Τελευταία Νέα
Αναλύσεις – Εκθέσεις

Vessels Value: Ο κορωνοϊός επέφερε ισχυρό πλήγμα στην ποντοπόρο ναυτιλία

Vessels Value: Ο κορωνοϊός επέφερε ισχυρό πλήγμα στην ποντοπόρο ναυτιλία
Η ζήτηση γνώρισε τεράστια πτώση παγκοσμίως, λόγω των δρακόντειων περιορισμών που επέβαλαν τα κράτη για την άμβλυνση των συνεπειών του κορωνοϊού.
Ισχυρό πλήγμα επέφερε στην ποντοπόρο ναυτιλία ο κορωνοϊός, σύμφωνα με ανάλυση της βρετανικής εταιρείας Vessels Value.
Ωστόσο, πέρα από την αβεβαιότητα που προκάλεσε η πανδημική κρίση, ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας, καθώς και η αστάθεια στις τιμές του πετρελαίου, έχουν, επίσης, ισχυρό αντίκτυπο στις επιχειρηματικές αποφάσεις που ελήφθησαν και θα ληφθούν το 2020.
Οι ναυπηγικές δραστηριότητες πιθανότατα θα δεχθούν και άλλα πλήγματα, δεδομένου ότι οι διαταραχές στην οικονομική ανάπτυξη και το εμπόριο αναμένεται να συνεχιστούν.
Τα δρακόντεια μέτρα που έχουν ληφθεί για την αποτροπή της περαιτέρω επέκτασης του κορωνοϊού ενισχύουν την αστάθεια σε ό,τι αφορά την εμπορική δραστηριότητα σε παγκόσμιο επίπεδο.
Επίσης, η μεταβλητότητα στις τιμές των εμπορευμάτων έχει αυξηθεί δραματικά, περιπλέκοντας τις προοπτικές της ναυτιλιακής αγοράς.
Για να στηρίξουν τις οικονομίες, οι κεντρικές κυβερνήσεις έχουν αποδεσμεύσει σημαντικά ποσά και, γενικά, έχουν λάβει πρωτόγνωρα μέτρα, με σκοπό την ομαλή συνέχιση της οικονομικής δραστηριότητας και, ως εκ τούτου, την τόνωση της θαλάσσιας ζήτησης μετά την πανδημία.

Bulkers

Η Vale, ο μεγαλύτερος παραγωγός σιδηρομεταλλεύματος της Βραζιλίας, διατηρεί την πεποίθηση ότι οι εξαγωγές θα ανακάμψουν.
Η αύξηση των εξαγωγών της Βραζιλίας στην Κίνα είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των ναύλων τον Ιούνιο.
Λόγω της μείωσης των παραγγελιών τα τελευταία δύο χρόνια, το tonnage έχει μειωθεί.
Image
Containers

Η ζήτηση γνώρισε τεράστια πτώση παγκοσμίως, λόγω των δρακόντειων περιορισμών που επέβαλαν τα κράτη για την άμβλυνση των συνεπειών του κορωνοϊού.
Ως αποτέλεσμα, υπήρξε μια άνευ προηγουμένου κατάρρευση στην αγορά των Containers, συγκρίσιμη μόνο με την περίοδο της χρηματοπιστωτικής κρίσης του 2008.
Αυτή η κατάσταση οδήγησε σε μείωση των ναύλων - στα μεγαλύτερα πλοία Post Panamax μειώθηκαν περίπου 60% σε σύγκριση με τα μέσα Φεβρουαρίου.
Τα ναύλα αναμένεται να μειωθούν περαιτέρω το 2020, αν και τα χειρότερα φαίνεται να πέρασαν, υποστηρίζει η VesselsValue.
Οι παραγγελίες για νέα πλοία ήταν κινήθηκαν επίσης σε ρηχά νερά.
Συνολικά 5 ULCV έπεσαν στο νερό αυτή την άνοιξη, συμπεριλαμβανομένου του μεγαλύτερου σκάφους εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, του 23.964 TEU HMM Algeciras τον Απρίλιο.
Image

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης