Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Από την ελληνική Convert η λύση για την online διαθεσιμότητα προϊόντων λόγω κορωνοϊού

tags :
Από την ελληνική Convert η λύση για την online διαθεσιμότητα προϊόντων λόγω κορωνοϊού
Η λύση έχει δοκιμαστεί ήδη με μεγάλη επιτυχία στην Ιταλία, την Ισπανία και την Ελλάδα
H Convert Group, η Ελληνική εταιρεία που πρωτοπορεί διεθνώς στο χώρο των Data & Analytics στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, αξιοποίησε την τεχνολογία της για να δώσει λύση σε ένα από τα σημαντικότερα διεθνή προβλήματα που έχει προκαλέσει ο Κορονοϊός: τη χαμηλή διαθεσιμότητα και την υψηλή διακύμανση των τιμών των προϊόντων στα ηλεκτρονικά ράφια των ηλ. φαρμακείων και των ηλ. super markets.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, οι παγκόσμιες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών και προϊόντων υγείας και φροντίδας μπορούν σε συνεργασία με την Convert Group κάτω από ένα μοντέλο Enterprise SaaS (Software as a Service ή αλλιώς Λογισμικό ως Υπηρεσία), να παρακολουθούν με ακρίβεια και λεπτομέρεια την παρουσία τους στα ηλεκτρονικά ράφια.
Η λύση έχει δοκιμαστεί ήδη με μεγάλη επιτυχία στην Ιταλία, την Ισπανία και την Ελλάδα με συνδυασμό των πλατφορμών eRetail Content & eRetail Audit της εταιρείας και σε συνεργασία με τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες παγκοσμίως: RB (Dettol), Johnson & Johnson, GSK, P&G, Henkel, Bayer, Unilever, Beiersdorf, Barilla, Abbott, L’Oreal, Nestle, FrieslandCampina, Colgate Palmolive, The Coca-Cola Company και άλλες.
“H παγκόσμια αγορά Ηλεκτρονικού Εμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών είχε εκτιμηθεί στα €280 δισ. για το 2020 σύμφωνα με την Nielsen” αναφέρουν ο Παναγιώτης Γκεζερλής και η Έλενα Χαϊλαζοπούλου, οι δύο συνέταιροι της Convert Group.
“Πιστεύουμε αυτό το νούμερο θα ξεπεραστεί κατά πολύ λόγω του COVID-19 καθώς σε διάφορες χώρες παρατηρούμε εντυπωσιακή άνοδο στις online αγορές σε προϊόντα άμεσα συσχετισμένα με τον COVID-19, όπως συγκεκριμένοι κωδικοί σε αντισηπτικά, καθαριστικά και μάσκες, με εβδομαδιαία άνοδο πάνω από 2.000%, κωδικοί σε ζυμαρικά, ρύζι, βασικά τρόφιμα ντουλαπιού και καθαριστικά σπιτιού, με εβδομαδιαία άνοδο πάνω από 100% και κωδικοί σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, με εβδομαδιαία άνοδο άνω του 50%.
Σε αυτό το περιβάλλον μεγάλης ζήτησης και στροφής του παγκόσμιου καταναλωτή στο ηλ. Εμπόριο, οι Εταιρείες Καταναλωτικών Αγαθών και Προϊόντων Υγείας και Φροντίδας αντιμετωπίζουν προκλήσεις με την παρακολούθηση της διαθεσιμότητας των κωδικών τους στα ηλ. ράφια αλλά και τις αναιτιολόγητες ανατιμήσεις που γίνονται από μερίδα ηλ. καταστημάτων.
Είμαστε χαρούμενοι που εκτός από την Ιταλία, την Ισπανία και την Ελλάδα, μέσω των τεχνολογιών μας και των αλγορίθμων μας Machine Learning βοηθάμε το παγκόσμιο οικοσύστημα του ηλ. επιχειρείν να ξεπεράσει τέτοια προβλήματα και να αντιμετωπίσει αρνητικές πρακτικές.”
H Convert Group παρέχει ήδη τα καινοτομικά προϊόντα και τις υπηρεσίες της σε 9 χώρες και έχει επιθετικό πλάνο επέκτασης σε Ευρώπη, Ασία, Λατινική και Βόρεια Αμερική.
Η εταιρεία αποτελείται από 45 ταλαντούχους επιστήμονες, στη πλειοψηφία τους data scientists, προγραμματιστές, συμβούλους ηλ. επιχειρείν και αναλυτές, και είναι ένα από τα 25 καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα στην Ελλάδα, σύμφωνα με το αμερικανικό Ινστιτούτο Great Place to Work®.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης