Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

ΟΠΑΠ: Επιτυχημένη η επανεκκίνηση του δικτύου - Ο όμιλος θα βγει πιο δυνατός από την κρίση

tags :
ΟΠΑΠ: Επιτυχημένη η επανεκκίνηση του δικτύου - Ο όμιλος θα βγει πιο δυνατός από την κρίση
ΟΠΑΠ: Επιτυχής η επιστροφή στην καθημερινότητα για το δίκτυο των πρακτορείων
Την πεποίθησή του ότι ο ΟΠΑΠ θα βγει ισχυρότερος από την κρίση του COVID-19 εξέφρασε ο Acting CEO του ΟΠΑΠ, Jan Karas, μιλώντας στους αναλυτές στο πλαίσιο τηλεδιάσκεψης για την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου του 2020.
Όπως σημείωσε ο κ. Jan Karas, ο ΟΠΑΠ κατέγραψε ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα συνολικά στο πρώτο τρίμηνο του έτους, παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας και της αναστολής λειτουργίας του εμπορικού δικτύου του από τις 14 Μαρτίου και μετά, που αναμενόμενα αποτυπώθηκαν στα μεγέθη του πρώτου τριμήνου.
Σύμφωνα με αυτά, ο ΟΠΑΠ κατέγραψε κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) 86,4 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη τρίμηνου διαμορφώθηκαν στα 35,5 εκατ. ευρώ.
Σε επίπεδο καθαρών εσόδων προ εισφορών (GGR), αυτά διαμορφώθηκαν στα 328,3 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 17,1%.
Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του ΟΠΑΠ, C. Zigler, ο οποίος εστίασε στη διαχρονική δέσμευση της διοίκησης της εταιρείας για τη δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας προς όφελος των μετόχων της.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο κ. Zigler αναφέρθηκε στην απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΠΑΠ να προτείνει στην Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων, που θα πραγματοποιηθεί στις 25 Ιουνίου, τη διανομή μερίσματος 0,30 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση 2019.
Ήδη ο ΟΠΑΠ έχει διανείμει, από τον Φεβρουάριο, έκτακτο μέρισμα 1 ευρώ ανά μετοχή.

Πρόοδος στο πρώτο τρίμηνο του 2020

Σύμφωνα με τον κ. Jan Karas, ο ΟΠΑΠ σημείωσε πρόοδο σε πολλές περιοχές κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020, παρά τις προκλήσεις της πανδημίας.
Όπως ανέφερε ο Acting CEO του ΟΠΑΠ, συνεχίστηκε το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του δικτύου της εταιρείας, με στόχο να καταστούν τα καταστήματα του ΟΠΑΠ τοπικοί προορισμοί διασκέδασης.
Μέσα στο πρώτο τρίμηνο, άνοιξαν 59 νέα καταστήματα, αυξήθηκε σημαντικά ο αριθμός των συσκευών αυτόνομης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs) και ενισχύθηκε και η χρήση τεχνολογιών ψηφιακής σήμανσης (digital signage).
Όσον αφορά στη δραστηριότητα των παιγνιομηχανημάτων (VLTs), μετά την έγκαιρη ολοκλήρωση του έργου ανάπτυξης του δικτύου, έμφαση δόθηκε το 2020 στην ενίσχυση και τη βελτιστοποίηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου, μέσω της ανακατανομής μηχανημάτων σε επίπεδο καταστημάτων και της διάθεσης νέων παιχνιδιών.
Επίσης, ανάπτυξη σημειώθηκε στις δραστηριότητες αθλητικού στοιχηματισμού, έως την ημέρα επιβολής των περιοριστικών μέτρων.
Σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι προϊοντικές βελτιώσεις, η ανάπτυξη του live στοιχηματισμού και η αυξανόμενη χρήση των συσκευών αυτόνομης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs).
Όπως σχολίασε ο κ. Κάρας, έπειτα από την επαναλειτουργία των καταστημάτων ΟΠΑΠ και με τη σταδιακή επανέναρξη των αθλητικών διοργανώσεων, η εταιρεία θα εστιάσει στην παροχή επιπλέον περιεχομένου και σε σχετικές προωθητικές ενέργειες.
Για τις διαδικτυακές δραστηριότητες του ΟΠΑΠ, ο κ. Jan Karas επεσήμανε ότι η σημαντική αύξηση της online βάσης ενεργών πελατών της εταιρείας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020, σε συνδυασμό με τις πρωτοβουλίες που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του lockdown, όπως η διάθεση νέων παιχνιδιών, αναδεικνύουν τις δυνατότητες αυτών των δραστηριοτήτων.
Αναφορικά με την επένδυση στη Stoiximan, τόνισε πως συνεχίστηκαν οι δυναμικές επιδόσεις και η ανάπτυξη της εταιρείας στις περιοχές δραστηριοποίησης της.

Η διαχείριση των επιπτώσεων από τον κορωνοϊό

Ο κύριος Κάρας παρουσίασε τις πρωτοβουλίες του ΟΠΑΠ για τη διαχείριση των επιπτώσεων της πανδημίας.
Όπως σημείωσε, η εταιρεία ενεργοποίησε αμέσως το πλάνο επιχειρησιακής συνέχειάς της και υλοποίησε συγκεκριμένες δράσεις, με γνώμονα τη σημαντική εξοικονόμηση κόστους και την ενίσχυση της ρευστότητάς της.
Επίσης, κατά την περίοδο του lockdown, η  εταιρεία προχώρησε στην περαιτέρω ενίσχυση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της, με έμφαση στα online παιχνίδια και τα αριθμοπαιχνίδια.
Σε ερωτήσεις αναλυτών ο κ. Jan Karas εστίασε στην επιτυχημένη επιστροφή στην καθημερινότητα για το δίκτυο των πρακτορείων ΟΠΑΠ, έχοντας βέβαια υπόψη και τους περιορισμούς που έχουν τεθεί για την αντιμετώπιση του κορονοϊού.
Όπως τόνισε, η εταιρεία έχει σταθεί στο πλευρό των συνεργατών της, από την πρώτη στιγμή του lockdown.
Μεταξύ άλλων, ο ΟΠΑΠ προσέφερε στους πράκτορές του, συμβουλευτική υποστήριξη για την αξιοποίηση των μέτρων στήριξης της κυβέρνησης. Ταυτόχρονα, υλοποίησε σειρά δράσεων για τη διασφάλιση της τήρησης των μέτρων υγείας και ασφάλειας που έχουν θεσπιστεί για τα καταστήματα του δικτύου του, ενώ προχώρησε και στην εφαρμογή επιπλέον μέτρων για την άμεση οικονομική στήριξη των συνεργατών του.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης