Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι προσδοκούν από τα ξενοδοχεία οι ταξιδιώτες για μία ασφαλή διαμονή

tags :
Τι προσδοκούν από τα ξενοδοχεία οι ταξιδιώτες για μία ασφαλή διαμονή
Oι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στους σταθμούς υγιεινής χεριών
Παρόλο που τα ξενοδοχεία αναζητούν λύσεις και υπηρεσίες ανέπαφες για την εξάλειψη του κινδύνου Covid-19, οι ταξιδιώτες αναζητούν κάτι πιο…απτό όταν φτάνουν στο ξενοδοχείο.
Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα από τον ιστότοπο κρατήσεων ξενοδοχείων HotelsByDay, οι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στους σταθμούς υγιεινής χεριών.
Καθώς και στα πακέτα καλωσορίσματος με είδη ασφαλείας όπως απολυμαντικό χεριών και μάσκες, σε σχέση με το ανέπαφο check-in ή τις ανέπαφες πληρωμές.

Οι προσδοκίες των ταξιδιωτών από τα ξενοδοχεία

*    Το 53% δηλώνει ότι περιμένει σταθμούς απολύμανσης χεριών σε ξενοδοχεία.
*    Το 43% αναμένει ένα πακέτο καλωσορίσματος με είδη υγιεινής.
*    Το 50% απαιτεί να φορούν μάσκα προσωπικό και επισκέπτες.
*    Το 43% θέλει καθημερινή υπηρεσία καθαριότητας.
*    Το 39% check-in και checkout χωρίς επαφή.

Τι είναι το πιο σημαντικό

*    Οι μάσκες 43%.
*    Σταθμοί υγιεινής χεριών 38%.
*    Ανέπαφο check-in και checkout 31%.
*    Όρια χωρητικότητας 25%.
*    Δωμάτιο με παράθυρα που ανοίγουν για κυκλοφορία καθαρού αέρα 24%.

Ασφαλής διαμονή

Από τους ερωτηθέντες, το 35% δηλώνει ότι έχουν μείνει σε ένα ξενοδοχείο κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Και το 37% αυτών που έχουν μείνει σε ένα ξενοδοχείο έχουν μείνει πέντε ή περισσότερες φορές.
Σε κλίμακα από ένα έως 10, με ένα να είναι υποτιμητικό και 10 να ξεπερνά τις προσδοκίες, οι ερωτηθέντες στις αλληλεπιδράσεις με το προσωπικό δίνουν μέση βαθμολογία 7,1.
Δίνουν επίσης στην καθαριότητα και την ασφάλεια των κοινόχρηστων χώρων γύρω από το ξενοδοχείο μια μέση βαθμολογία 7,7.
Την καθαριότητα και την ασφάλεια του δωματίου μια μέση βαθμολογία 7,8.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης