Τελευταία Νέα
Διεθνή

UMich: Το καταναλωτικό κλίμα στις ΗΠΑ βελτιώνεται, «ελαφρύ πλεονέκτημα» για Trump στους ανεξάρτητους

UMich: Το καταναλωτικό κλίμα στις ΗΠΑ βελτιώνεται, «ελαφρύ πλεονέκτημα» για Trump στους ανεξάρτητους
Το κλίμα αισιοδοξίας του UMich αυξήθηκε για τον Οκτώβριο του 2020 στα υψηλότερα επίπεδα από τον Μάρτιο του 2020
Βελτιώνεται η καταναλωτική πίστη στις ΗΠΑ σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστήμιου του Μichigan.
Ειδικότερα, το αρχικό κλίμα αισιοδοξίας του UMich αυξήθηκε για τον Οκτώβριο του 2020 στα υψηλότερα επίπεδα από τον Μάρτιο του 2020 λόγω της συνεχούς ανάκαμψης στις προσδοκίες.

Ο δείκτης τρεχουσών συνθηκών μειώθηκε κατά 2,9 μονάδες σε 84,9, ενώ δείκτης προσδοκιών αυξήθηκε κατά 3,2 μονάδες σε 78,8 
Εν προκειμένω αξίζει να σημειωθεί πως ο δείκτης του University of Michigan αποτελεί διεθνώς τον πλέον γνωστό και μακροβιότερο δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης.
Ο εν λόγω δείκτης αναπτύχθηκε για πρώτη φορά το 1940 και, αρχικά, υπολογιζόταν σε ετήσια βάση.
Image
Ενώ το αποτέλεσμα δείχνει ότι η απαισιοδοξία για το μέλλον έχει μειωθεί λίγο, οι απόψεις για τις συνθηκες αγοράς αγαθών επιδεινώθηκαν  σύμφωνα με την έρευνα, δείχνοντας ελαφρώς λιγότερη διάθεση για αγορές πριν από την περίοδο των διακοπών.
Επιπλέον, το χάσμα μεταξύ Δημοκρατών και Ρεπουμπλικάνων σχετικά με το καταναλωτικό κλίμα παρέμεινε μεγάλο.
«Η επιβράδυνση της αύξησης της απασχόλησης, η αναζωπύρωση στις μολύνσεις Covid-19 και η απουσία πρόσθετων ομοσπονδιακών επιδομάτων ανακούφισης ώθησαν τους καταναλωτές να ανησυχούν περισσότερο για τις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες»,
δήλωσε ο Richard Curtin, διευθυντής της έρευνας.
«Αυτές οι ανησυχίες αντισταθμίστηκαν σε μεγάλο βαθμό από τα συνεχή μικρά κέρδη στις οικονομικές προοπτικές για το επόμενο έτος (2021)».
Το UMich είχε επίσης μια ειδική ερώτηση στην έρευνά του:
Πόσο επηρέασαν οι προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το καταναλωτικό κλίμα;

Οι καταναλωτές δεν ρωτήθηκαν για ποιον υποψήφιο θα ψηφίσουν υπερ, αλλά ποιον ανέμεναν να κερδίσει τις εκλογές που θα καθορίσει την πιθανή επιρροή στις οικονομικές προσδοκίες.
Μεταξύ όλων των καταναλωτών, το πλεονέκτημα του Biden στις αρχές Οκτωβρίου 2020 αυξήθηκε σε 7 από 1 ποσοστιαία μονάδα στις έρευνες Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2020
Image
Ενώ οι αυτοπροσδιορισμένοι ως Δημοκρατικοί και Ρεπουμπλικάνοι ευνόησαν σε μεγάλο βαθμό τον υποψήφιο από το κόμμα τους, το ποσοστό αυτό αυξήθηκε κατά 8 μονάδες μεταξύ των Δημοκρατών και συρρικνώθηκε κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες μεταξύ των Ρεπουμπλικανών .
Οι περισσότερες εκλογές καθορίζονται όμως εν τέλει από εκείνους που δεν είναι ταγμένοι με κάποιο κόμμα:
Οι απόψεις των λεγόμενων, Ανεξάρτητων παρέμειναν αμετάβλητες και σχεδόν ίσες, δίνοντας στον Trump ένα μικρό πλεονέκτημα με 2 ή 3 βαθμούς.

www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης