Η διαφορετική startup που προσέλκυσε ενδιαφέρον ξένων επενδυτών – Τα σχέδια της Dog Bakery

Η διαφορετική startup που προσέλκυσε ενδιαφέρον ξένων επενδυτών – Τα σχέδια της Dog Bakery
Σημαντικό growth καταγράφει η νεοσύστατη εταιρεία και μέσα στην πανδημία είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται με διψήφια ποστοστά
Το ενδιαφέρον ξένων επενδυτών από Κύπρο και Αγγλία προσέλκυσε η αύξηση κεφαλαίου που πραγματοποίησε η Dog Bakery, και ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες.
Η επιχειρηματική προσπάθεια τριών φίλων, με πλούσια εμπειρία σε πολυεθνικές εταιρείες και καλή γνώση της λειτουργίας των επιχειρήσεων αλλά και του εμπορίου, ξεκίνησαν πριν από 3 περίπου χρόνια μία επιχειρηματική προσπάθεια, θέλοντας να καλύψουν τις ανάγκες της αγοράς.
Όπως σημειώνει στο Bankingnews ο Παναγιώτης Ζώτος, εκ των ιδρυτών της Dog Bakery, η ιδέα ήρθε συζητώντας με κόσμο και βλέποντας τις ανάγκες.
«Ο κόσμος εδώ και χρόνια έχει αρχίσει να ψάχνει την διατροφή του και επειδή ο  καλύτερος μας φίλος είναι το κατοικίδιό μας θέλουμε και γι΄ αυτό το καλύτερο, χωρίς  συντηρητικά», σημειώνει ο κ.Ζώτος.
Δημιούργησαν μία εταιρεία με μαγειρευτό φαγητό, φρέσκο, χωρίς συντηρητικά.
«Αυτήν την ανάγκη είδαμε και μέσα από μία έρευνα που κάναμε στον κόσμο», αναφέρει ο κ.Ζώτος, όπως για παράδειγμα στην Αμερική όπου υπάρχουν πλέον μεγάλες εταιρείες, με αντίστοιχη δραστηριότητα.  
Η εταιρεία εδώ και 2,5 χρόνια μεγαλώνει και αναπτύσσεται.     
Διατηρεί ένα κατάστημα στα Πατήσια που είναι και ο παραγωγικός χώρος και παράλληλα, βλέποντας και τις ανάγκες που δημιούργησε η πανδημία πέρασαν στο eshop και στο delivery.
Σε συνεργασία με μεγάλη εταιρεία διανέμει τα προϊόντα μέσα σε 24 ώρες σε όλη την Ελλάδα.  
Αρχικά το business plan προέβλεπε να δημιουργηθούν 5 καταστήματα, αλλά με την πανδημία οι on line παραγγελίες κατέγραψαν μεγάλη άνοδο, μία τάση που διατηρείται και σήμερα.
Έτσι το business plan τέθηκε υπό αναθεώρηση και πιθανότατα ο αριθμός των καταστημάτων θα είναι μικρότερος.   
Την περίοδο του lockdown οι πωλήσεις αυξήθηκαν 15% περίπου και στο τέλος του πρώτου εξαμήνου είχε ξεπεραστεί ο τζίρος του 2019, βάζοντας πλέον στόχο την αύξηση του τζίρου το 2020 κατά 200% έναντι του 2019.
Το business plan προβλέπει τζίρο στον πέμπτο χρόνο λειτουργίας 5-6 εκατ. ευρώ.
Πρόσφατα ολοκληρώθηκε αύξηση κεφαλαίου 180 χιλ. ευρώ, στην οποία συμμετείχαν επενδυτές από Κύπρο και Αγγλία.
Η Dog Bakery στοχεύει και σε άλλες χρηματοδοτήσεις για να αναπτυχθεί περαιτέρω, ενώ ο κ.Ζώτος δε θα απέκλεισε την άντληση κεφαλαίων μέσω του ΧΑ, αν και όπως σημείωσε είναι νωρίς για μία τέτοια συζήτηση.  
Η Whitetip Investiments AEPEY ήταν αποκλειστικός Financial Advisor της Dog Bakery, της πρώτης εταιρείας που παρασκευάζει και διανέμει καθημερινά φρέσκο μαγειρευτό φαγητό για τετράποδα κατοικίδια.
Η Ελένη Κουρέτση, Corporate Development Manager στην Whitetip ανέφερε στο ΒΝ πως η εταιρεία παρέχει συμβουλευτική για εύρεση χρηματοδότησης.
«Σε ό,τι αφορά τη Dog Bakery η ιδέα και η ομάδα μας κέρδισε και ασχοληθήκαμε με το συγκεκριμένο project.
Είδαμε πλάνο που είχε προσοχή στη λεπτομέρεια, υπομονή, επιμονή και διάθεση να προσφέρουν ποιότητα στους πελάτες τους. Εμείς θέλουμε να καταλάβουμε αν η ομάδα που τρέχει κάποια εταιρεία μπορεί να φέρει σε πέρας το πλάνο που έχει θέσει», καταλήγει η κα. Κουρέτση.  

Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr

Γιώργος Κατικάς

BREAKING NEWS