Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ανέστης Σαμαράς, SRC Group: Έχουμε θέσει πολύ καλές βάσεις για το άμεσο μέλλον

tags :
Ανέστης Σαμαράς, SRC Group: Έχουμε θέσει πολύ καλές βάσεις για το άμεσο μέλλον
Ο όμιλος που περιλαμβάνει στο χαρτοφυλάκιό του μία σειρά από προϊόντα και υπηρεσίες δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 2007
Για τα καινοτόμα φυτικά προϊόντα φροντίδας που παράγει η εταιρεία SRC Group, αλλά και για τον εξωστρεφή χαρακτήρα της μιλά σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη, Τρίποντο στην οικονομία, στον Alpha 98,9, o Ανέστης Σαμαράς, ιδιοκτήτης του SRC Group.
Ο όμιλος που περιλαμβάνει στο χαρτοφυλάκιό του μία σειρά από προϊόντα και υπηρεσίες δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 2007. «Εντατικά με τα προϊόντα φροντίδας σε όλους τους τομείς ξεκινήσαμε από το 2013», λέει ο Αν. Σαμαράς.
«Οι πρώτες ύλες είναι όλες φυτικές, 100%. Είναι από την Ελλάδα, δεν έχουμε κάποια πρώτη ύλη που παίρνουμε από το εξωτερικό, είναι πατενταρισμένα, το τονίζω διότι είναι μοναδικά στο είδος τους και, όπως το είπατε, είναι προϊόντα φροντίδας, δεν είναι καλλυντικά», επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ο Ανέστης Σαμαράς.
«Όλα τα προϊόντα μας έχουν βάση το πράσινο σαπούνι, το σαπούνι ελαιολάδου δηλαδή, και σε συνδυασμό με τη μαστίχα Χίου έχουμε επιφέρει ένα αποτέλεσμα που κάνει για όλους τους τομείς καθαριότητας, είτε είναι για το σώμα, είτε το έτερο σκεύασμα, είναι το Zeolite Clean, που έχει να κάνει με τη φροντίδα και την περιποίηση και την αγνότητα για τα φρούτα και τα λαχανικά. Οι εξαγωγές μας είναι κατά κύριο λόγο στη βόρεια Ευρώπη, Σουηδία, Αγγλία, Σλοβενία και γίνονται προσπάθειες και για τη Γερμανία. Και στην Κύπρο εξάγουμε τώρα τελευταία», συμπληρώνει.
Αναφερόμενος στην πορεία της εταιρείας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τόνισε: «Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ήταν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στο να κρατηθούμε σε επιβίωση, γιατί είχαν σταματήσει όλες οι προσπάθειες που κάναμε μέσω εκθέσεων, είτε διεθνών είτε εσωτερικών, να προβάλουμε τα προϊόντα μας και όταν σταμάτησαν και οι μεταφορές και οι διά ζώσης πωλήσεις λόγω του lockdown, περιοριστήκαμε στις ηλεκτρονικές, που χάρη σε στοχευμένες προσπάθειες από την πλευρά μας ηλεκτρονικών διαφημίσεων, καταφέραμε και είχαμε κάποιο θετικό αποτέλεσμα. Και λόγω και της ανησυχίας, ο κόσμος στρέφεται σε τέτοιου είδους προϊόντα είτε για το σώμα, είτε για την κουζίνα του. Είμαστε σε ένα επίπεδο αρκετά καλό και με πολύ καλές βάσεις για το μετέπειτα, για το άμεσο μέλλον».
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ:
https://www.alpha989.com/Interview.aspx?a_id=87902

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης