Τελευταία Νέα
Διεθνή

ΟΟΣΑ: Πτώση 1,5% στην παγκόσμια ανάπτυξη για το υπόλοιπο του αιώνα από το κλείσιμο των σχολείων

ΟΟΣΑ: Πτώση 1,5% στην παγκόσμια ανάπτυξη για το υπόλοιπο του αιώνα από το κλείσιμο των σχολείων

Κολοσσιαίες οι συνέπειες από το κλείσιμο των σχολείων, σύμφωνα με τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης.
Η διακοπή της σχολικής εκπαίδευσης μετά την πανδημική κρίση μπορεί να προκαλέσει πτώση 1,5% στην παγκόσμια ανάπτυξη για τον υπόλοιπο του αιώνα, σύμφωνα με έρευνα του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης.
Για τις Ηνωμένες Πολιτείες, που θα αντιπροσωπεύει οικονομική απώλεια 15,3 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, ανέφερε ο ΟΟΣΑ σε έκθεση που δημοσιεύθηκε την Τρίτη, ο λογαριασμός θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο εάν η αναταραχή στην εκπαίδευση συνεχιστεί και κατά το επόμενο έτος.
«Η μη μάθηση θα οδηγήσει σε απώλεια δεξιοτήτων και οι δεξιότητες που σχετίζονται με την παραγωγικότητά τους», ανέφερε η έκθεση, επεξηγώντας την εκτιμηθείσα πτώση στο παγκόσμιο ΑΕΠ.
Σημειώνεται πως κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο έκλεισαν τα σχολεία για να περιορίσουν την εξάπλωση της πανδημίας, στις περισσότερες περιπτώσεις για περίπου 10 εβδομάδες.
Η έρευνα του ΟΟΣΑ, που δημοσιεύτηκε την Τρίτη και αναφέρεται σε στοιχεία τρίτων, εκτιμά πώς η έλλειψη μαθημάτων θα επηρεάσει μακροπρόθεσμα την παγκόσμια οικονομία.
Ειδικότερα, υπολογίστηκε ότι αυτή η απώλεια χρόνου θα οδηγούσε σε απώλεια δεξιοτήτων και αυτό, με τη σειρά του, θα επηρέαζε αρνητικά την παραγωγικότητα.
Ως αποτέλεσμα, το συνολικό κόστος της χαμένης εκπαίδευσης θα μπορούσε να ανέλθει στο 69% του τρέχοντος ΑΕΠ για κάθε χώρα.
Αυτή η εκτίμηση προϋποθέτει ότι μόνο η τρέχουσα ομάδα μαθητών θα επηρεαστεί από το κλείσιμο και ότι οι μελλοντικοί μαθητές θα ξαναρχίσουν την κανονική εκπαίδευση.
Για μήνες, η πλειονότητα των παιδιών σε όλο τον κόσμο εκπαιδευόταν στο σπίτι.
Ωστόσο, είναι διάχυτη η ανησυχία αυτή η περίοδος της κατ 'οίκον εκπαίδευσης μπορεί να έχει επιδεινώσει τα κενά μάθησης.
Όπως αναφέρει ο ΟΟΣΑ, παρότι οι εκπαιδευτικοί έχουν κάνει μια συντονισμένη προσπάθεια να διατηρήσουν την εκπαιδευτική διαδικασία σε υψηλά επίπεδα, τα παιδιά έπρεπε να βασίζονται περισσότερο στους δικούς τους πόρους.
Από την άλλη, η πανδημία ενέτεινε τις ανισότητες και στο μαθησιακό πλαίσιο.
«Μαθητές από προνομιακό υπόβαθρο ... μπορούσαν να βρουν το δρόμο τους μετά από κλειστές πόρτες σχολείου σε εναλλακτικές ευκαιρίες μάθησης. Εκείνοι από μειονεκτικά περιβάλλοντα παρέμεναν συχνά εκτός λειτουργίας όταν κλείνουν τα σχολεία τους», ανέφερε η έκθεση.
Ακόμα και όταν ανοίγουν ξανά τα σχολεία σε πολλές χώρες, παραμένουν μεγάλες οι προκλήσεις για την εκπαίδευση, σύμφωνα με την έκθεση του ΟΟΣΑ.
Με τις οικονομίες να συρρικνώνονται, υπάρχει κίνδυνος να μειωθεί ο προϋπολογισμός για την εκπαίδευση, ανέφερε η έκθεση.
Και τα πανεπιστήμια θα πρέπει να ανακαλύψουν εκ νέου τους εαυτούς τους ώστε να παραμείνουν ελκυστικοί για τους μαθητές, ακόμη και όταν μπορούν πλέον να προσφέρουν την εμπειρία της παραδοσιακής πανεπιστημιούπολης.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης