές αντιμονοπωλιακές αξιώσεις εναντίον του Facebook στο ομοσπονδιακό δικαστήριο αυτό το μήνα, οι κορυφαίοι δικηγόροι της εταιρείας ανέφεραν ότι επέκτειναν ένα κλαδί ελιάς για να δείξουν ότι μπορούν να προωθήσει τον ανταγωνισμό.

Το «παν» είναι η συνήθεια

Η άρνηση εδράζεται στις συπέπειες που επιφέρει η εγγραφή σε ένα κοινωνικό δίκτυο από βιομηχανικής απόψεως: δηλαδή όσο μεγαλύτερος αριθμός από τον κύκλο ενός ανθρώπου συμμετέχει σε ένα δίκτυο, τόσο πιο πολύ κολλάει με το δίκτυο αυτός ο άνθρωπος.
Για παράδειγμα, όταν οι περισσότεροι από τους φίλους και την οικογένεια των χρηστών έχουν εγγραφεί σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο, αυτός ο χρήστης έχει λιγότερα κίνητρα για μετάβαση σε μια νέα πλατφόρμα με λιγότερους χρήστες, ακόμη και αν έχει κάποια πιο επιθυμητά χαρακτηριστικά.
Η αναφερόμενη προσφορά του Facebook ενδέχεται να μην έχει πλήρως υπόψη αυτό το αποτέλεσμα.
Με βάση τις αγωγές, οι ρυθμιστικές αρχές πιστεύουν ότι η ισχύς του Facebook βασίζεται όχι μόνο στην τεχνολογία του, αλλά και στην ήδη εδραιωμένη θέση του στη ζωή πολλών ανθρώπων.
Το Facebook δεν παρείχε ένα σχόλιο στο CNBC, αλλά ένας εκπρόσωπος είπε στο Post σε μια δήλωση: "Θα συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε σθεναρά την ικανότητα των ανθρώπων και των επιχειρήσεων να επιλέγουν τις δωρεάν υπηρεσίες, τις διαφημίσεις και τις εφαρμογές μας λόγω της αξίας που προσφέρουν."
 
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης