Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Άκτωρ: Δύο έργα στην Εγνατία Οδό

tags :
Άκτωρ: Δύο έργα στην Εγνατία Οδό
Βασικό σχέδιο είναι η συντήρηση, λειτουργία και βελτίωση εγκαταστάσεων του αυτοκινητοδρόμου
Τη λειτουργία και τη συντήρηση του Ανατολικού Τομέα της Εγνατίας Οδού όπως και τριών καθέτων, αναλαμβάνει η Άκτωρ.
Πρόκειται για το «Εγνατία οδός: Λειτουργία και Συντήρηση του αυτοκινητοδρόμου στον Ανατολικό Τομέα και στους Κάθετους Άξονες Α1,Α25 & Α23 (2020-2022)» προϋπολογισμού δημοπράτησης 52.419.354,84 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.) και συμβατικής δαπάνης (χωρίς ΦΠΑ) 18.093.998,47 ευρώ.
Βασικό σχέδιο του έργου είναι η συντήρηση, λειτουργία και βελτίωση όλων των έργων Πολιτικού Μηχανικού και Η-Μ εγκαταστάσεων του Αυτοκινητοδρόμου και των κάθετων αξόνων του – ανοικτής οδοποιίας και σηράγγων, στα παρακάτω τμήματα:
Τμήμα της Εγνατίας Οδού από τον ανισόπεδο κόμβο (Α/Κ) 17 Κλειδίου μέχρι πριν το Τελωνείο Κήπων , μήκους περίπου 368,7 χλμ.
Στον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού, από “Α/Κ Αξιού/Χαλάστρας – Μεθοριακός Σταθμός Ευζώνων” (αυτοκινητόδρομος Α1) της Εγνατίας Οδού. Από τον Α/Κ 19 Αξιού/Χαλάστρας μέχρι τον Ι/Κ Ειδομένης ( μη συμπεριλαμβανομένου του Ι/Κ Ειδομένης).
Στον κάθετο άξονα “Α/Κ Λαγκαδά – Μεθοριακός Σταθμός Προμαχώνα” (αυτοκινητόδρομος Α25 ) της Εγνατίας Οδού, από τον Α/Κ 24 Λαγκαδά μέχρι τον Ι/Κ πριν το Συνοριακό Σταθμό (Σ.Σ.) Προμαχώνα.
Στον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού “Κομοτηνή – Νυμφαία – Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα” (οδικός άξονα Α23 ) της Εγνατίας Οδού, από τον Ι/Κ Κομοτηνής μέχρι τα Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα .
Επίσης η Άκτωρ έχει αναδειχτεί μειοδότης στο έργο για την οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα του λιμένα Θεσσαλονίκης με ΠΑΘΕ και Εγνατία.
Η ΑΚΤΩΡ μειοδότησε με ποσοστό 56,61%, δεύτερη είναι η Intrakat και τρίτη η ΤΕΡΝΑ.
Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 74,1 εκατ.ευρώ, ενώ η δημοπράτηση του 6 Μαϊου. Η διάρκεια των εργασιών είναι 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Το έργο περιλαμβάνει την ημιτελή γέφυρα, που υπάρχει στο μήκος των 3,5 χλμ. του δρόμου, ενώ ήδη είναι σε κυκλοφορία τα 1,4 χλμ. Εκτός από την κατασκευή της οδικής σύνδεσης του έκτου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία, η εργολαβία περιλαμβάνει και την αναβάθμιση του τοπικού οδικού δικτύου στην περιοχή του Καλοχωρίου (περιλαμβανομένης της ΒΙΠΕ).
Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο έργο κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικό για την εφοδιαστική αλυσίδα, για το λιμάνι της Θεσσακλονίκης και τις μεταφορές, ενώ η κατασκευή του εκκρεμούσε από το 2010.

Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης