ΕΕΔΕΓΕ: Δημιουργία helpdesk υποστήριξης των επιχειρήσεων εν μέσω κορωνοϊού

ΕΕΔΕΓΕ: Δημιουργία helpdesk υποστήριξης των επιχειρήσεων εν μέσω κορωνοϊού
Πρόκειται για μία πρωτοβουλία, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του συνόλου των επαγγελματιών για ενημέρωση σχετικά με τα έκτακτα μέτρα που εφαρμόζονται
Το ΕΕΔΕΓΕ, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνει η ελληνική οικονομία και κοινωνία, ξεκίνησε τη λειτουργία του helpdesk υποστήριξης επιχειρήσεων.
Πρόκειται για μία πρωτοβουλία, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του συνόλου των επαγγελματιών για ενημέρωση σχετικά με τα έκτακτα μέτρα που εφαρμόζονται.
Σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές, η στήριξη της επιχειρηματικότητας, ως βασικός στόχος του ΕΕΔΕΓΕ, αποκτά ακόμη πιο ουσιαστικό νόημα.
Για αυτό το λόγο βρίσκεται δίπλα, όχι μόνο, στις 250.000, γυναίκες επιχειρηματίες, που εκπροσωπεί, αλλά και σε όλους τους επαγγελματίες, υποστηρίζοντας τους.
Η Πρόεδρος του ΕΕΔΕΓΕ, κα Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου δηλώνει σχετικά με αυτή την πρωτοβουλία: «Στο ΕΕΔΕΓΕ κάνουμε πράξη την κοινωνική υπευθυνότητα και αλληλεγγύη, παρέχοντας την απαραίτητη στήριξη και καθοδήγηση σε επιχειρήσεις και αυτοαπασχολούμενους, μέσω του helpdesk, θέλοντας  να προσφέρουμε με όλες μας τις δυνάμεις στην εθνική προσπάθεια».
Μπορείτε να αποστείλετε τα αιτήματά σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@eedege.gr ή με μήνυμα στη σελίδα του ΕΕΔΕΓΕ στο Facebook: www.facebook.com/eedegegr/.
Η τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης επιχειρήσεων 2122.54.54.54 λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 10.00-15.00.
 
www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS