Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ανδριάνα Παππά (VISA Ελλάδος): O αριθμός των ανέπαφων συναλλαγών αυξήθηκε κατά 25% λόγω Covid

tags :
Ανδριάνα Παππά (VISA Ελλάδος): O αριθμός των ανέπαφων συναλλαγών αυξήθηκε κατά 25% λόγω Covid
Η επικεφαλής της VISA Ελλάδος μιλά για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που αντιπροσωπεύουν το 63,5% της συνολικής προστιθέμενης αξίας στη χώρα μας και το 88% της συνολικής απασχόλησης
Για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που αντιπροσωπεύουν το 63,5% της συνολικής προστιθέμενης αξίας στη χώρα μας και το 88% της συνολικής απασχόλησης, αλλά και για τη νέα καμπάνια της VISA, «Έλα μέσα και όλοι κερδίζουν!», μιλά σε συνέντευξή της στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη, Τρίποντο στην οικονομία, στον Alpha 98,9, η Ανδριάνα Παππά, επικεφαλής της VISA Ελλάδος.
«Ο Covid έχει εντείνει την ανάγκη οι ιδιοκτήτες αυτών των μικρών επιχειρήσεων να προσαρμοστούν με ευελιξία σε νέα δεδομένα και να προσφέρουν στους καταναλωτές έναν ασφαλή και εύκολο τρόπο πληρωμής. Στόχος της καμπάνιας είναι να δώσει ένα κίνητρο στους καταναλωτές να μπουν σε αυτά τα μικρά καταστήματα ούτως ώστε να αυξηθεί η κίνηση σε αυτά τα καταστήματα. Έχουν λοιπόν την ευκαιρία, χρησιμοποιώντας την κάρτα για τις συναλλαγές τους να κερδίσουν προπληρωμένες κάρτες VISA», επισημαίνει, μεταξύ άλλων, η Ανδριάνα Παππά.
«Κατ’ αρχήν στην Ελλάδα, η μείωση εσόδων από τον τουρισμό είναι μια προφανής παρατήρηση. Το πρώτο τρίμηνο του 2020 μειώθηκαν κατά 17%, ενώ ο Μάρτιος μόνος του ήταν -71% σε ονομαστικούς όρους. Η ανάκαμψη κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020 και του 2021 θα εξαρτηθεί, βέβαια, από τον ρυθμό εξομάλυνσης των εγχώριων δαπανών, την ανταπόκριση του επιχειρηματικού τομέα και την επιτυχία της οικονομικής πολιτικής», υπογραμμίζει, λέγοντας ότι η τάση για ανέπαφες συναλλαγές, που έχει ήδη υιοθετεί ένθερμα στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, επιταχύνθηκε από τον Covid ακόμη περισσότερο. «Ο διπλασιασμός του ορίου ανέπαφων συναλλαγών χωρίς PIN ήταν ένα μέτρο που το τοπικό οικοσύστημα θεώρησε αναγκαίο προκειμένου να αυξηθεί ο αριθμός των συναλλαγών που δεν χρειάζεται ο καταναλωτής να αγγίξει ένα τερματικό. Αυτό από μόνο του αύξησε τη διείσδυση. Στην Ελλάδα ποσοστιαία αυξήθηκε κατά περισσότερο από 25%», συμπληρώνει.
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ: https://www.alpha989.com/Interview.aspx?a_id=86719

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης