Τελευταία Νέα
Διεθνή

Instagram: Προσθέτει περισσότερες δυνατότητες αγορών από την εφαρμογή

Instagram: Προσθέτει περισσότερες δυνατότητες αγορών από την εφαρμογή
Η εν λόγω κίνηση θα προσελκύσει περισσότερο δημιουργούς και brands για να μπορέσουν να αυξήσουν τα έσοδα τους από τις online αγορές
Το Instagram, ιδιοκτησίας Facebook θα προσθέσει  αγορές στο IGTV, όπου οι χρήστες μπορούν να παρακολουθήσουν μεγαλύτερα βίντεο, από τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2020.
Η εν λόγω κίνηση θα προσελκύσει τους δημιουργούς και τις επωνυμίες που κοιτάζουν συνήθως για να δημιουργήσουν έσοδα από τις προσπάθειές τους μέσω της εφαρμογής.
Τι αλλάζει
Πλέον θα μπορούν να προσθέσουν ετικέτες αγορών στις αναρτήσεις τους, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να πατήσουν το αντικείμενο και να κάνουν αγορές είτε μέσω της εφαρμογής του Instagram είτε μέσω του ιστότοπου του εκάστοτε λιανοπωλητή.
Το Facebook συνδυάζει περισσότερες δυνατότητες αγορών στο Instagram τα τελευταία δύο χρόνια (2018-2020).
Προσφάτως, άρχισε να δοκιμάζει μια ειδική καρτέλα “Shop” στην αρχική του οθόνη (2020).
Οι χρήστες μπορούν ήδη να κάνουν αγορές μέσω των δημοσιεύσεων Instagram, ζωντανών ιστοριών και στην ροή εξερεύνησης .
Ενώ αναμενόταν η προσπάθεια προσθήκης αγορών στο Reels, κάτι τέτοιο δεν έχει ακόμα εφαρμοστεί, καθώς η λειτουργία κυκλοφόρησε μόλις πριν από δύο μήνες (Αύγουστος 2020).
Ωστόσο, η προσθήκη της δυνατότητας αγορών σύντομα θα μπορούσε να πάει την εταιρεία ένα βήμα μπροστά από το TikTok, τον ανταγωνιστή της στο Reels.
Υπενθυμίζεται ότι το Facebook αγόρασε το Instagram το 2012 και το WhatsApp το 2014, ενώ έχει τοποθετήσει το Messenger μέσα στην εφαρμογή του από το 2011.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης