Τελευταία Νέα
Πολιτική

Κεραμέως: Η επαναλειτουργία των σχολείων θα είναι σταδιακή - Το νέο ν/σ επιβάλλεται από τις σύγχρονες απαιτήσεις στην Εκπαίδευση

Κεραμέως: Η επαναλειτουργία των σχολείων θα είναι σταδιακή - Το νέο ν/σ επιβάλλεται από τις σύγχρονες απαιτήσεις στην Εκπαίδευση
Προτεραιότητα είναι οι μαθητές της Γ' Λυκείου, επαναλαμβάνει η Ν. Κεραμέως
«Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια ληφθείσα, συγκεκριμένη απόφαση ως προς την ημερομηνία επαναλειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών», αλλά «κατά πάσα πιθανότητα, η επαναλειτουργία θα είναι σταδιακή και όχι για όλες τις βαθμίδες ταυτόχρονα», τονίζει η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, σε συνέντευξή της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Επαναλαμβάνει ότι προτεραιότητα είναι οι μαθητές της Γ' Λυκείου και σημειώνει ότι αναμένεται άμεσα η εισήγηση των ειδικών και πως θα ακολουθήσει η δημοσιοποίηση των οργανωτικών μέτρων.
Η κ. Κεραμέως επισημαίνει ότι το υπουργείο, μαζί με τους ειδικούς του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας και του υπουργείου Υγείας, επεξεργάζονται τις ακριβείς οδηγίες για τα μέτρα ασφαλείας που θα πρέπει να ληφθούν κατά την επιστροφή στις αίθουσες, αλλά και τον τρόπο υιοθέτησής τους από εκπαιδευτικούς και μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές.
«Οι περαιτέρω αποφάσεις για τις υπόλοιπες βαθμίδες θα ληφθούν βάσει των επιδημιολογικών δεδομένων, με γνώμονα πάντοτε τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας και σύμφωνα με τις οδηγίες των αρμόδιων επιστημόνων», αναφέρει η υπουργός.
Ακόμη, υπογραμμίζει ότι «η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι, πράγματι, σημαντικό κεκτημένο και πολύτιμη παρακαταθήκη για το μέλλον», προσθέτοντας ότι συστήνεται ομάδα εργασίας εμπειρογνωμόνων που θα αναλάβει την εκπόνηση συνεκτικού σχεδίου για την ψηφιακή ενδυνάμωση της εκπαίδευσης, επεκτείνοντας και επαναπροσδιορίζοντας ήδη δρομολογημένες δράσεις και βεβαίως αξιοποιώντας την εμπειρία του παρελθόντος.
Περαιτέρω, η κ. Κεραμέως χαρακτηρίζει επιβεβλημένο από τις σύγχρονες απαιτήσεις στην Εκπαίδευση το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και αναφέρει «στόχος μας είναι η σταδιακή αναμόρφωση του εκπαιδευτικού συστήματος από κάτω προς τα πάνω, δηλαδή από τα θεμέλια της προσχολικής εκπαίδευσης προς τις ανώτερες βαθμίδες.
Με το νομοσχέδιο για την αναβάθμιση του σχολείου που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση θέλουμε να δώσουμε περισσότερα εφόδια και νέες δεξιότητες στα παιδιά μας, εμπλουτίζοντας το πρόγραμμα σπουδών και ενισχύοντας το εκπαιδευτικό έργο, ώστε να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του μέλλοντος και να μπορέσουν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους.
Μεταξύ άλλων, ενισχύουμε στο νηπιαγωγείο δραστηριότητες πληροφορικής, αγγλικών, φυσικής αγωγής, αλλά και στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο νέες θεματικές για την καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης, όπως ο  εθελοντισμός,  η πρόληψη από εξαρτήσεις, η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, η ρομποτική, η επιχειρηματικότητα, ο αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα κ.ά.».
«Στην ίδια λογική, θα ακολουθήσουν τα νομοσχέδια για το συνολικό πλαίσιο της τριτοβάθμιας και για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση», προσθέτει.
Στις επικρίσεις αντιπολίτευσης και φορέων για τη χρονική στιγμή που τέθηκε σε διαβούλευση το νομοσχέδιο, η κ. Κεραμέως απαντά ότι «ο χρονισμός του νομοσχεδίου υπαγορεύεται, μεταξύ άλλων, από την ανάγκη οργάνωσης και εύρυθμης λειτουργίας της επόμενης σχολικής και ακαδημαϊκής χρονιάς».\
 
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης