Τελευταία Νέα
Πολιτική

Πάνω από 40.000 κλήσεις στη Γραμμή Υποστήριξης 1110 – Την Κυριακή 5/4 έγιναν 225 κλήσεις

Πάνω από 40.000 κλήσεις στη Γραμμή Υποστήριξης 1110 – Την Κυριακή 5/4 έγιναν 225 κλήσεις
Οι πολίτες απευθυνόμενοι στο 1110 έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον κορωνοϊό
Στο δίκτυο προστασίας του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών (ΙΣΑ) και της Περιφέρειας Αττικής ανατρέχουν για βοήθεια όλο και περισσότεροι πολίτες.
Περισσότεροι από 40.000 πολίτες έχουν επικοινωνήσει με το τετραψήφιο Τηλεφωνικό Κέντρο 1110 και μάλιστα το πρωί της Κυριακής 5/4 μέσα σε δύο ώρες είχαν γίνει περισσότερες από 225 κλήσεις.
Οι πολίτες απευθυνόμενοι στο 1110 έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον κορωνοϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών πολιτών που θέλουν υποστήριξη.
Πρέπει να επισημανθεί ότι το 49,3 % των κλήσεων αφορούσε θέματα κοινωνικής παρέμβασης για τη στήριξη πολιτών που ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.
Ένα ποσοστό γύρω στο 39.8 % ζήτησε να μιλήσει με τους εθελοντές γιατρούς για ιατρικά θέματα, σχετιζόμενα με τον κορωνοϊό, το 6,8 % απευθύνθηκε στους ψυχολόγους της γραμμής για ψυχολογική υποστήριξη, το 3,7 % κατήγγειλε φαινόμενα αισχροκέρδειας ενώ το 0,4 % των κλήσεων αφορά τη νέα κατηγορία “Υποστήριξη φροντιστών ατόμων με άνοια και Alzheimer”.
Οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον Νομό Αττικής 88% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με 3%.
Σε δηλώσεις του, ο Πρόεδρος του ΙΣΑ και Περιφερειάρχης, Γ. Πατούλης, επεσήμανε ότι «έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε ένα δίχτυ προστασίας και υποστήριξης των πολιτών με τη συμμετοχή και μιας μεγάλης ομάδας εθελοντών τους οποίους ευχαριστώ από καρδιάς.
Η γραμμή 1110 που θέσαμε στη διάθεση των πολιτών αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στην προσπάθεια που καταβάλλουμε, τόσο στη χαρτογράφηση των αναγκών που υπάρχουν ανά περιοχή, όσο και στον εντοπισμό των φαινομένων αισχροκέρδειας.
Παράλληλα, δίνουμε τη δυνατότητα στους πολίτες να επικοινωνήσουν με ιατρούς, να ενημερωθούν, να λύσουν απορίες σχετικά με την πανδημία αλλά και να πάρουν οδηγίες και κατευθύνσεις για ζητήματα που αφορούν στην προφύλαξη από τον κορωνοϊό και στη διατήρηση της ψυχικής υγείας.
Στόχος μας είναι κανένας πολίτης να μην είναι μόνος του.
Σε αυτή την εθνική μάχη δεν περισσεύει κανείς.
Όλοι μαζί θα τη δώσουμε και θα την κερδίσουμε».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης