Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως οι online κρατήσεις ταξιδιών, αυξάνουν τη ζήτηση στα επόμενα χρόνια

tags :
Πως οι online κρατήσεις ταξιδιών, αυξάνουν τη ζήτηση στα επόμενα χρόνια
Η παγκόσμια διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά ωφελείται κυρίως από την αυξανόμενη ζήτηση των πελατών στις αναδυόμενες και ανεπτυγμένες χώρες για διεθνείς εκδρομές
Η παγκόσμια διαδικτυακή αγορά ταξιδίων αναμένεται να αυξηθεί από 570,2 δις δολάρια το 2017 σε 1,134 δις δολάρια μέχρι το 2023 σύμφωνα με έρευνα της MRFR, που εκτιμά το CAGR στο +13,16% κατά την περίοδο πρόβλεψης.
Η παγκόσμια διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά ωφελείται κυρίως από την αυξανόμενη ζήτηση των πελατών στις αναδυόμενες και ανεπτυγμένες χώρες για διεθνείς εκδρομές.
Η αγορά διαμορφώνεται επίσης προσοδοφόρα από την αυξανόμενη τάση των πωλητών ταξιδιωτικών υπηρεσιών που προσπαθούν να προσεγγίσουν άμεσα τους πελάτες.
Αυτό οδηγεί τα ταξιδιωτικά πρακτορεία και σε άλλες περιοχές, αυξάνοντας έτσι την τροχιά ανάπτυξης της online ταξιδιωτικής αγοράς τα επόμενα χρόνια.



Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων έχουν αναδειχθεί ως μια σημαντική ευκαιρία μάρκετινγκ για τις online ταξιδιωτικές εταιρείες τα τελευταία χρόνια. Λόγω της μεγάλης χρήσης των κοινωνικών μέσων από τους καταναλωτές, οι προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους μπορούν εύκολα να εντοπιστούν, πράγμα που βοηθά τις εταιρείες ταξιδίων να στοχεύσουν εκείνους που είναι πιθανό να επιλέξουν ταξιδιωτικές εμπειρίες και που μπορούν επίσης να προσφέρουν ταξιδιωτικά πακέτα.
Αυτοί οι παράγοντες προσφέρουν σε απευθείας σύνδεση ταξιδιωτικές εταιρείες μια πολύ ολοκληρωμένη εικόνα των επιθυμιών και της συμπεριφοράς των πελατών.



Μια άλλη σημαντική τάση στην online ταξιδιωτική αγορά είναι η αυξανόμενη προτίμηση των εταιρειών για την παροχή διαφόρων άλλων υπηρεσιών, όπως της εμπειρίας τροφίμων και αγορών.
Με την αυξανόμενη εστίαση πρωτογενών προμηθευτών, όπως σιδηροδρομικές και αεροπορικές εταιρείες στην άμεση επικοινωνία με τους πελάτες, οι ηλεκτρονικές ταξιδιωτικές εταιρείες αναμένεται να επεκταθούν και σε άλλες περιοχές για να προσελκύσουν πελάτες.
Επίσης, η αυξανόμενη χρήση εφαρμογών, καθώς και ηλεκτρονικές πύλες αγορών από βασικούς προμηθευτές επιλογών μεταφοράς, θα μπορούσε να αυξήσει τη θέση της αγοράς στο εγγύς μέλλον. Για παράδειγμα πέρυσι το γνωστό ηλεκτρονικό πρακτορείο για εισιτήρια στη Νοτιοανατολική Ασία Traveloka, άρχισε να παρέχει πρόσβαση σε ιαματικά λουτρά, ξενοδοχεία, κουπόνια εστιατορίων και κινηματογράφους. Μία κίνηση που απεικονίζει την δημοτικότητα τέτοιων υπηρεσιών στον τομέα.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης