Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως η πανδημία ενίσχυσε τη χρήση των διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων (OTA)

tags :
Πως η πανδημία ενίσχυσε τη χρήση των διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων (OTA)
Η έρευνα διαπιστώνει ότι οι ταξιδιώτες είναι 57% πιο πιθανό να κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους μέσω ενός OTA τώρα από ότι πριν από το Covid-19
Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA) θα οδηγήσουν την οικονομική ανάκαμψη για τη βιομηχανία.
Αυτό εκτιμά ο Όμιλος Expedia βασιζόμενος σε στοιχεία μίας πρόσφατης έρευνας του.
Η έρευνα διαπιστώνει ότι οι ταξιδιώτες είναι 57% πιο πιθανό να κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους μέσω ενός OTA τώρα από ότι πριν από το Covid-19.

Οι λόγοι για τους οποίους οι ταξιδιώτες προτιμούν τα OTA

*    Λήψη της καλύτερης τιμής ανά διανυκτέρευση (69%).
*    Λήψη του καλύτερου δωματίου (40%).
*    Σύγκριση καταλυμάτων σε μία τοποθεσία (35%).

Google: Αύξηση κρατήσεων OTA σε APAC

Ο Covid-19 έχει επιταχύνει την επιθυμία των καταναλωτών σε Ασία-Ειρηνικό (APAC) να κάνουν κράτηση για τα ταξίδια τους μέσω διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων (OTA), αντί να απευθύνονται απευθείας σε προμηθευτές.
Αυτό αποκάλυψε σε διαδικτυακό συνέδριο η Ερμιόνη Τζόι υπεύθυνη της Google για την αναζήτηση ταξιδίων σε APAC
Όπως υπογράμμισε αυτό “οφείλεται στη γρήγορη ικανότητα των OTA να αντιδρούν στις απαιτήσεις των πελατών. Και να κάνουν την εμπειρία του χρήστη απρόσκοπτη”.
Στην Κίνα, τόνισε ότι η προτίμηση των καταναλωτών να κάνουν κράτηση μέσω OTA έχει υπερδιπλασιαστεί φέτος.
Η Ερμιόνη Τζόι, είπε ότι η Google έχει δει τις αναζητήσεις για παραμονές να αυξάνονται τρεις φορές από τον Ιανουάριο στις αγορές APAC. Και το κύριο κίνητρο για ταξίδια μεταξύ αυτών των καταναλωτών είναι η «οικογενειακή απόδραση».
Οι έρευνες για τους καταναλωτές της Google διαπίστωσαν ότι η καθαριότητα και η υγιεινή είναι πλέον η δεύτερη υψηλότερη επιλογή όταν σχεδιάζουν ταξίδια, πίσω από την τιμή.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης