Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πόσο μειώθηκαν οι αναζητήσεις ξενοδοχείων και πτήσεων

tags :
Πόσο μειώθηκαν οι αναζητήσεις ξενοδοχείων και πτήσεων
Το μεγαλύτερο πλήγμα δέχτηκαν οι αερομεταφορείς China Southern Airlines (-45%), China Eastern Airlines (-33%) και Bangkok Airways (-33%)
Αναμφισβήτητα, ο κορωνοϊός έχει καταστροφικές συνέπειες για τις αεροπορικές και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Κάτι που αποδεικνύεται και από τα ευρήματα της SEMrush – εταιρεία αναλύσεων δεδομένων τάσεων- η οποία παρακολούθησε τον όγκο αναζήτησης Google για τα δύο αυτά ταξιδιωτικά τμήματα.
Οι αναζητήσεις αεροπορικών εταιρειών κατέγραψαν μείωση 17% από τον Ιανουάριο έως το Φεβρουάριο.
Το μεγαλύτερο πλήγμα δέχτηκαν οι αερομεταφορείς China Southern Airlines (-45%), China Eastern Airlines (-33%) και Bangkok Airways (-33%).
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναλυτών της SEMrush οι αναζητήσεις στις αερομεταφορές αναμένεται να είναι αυξημένες κατά μέσο όρο κατά 16,5% το Μάρτιο.



Οι πιο tweeted αεροπορικές εταιρείες
Οι αεροπορικές εταιρείες, όπως επισημαίνεται στην έρευνα ήταν εξαιρετικά ενεργές στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο προκειμένου “να ελέγξουν την ζημιά”.
Η SEMrush προχώρησε σε ανάλυση συναισθημάτων στις αναρτήσεις σε Twitter για να μετρήσει την αντίδραση σε κάθε παγκόσμιο αερομεταφορέα.
Οι πιο tweeted αεροπορικές εταιρείες ήταν, αντίστοιχα, η Delta Air Lines, η Ryanair, η EasyJet, η American Airlines, η British Airways, η Lufthansa, η Qantas, η Southwest Airlines και η KLM.



Οι αεροπορικές εταιρείες με θετικό και αρνητικό τόνο στις αναρτήσεις
Η δραστηριότητα τους Twitter ήταν κατά κανόνα θετική, με εξαίρεση την Alitalia. Η Lufthansa “είχε το μεγαλύτερο ποσοστό tweets που με αρνητικό τόνο”, σύμφωνα με την SEMrush.
Αντίθετα η Qatar είχε το μεγαλύτερο ποσοστό tweets “χρησιμοποιώντας τη θετική γλώσσα για να περιγράψει την αεροπορική εταιρεία”, ακολουθούμενη από Southwest, Turkish Airlines και SAS.



Οι αναζητήσεις στα ξενοδοχεία
Η SEMrush αποκαλύπτει ότι ο όγκος αναζήτησης Google για μεγάλες παγκόσμιες αλυσίδες μειώθηκε κατά μέσο 4% από τον Ιανουάριο έως τον Φεβρουάριο.
Οι αλυσίδες με απώλειες ήταν οι Raffles Hotels & Resorts (-33%), τα Choice Hotels (-19%), και τα ξενοδοχεία Belmond Aman Resorts, Ritz-Carlton και Disney Resort Hotels (-18,5%).
“Ενώ οι όγκοι αναζήτησης για τις αεροπορικές εταιρείες αναμένεται να ανακάμψουν τον Μάρτιο, οι προβλέψεις για τις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες δείχνουν μεγαλύτερη μείωση τον Μάρτιο κατά μέσο όρο 14,9%”, δήλωσε η SEMrush.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης