Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

Δύο χρυσά βραβεία για την Μπαρμπα Στάθης στα Super Market Awards 2020

tags :
Δύο χρυσά βραβεία για την Μπαρμπα Στάθης στα Super Market Awards 2020
Με 2 σημαντικές βραβεύσεις τιμήθηκε η εταιρεία Μπαρμπα Στάθης, θυγατρική της Vivartia, στα πρόσφατα Super Market Awards 2020
Δύο χρυσά βραβεία για την Μπαρμπα Στάθης στα Super Market Awards 2020


Με 2 σημαντικές βραβεύσεις τιμήθηκε η εταιρεία Μπαρμπα Στάθης, θυγατρική της Vivartia, στα πρόσφατα Super Market Awards 2020.
Η εισαγωγή της νέας προϊοντικής σειράς «Χορευτή» από τη Χρυσή Ζύμη και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που υλοποίησε η Μπαρμπα Στάθης σε συνεργασία με την Αμερικανική Γεωργική Σχολή για τους παραγωγούς της, αποτέλεσαν το αντικείμενο των δύο διακρίσεων στις σχετικές κατηγορίες, όπου η εταιρεία κατέκτησε χρυσά βραβεία.

Χρυσό βραβείο στη Χρυσή Ζύμη για την επιτυχημένη εισαγωγή σειράς προϊόντων

Η Χρυσή Ζύμη, μένοντας πιστή στην αξία της παράδοσης, της καινοτομίας και των γνήσιων σπιτικών γεύσεων και εμπνευσμένη από την ιδιαίτερη κίνηση του φύλλου, που «χορεύει» στα χέρια της Ελληνίδας νοικοκυράς, παρουσίασε την περασμένη χρονιά τη Χορευτή. Μία πίτα με ένα μοναδικό «χορευτό φύλλο» με εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, τραγανές δίπλες και γέμιση με τα πιο εκλεκτά υλικά της ελληνικής παραδοσιακής διατροφής. Η σειρά της Χορευτής, που εισήγαγε στην αγορά το αγαπημένο brand ζυμών της εταιρείας Μπαρμπα Στάθης , πολύ γρήγορα κέρδισε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση τόσο της εφοδιαστικής αλυσίδας, όσο και των Ελλήνων καταναλωτών. Η συγκεκριμένη διάκριση υπογράμμισε για μία ακόμη φορά την επιτυχημένη επικοινωνιακή στρατηγική του προϊόντος αλλά και την επιτυχία της μάρκας να προσφέρει διαρκώς προϊόντας υψηλής ποιότητας και ασφάλειας.

Χρυσό βραβείο για τη Βέλτιστη Αξιοποίηση της Ελληνικής Αγροτικής Παραγωγής & Παράδοσης

Η Μπαρμπα Στάθης λειτουργώντας με προσήλωση στην άριστη ποιότητα & τη μέγιστη ασφάλεια των προϊόντων της, δίνει έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη & καλλιεργεί τα λαχανικά της κάτω από πλήρως ελεγχόμενες συνθήκες με σεβασμό στον παραγωγό, τον καταναλωτή, το περιβάλλον & την κοινωνία. Με αυτήν την αρχή ως βάση, η εταιρεία υλοποίησε έναν κύκλο εκπαιδευτικών σεμιναρίων συνολικής διάρκειας 110 ωρών σε συνεργασία με την Αμερικανική Γεωργική Σχολή. Στο πρόγραμμα εκπαιδεύθηκαν περισσότεροι από 100 παραγωγοί πάνω σε θέματα διαχείρισης φυσικών πόρων & φυτοπροστασίας αλλά και ως προς τη σημασία τους, για την αειφορία και την υγεία των παραγωγών αλλά και των καταναλωτών της εταιρείας.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης