Κωτσόβολος: Οι εκπτώσεις που... εξαφανίζονται και οι αυτόματες απαντήσεις - Τι απαντά η εταιρία

Κωτσόβολος: Οι εκπτώσεις που... εξαφανίζονται και οι αυτόματες απαντήσεις -  Τι απαντά η εταιρία
Πρακτικές που προκαλούν ερωτήματα φαίνεται να εφαρμόζονται στις ηλεκτρονικές πωλήσεις της Κωτσόβολος
(upd5) Πρακτικές που προκαλούν ερωτήματα φαίνεται να εφαρμόζονται στις ηλεκτρονικές πωλήσεις της Κωτσόβολος.
Ερωτήματα που σχετίζονται με το αν και κατά πόσο τα όσα συμβαίνουν σχετίζονται με σκοπιμότητα ή προβλήματα στη διαχείριση των προσφορών.
Ειδικότερα το περασμένο Σαββατοκύριακο η εταιρία προχώρησε σε προσφορές που καλούσε τον καταναλωτή να προλάβει να τις εκμεταλλευτεί εμφανίζοντας μάλιστα και αντίστροφη μέτρηση.
Στις προσφορές προϊόντων ωστόσο άλλοτε εμφανίζονταν εκπτώσεις και άλλοτε η τιμή είχε μεταβληθεί προς τα κάτω στο προϊόν της προσφοράς χωρίς να αναφέρεται η έκπτωση.
Ο καταναλωτής μπορούσε να βάλει στο καλάθι του τα προϊόντα που επιθυμούσε και για τα οποία ίσχυε η προσφορά του Σαββατοκύριακου.
Τα προϊόντα παρέμεναν στο καλάθι και στο μεσοδιάστημα λάμβανε μήνυμα που του… υπενθύμιζε ότι έχει ακόμα προϊόντα στο καλάθι του.
Στο μεταξύ όμως σε ορισμένα προϊόντα εμφανίζονταν να αλλάζουν προς τα πάνω οι τιμές.
Όταν ο καταναλωτής επιχειρούσε να προχωρήσει αγορά το σύστημα έπεφτε και όταν επιχειρούσε τα προϊόντα που εμφανίζονταν στο καλάθι είχαν εξαφανιστεί.
Ο καταναλωτής μπορούσε να τα ξανατοποθετήσει αλλά στις υψηλότερες τιμές, ενώ υποτίθεται ότι έτρεχε η προωθητική ενέργεια.
Επικοινωνήσαμε την Κυριακή με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας το οποίο δεν απαντούσε λόγω αργίας και παρέπεμπε σε επικοινωνία μεταξύ άλλων μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο email info@kotsovolos.gr.
Αποστείλαμε email στο οποίο μεταξύ άλλων θέσαμε το ερώτημα γιατί συμβαίνει αυτό το φαινόμενο και γιατί με την πρακτική αυτή ουσιαστικά, δεν επιτρέπεται στον καταναλωτή να αξιοποιήσει την εμφανιζόμενη από την εταιρία προσφορά.
Λάβαμε αυτοματοποιημένη απάντηση, ότι μας ευχαριστούν πολύ για την επικοινωνία και ότι το e-mail δεν ελέγχεται «από εκπρόσωπό μας για να σας σας εξυπηρετήσει όπως έπρεπε» και μας παρέπεμπε σε συμπλήρωση φόρμας.
Άραγε στην Κωτσόβολος δεν ασχολούνται ούτε με την ηλεκτρονική αλληλογραφία;

Τι απαντά η Κωτσόβολος στο δημοσίευμα του bankingnews

Η απάντηση της Κωτσόβολος

«Όπως κατανοούμε από την περιγραφή, αναφέρεται στην εβδομαδιαία ενέργεια «Big Bang: Έκρηξη Προσφορών μπροστά στα μάτια σου» που πραγματοποιήθηκε, όπως κάθε Σάββατο τα τελευταία 5 χρόνια, το Σάββατο 19/09/2020 στις 20:00 με ισχύ έως και την Κυριακή 20/09/2020 στις 23:59, μέσω επικοινωνίας με email (newsletter).
Οι προσφορές που εφαρμόζονται στα επιλεγμένα προϊόντα της ενέργειας είναι προσωποποιημένες, ισχύουν μόνο για αγορές μέσω internet και εκτελούνται συστημικά μόνο εάν ο χρήστης εκκινήσει την πλοήγησή του από το μέσο επικοινωνίας, δηλαδή αν γίνει κλικ από το newsletter, επιβραβεύοντας έτσι τους χρήστες που επιλέγουν να λαμβάνουν ενημερώσεις μέσω email με προσωποποιημένες προσφορές και ευκαιρίες.
Οι προσφορές της συγκεκριμένης ενέργειας, που επαναλαμβάνεται κάθε Σαββατοκύριακο, λήγουν κάθε Κυριακή στις 23:59. Η διάρκεια της επικοινωνείται πάντα μέσω αντίστροφης μέτρησης (countdown) τόσο στο περιεχόμενο του newsletter αλλά και στη landing page της ενέργειας στο site.
Οι προσφορές λήγουν αυτόματα μετά το πέρας της λήξης της και ο χρήστης πλέον παύει να έχει δικαίωμα στις συγκεκριμένες προσφορές.
Όσο αφορά στο καλάθι του χρήστη, υπάρχουν υποπεριπτώσεις αναλόγως των κινήσεών του.
Αν για παράδειγμα, ο επισκέπτης δεν κάνει είσοδο με τον λογαριασμό του (username/password), δεν υπάρχει τρόπος να αντιστοιχηθεί το καλάθι αγορών με χρήστη και να είναι διαθέσιμο σε κάθε είσοδό του, οπότε μοιραία τα προϊόντα που είχε προσθέσει στο καλάθι του θα χαθούν  όταν τελειώσει το session της επίσκεψής του ή δεν θα μπορεί να γίνει αντιστοίχιση όταν επισκεφθεί το website από άλλον browser ή συσκευή. 
Πρέπει να πραγματοποιηθεί τεχνικός έλεγχος και να βρούμε το σημείο που έγινε σφάλμα και δεν αποδόθηκε η προσφορά, προφανώς αντίθετα με τις προθέσεις μας.
Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι παρόμοιο και θα βοηθούσε και εμάς να μάθουμε τις κινήσεις του χρήστη για να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την εμπειρία ακόμη και για μεμονωμένες περιπτώσεις.
Η επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σε μη εργάσιμες ημέρες και ώρες πραγματοποιείται, αναγκαστικά, γραπτώς μέσω της φόρμας επικοινωνίας που βρίσκεται στο www.kotsovolos.gr.
Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας μας θα ελέγξει την περίπτωση και θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για να τον εξυπηρετήσει αποδίδοντας και το προϊόν στην τιμή της προσφοράς, ακόμα και μετά τη λήξη της ενέργειας.»

Πρώτη ενημέρωση 2020-09-22 21:19:58
Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr

Νίκος Καρούτζος

BREAKING NEWS