Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

Διακρίσεις για το «Bite Club» των Εverest στα Loyalty Awards

tags :
Διακρίσεις για το «Bite Club» των Εverest στα Loyalty Awards
Το πρόγραμμα επιβράβευσης των Εverest μετρά 60.000 μέλη, ενώ κατάφερε να αποσπάσει συνολικά 6 διακρίσεις σε ισάριθμες κατηγορίες των Loyalty Awards 2020
Tο «Bite Club» των Εverest είναι το πρώτο πλήρως ψηφιοποιημένο και απόλυτα προσωποποιημένο πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης πελατών στην αγορά καφέ & snacking.
Όπως αναφέρει η εταιρία, σε λιγότερο από έναν χρόνο λειτουργίας, το πρωτοποριακό αυτό πρόγραμμα πιστότητας μετρά 60.000 μέλη, ενώ κατάφερε να αποσπάσει συνολικά 6 διακρίσεις σε ισάριθμες κατηγορίες των Loyalty Awards 2020 για τον καινοτόμο σχεδιασμό και τη λειτουργικότητά του, κατακτώντας την πρώτη θέση στην κατηγορία “Loyalty & Engagement, Food & Beverages”.
Για τα everest είναι προτεραιότητα η διαρκής βελτίωση της καθημερινής επαφής με τους πελάτες τους, προσφέροντάς τους αξία σε κάθε αγορά.
Σε αυτό το πλαίσιο, το «Bite Club» αποτελεί ένα από τα εργαλεία που έχει σχεδιάσει η αλυσίδα για την αναβάθμιση της καταναλωτικής εμπειρίας μέσω της χρήσης της τεχνολογίας.
Ειδικά σήμερα, που προκύπτει επιτακτικά η ανάγκη ενίσχυσης της ασφάλειας, τόσο των καταναλωτών, όσο και του προσωπικού των καταστημάτων, η χρήση της τεχνολογίας διευκολύνει την προσφορά προσωποποιημένων εναλλακτικών, για τη διαχείριση της επαφής του πελάτη με το κατάστημα.
Τα Everest, με βασικό όχημα το πρόσφατα ανασχεδιασμένο site για online παραγγελία www.everest.gr προσφέρουν υπηρεσίες όπως το delivery χωρίς επαφή και η γρήγορη παραλαβή από το κατάστημα (skip the line).
Η αλυσίδα σχεδιάζει και θα παρουσιάσει σύντομα και άλλες καινοτομίες σε αυτή την κατεύθυνση, εντάσσοντας τη χρήση της τεχνολογίας σε διάφορα στάδια του καταναλωτικού «ταξιδιού», για τη διασφάλιση της ταχύτερης και όσο το δυνατόν ανέπαφης συναλλαγής του πελάτη με το κατάστημα.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης