Θα μπορούσε ένας συνδυασμός τεχνολογιών αιχμής να προσφέρει λύσεις και στις δύο προκλήσεις ταυτόχρονα και να βοηθήσει στην αναζωογόνηση του τομέα φιλοξενίας;
Σε μια παγκόσμια ατμόσφαιρα με ανησυχίες για την υγεία, η ξενοδοχειακή βιομηχανία προσπαθεί να εμπνεύσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Παράλληλα, εργάζεται για να προστατεύσει τους επισκέπτες και τους υπαλλήλους της από το Covid-19.
Θα μπορούσε ένας συνδυασμός τεχνολογιών αιχμής να προσφέρει λύσεις και στις δύο προκλήσεις ταυτόχρονα και να βοηθήσει στην αναζωογόνηση του τομέα φιλοξενίας;
Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του Sitel Group, αυτό είναι εφικτό. Καθώς προχωράμε στο “νέο κανονικό” και τα ξενοδοχεία ανοίγουν ξανά η προσδοκία για την εμπειρία των πελατών είναι υψηλότερη από ποτέ.
Οι επισκέπτες από εδώ και στο εξής αναμένουν βελτιωμένα εργαλεία όπως κανάλια υποστήριξης με ζωντανό πράκτορα ή AI και εξατομικευμένες επικοινωνίες και φυσικά αυξημένα πρότυπα υγιεινής.
Περισσότερα στοhttps://www.tourismtoday.gr
Θα μπορούσε ένας συνδυασμός τεχνολογιών αιχμής να προσφέρει λύσεις και στις δύο προκλήσεις ταυτόχρονα και να βοηθήσει στην αναζωογόνηση του τομέα φιλοξενίας;
Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του Sitel Group, αυτό είναι εφικτό. Καθώς προχωράμε στο “νέο κανονικό” και τα ξενοδοχεία ανοίγουν ξανά η προσδοκία για την εμπειρία των πελατών είναι υψηλότερη από ποτέ.
Οι επισκέπτες από εδώ και στο εξής αναμένουν βελτιωμένα εργαλεία όπως κανάλια υποστήριξης με ζωντανό πράκτορα ή AI και εξατομικευμένες επικοινωνίες και φυσικά αυξημένα πρότυπα υγιεινής.
Περισσότερα στοhttps://www.tourismtoday.gr
Σχόλια αναγνωστών