Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

Cool Club & KidsCom: Απόβαση ενός διεθνούς brand στην Αθήνα

tags :
Cool Club & KidsCom: Απόβαση ενός διεθνούς brand στην Αθήνα
Το νέο project της Sakarino Hellas περιλαμβάνει την ένδυση της Cool Club, τα προϊόντα της Kidscom και τα υποδήματα της Crocs δημιουργώντας μια ισχυρή πρόταση στην ελληνική βρεφική και παιδική αγορά.
Η Cool Club & Kidscom είναι μία νέα σύγχρονη επιχειρηματική πρόταση στο χώρο της βρεφικής και παιδικής αγοράς, αποτέλεσμα πολυετούς έρευνας, η οποία ενοποιεί το φυσικό κατάστημα με την ψηφιακή εμπειρία του e-shop και έρχεται να καλύψει το κενό που δημιουργείται από τις ραγδαίες ανακατατάξεις που συντελούνται στο χώρο της λιανικής σε ευρωπαϊκό επίπεδο, σημειώνεται σε ανακοίνωση.
Η Cool Club & Kidscom του ομίλου Sakarino Hellas ενώνουν τις δυνάμεις τους και εγκαινιάζουν το πρώτο concept store της στην Αγία Παρασκευή (Χαλανδρίου 3), σε ένα χώρο που περιλαμβάνει όλη τη γκάμα των προϊόντων που χρειάζονται οι νέοι γονείς για τα παιδιά τους σε κάθε ηλικία, υιοθετόντας τις νέες τεχνολογίες σε έναν λιτό και λειτουργικό χώρο 1.200 τμ. Οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν ανάμεσα από μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε τιμές που προσφέρουν την προσιτή πολυτέλεια.
Ο πρακτικός και λειτουργικός σχεδιασμός του καταστήματος, συνδυάζεται κατασκευαστικά με την χρήση υλικών, φιλικών προς το περιβάλλον. Το eco-friendly δάπεδο είναι κατασκευασμένο από Ινδονησιακό αλιευτικό δίχτυ και όλες οι ηλεκτρικές εγκαταστάσεις, λειτουργούν με συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας.
Έχουν τοποθετηθεί 20km καλωδίων και 15 οθόνες, εκ των οποίων οι 4 touch screen, ώστε οι καταναλωτές να έχουν μια άψογη τεχνολογική εμπειρία, που συνδυάζει τόσο την φυσική όσο και την ηλεκτρονική γνωριμία με τα προϊόντα. Ένα μεγάλο video wall, συνδέει τους δυο ορόφους. Όλο το προσωπικό του καταστήματος διαθέτει tablet, μέσω των οποίων ο καταναλωτής μπορεί να κάνει τις αγορές του, να πληρώσει και να παραλάβει τα εμπορεύματα μαζί με την απόδειξη στην έξοδο του καταστήματος, χωρίς να χρειαστεί να σταθεί στην ουρά του ταμείου, ή ακόμη και να τα παραλάβει σπίτι του.
Το επιχειρηματικό δίδυμο που στηρίζει την ενέργεια αυτή αποτελείται από τον Σταύρο Καφούνη, με πολυετή πείρα στο χώρο της χονδρικής, με εταιρίες οπως η Recaro, Μaclaren, Joie στα βρεφικά είδη και ηλεκτροκίνητων οχημάτων (Automotive Solutions) και Μάκη Μιγιωνή, Διευθύνοντα συμβούλου της 2ΧΜ Ελλας ΕΠΕ με πολυετή πείρα στο χώρο του ρούχου και του υποδήματος με συμβόλαια αποκλειστικής συνεργασίας με εταιρείες όπως η Crocs και η Superga και παρουσία σε Ελλάδα, Κύπρο και Τουρκία.
Η «Cool Club» είναι ένα διεθνές brand που δημιουργήθηκε το 2001 από τους σχεδιαστές της εταιρείας SMYK με τζίρο που ξεπερνάει τις 350 εκατ. ευρώ και περισσότερα από 340 καταστήματα σε 20 χώρες και εξειδικεύεται στην ένδυση και υπόδηση για παιδιά ηλικίας 0 έως 14 ετων.
Το νέο project της Sakarino Hellas περιλαμβάνει την ένδυση της Cool Club, τα προϊόντα της Kidscom και τα υποδήματα της Crocs δημιουργώντας έτσι μια πολύ ισχυρή πρόταση στο χώρο της λιανικής στην Ελληνική βρεφική και παιδική αγορά.
Εκτός από το 1ο κατάστημα που άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό στις αρχές Ιουνίου, 5 ακόμα καταστήματα είναι στο στάδιο της ανακατασκευής προκειμένου να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, ενώ στα επόμενα δυο χρόνια στόχος της εταιρείας είναι το άνοιγμα 35 ακόμα καταστημάτων, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
To concept θα ενεργοποιηθεί, μέσω ιδιόκτητων καταστημάτων σε κεντρικά σημεία και Malls, καθώς και μέσω franchise stores, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα σε καταστήματα λιανικής ανα την επικράτεια να αποκτήσουν ένα πλήρες κατάστημα βρεφικής και παιδικής φροντίδας, επιλέγοντας τα προϊόντα εκείνα που ικανοποιούν περισσότερο τις αναγκες της κάθε περιοχής, υπογραμμίζει η ανακοίνωση. Πρόκειται για μια επενδυτική πρόταση, προσαρμοσμένη στις ανάγκες των καταναλωτών, αλλά και της αγοράς.
H νέα αυτή πρόταση που παρουσιάστηκε εν μέσω πανδημίας, αποδεικνύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την εμπιστοσύνη του σχήματος στο μέλλον της ελληνικής οικονομίας καθώς και ότι η ελληνική επιχειρηματικότητα μπορεί να δημιουργήσει νέες μοντέρνες προτάσεις αδράζοντας τις ευκαιρίες και παρουσιάζοντας ένα μοναδικό project που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους μεγάλους ομίλους του εξωτερικού.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης